Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1582
Er på 16mg bueprenorfin og klarer ikke å akseptere att denne melankolske og jagende tilværelsen skal vere gjeldende resten av livet.

Seponering via nedtrapping er ikke ett tema siden det altid går til hellvette.

Derfor har jeg gnagd litt på å gå kald kalkun med kratom som hjelp. Husker på begynnelsen av 2000 tallet. da var det lett å få kratom fra utlandet via div sider, men sliter med å finne noe som virker tillitsvekkende nå i dag.

Er det noen som har erfaring med å bruke kratom for abstinenser, og er det noen som vet om kratom lar seg importeres?

Jeg må ha en diger dunge
Finnes ikke noe svar på det. Du kan jo ha flaks og at det går bra, men oddsene er mot deg. Tollerene har blitt veldig nøysomme siste årene.
trapp ned sakte over flere måneder og ta det i ditt tempo, noe annet er uaktuelt!
Alf
Trådstarter
Sitat av Imawesome Vis innlegg
trapp ned sakte over flere måneder og ta det i ditt tempo, noe annet er uaktuelt!
Vis hele sitatet...
Sist jeg sluttet gikk jeg rett av uten noe hjelp av noe annet. Jeg var bokstavelig talt sikker på att jeg skulle dø i 2mnd,men holdt meg nykter i 4år

Har prøvd å trappet ned flere ganger men det ender altid opp med sprekk på andre ting, og det er på tide å lære av sine feil.

Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Finnes ikke noe svar på det. Du kan jo ha flaks og at det går bra, men oddsene er mot deg. Tollerene har blitt veldig nøysomme siste årene.
Vis hele sitatet...
Jeg stoler fan ikke på den flaxen. Og hvertfal ikke min
Sist endret av Alf; 6. mars 2021 kl. 02:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er lovlig i Sverige. Det er svenske nettsider som tilbyr det, usikker på fysisk butikk. Kratom lukter og ser nesten helt likt ut som matcha-te. Tror ikke det er noe det testes for heller ved eventuell sjekk/kontroll.

Sikkert mulig å kjøpe dette i butikk eller på nett, og ikke veldig risikabelt mtp. innførsel.

Anbefaler rød kratom
Jeg skulle virkelig ønske kratom var lovlig i norge, da det hadde løst mange utfordringer.Det jeg vet noen mennesker gjør er å melde seg inn på diverse utenlanske facebookgrupper, så bestille det i en embalasje hvor det står spirulina, eller f.eks hamp protein. Det er jo bare grønt pulver, og det er resurskrevende å teste det. Ellers har jeg stor tro på at det er hundre tusen ganger bedre å gå på en opiater, men det er og vanedannende. Selv elsker jeg følelsen man får av god kratom....Helvetes møkkaland, eller bedritne krefter over flere land som er så kåte på og forby slikt.
Alf
Trådstarter
Jeg kjøpte 10g 10x enhanced Bali kratom for noen år tilbake, og 1g gav faktisk fin funk. Husker att det gav heftige cevs i farger men att jeg måtte ligge helt stille for å ikke bli kvalm.

Ble jævlig raskt tilvendt og dagen etter måtte jeg ha 5g for å oppnå effekt.

På dette tidspunktet var jeg ikke tilvendt opiater så hvor mye jeg evt trenger for å kvele sub abstinenser vet jeg ikke. Jeg finner ikke så mye om det heller.

Godt råd om Facebook. Jeg skal sjekke hva jeg finner!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg virket Kratom (Red Bali) som Oxy og det har reddet meg
men toleransen utvikles veldig fort
men det gjelder jo igrunn alt som påvirker opiat-reseptorene
Virkningen for meg nå er bare mildt euforisk
og jeg har best effekt på tom mage på morgenen
Kratom er ikke en urt du vil ta for mye av
Den er ikke opiat-farlig, men "mer" betyr ikke alltid bedre effekt, men heller mer bivirkning (kjennes ut som nikotin for en som ikke røyker, og opiat-aktig kvalme)
Man må prøve seg frem med dosen, Start med 1 gr. (ca 1 teskje) om du er ny.
Best å bruke en digital vekt.

Når det gjelder inntaksmåten så snakker alle om hvor forferdelig det smaker
jeg kan ikke si at jeg synes det er så galt
En halvflaske med vanlig spring-vann og pulveret oppi
rist flasken litt, og bøtt innpå

Smaker mest som usukret grønn te

Selges i Sverige til laging av "tvål"

Og den vises ikke på vanlige urin-prøver by the way