Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 977
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Jeg lurer på om det hjelper og drikke mye vann for og få ut speed av kroppen og pisse rent? Andre tips?
Anonym bruker
"Bekymret Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det gjør det sikkert, men drikker du for mye vann rett før testen, så kan de vel se at du har "vannet ut" tisset.
Nei, men om du drikker alt for mye vann, så kan det gi alvorlige ubalanser i saltkonsentrasjonen i blodet. Slike ubalanser i saltkons. kan i verste fall ende opp med massive hjerneskader eller død.

Kluet er, at hjernecellene inneholder salt (osmosetrykket er tilsvarende 0,9 % koksalt), blodet vil inneholde prosentvis mindre salt. Osmoseloven vil ha lik saltkonsentrasjon på begge sider av cellemembranen. Men salt kan ikke krysse cellemembranen, men vann kan. Så nervecellene suger til seg vann, og de blir større. Men volumet av kraniet blir ikke større. Her er problemet. Det vil da bli for dårlig plass, noe som klemmer mot bl.a. blodårer. Altså det vil ende med, at hjertet ikke klare å pumpe blod opp i "nøtten" din. Noe som fort kan føre til massiv død av hjerneceller.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over dette på en side:

"Amfetamin er en svak base. For amfetamin er utskillelsen derfor avhengig av urinens surhetsgrad (pH). Ved sur urin vil basiske stoffer foreligge i ionisert form og utskilles raskt fra kroppen, mens de utskilles langsommere ved basisk urin. Dette påvirker tiden for hvor lenge etter inntak amfetamin kan påvises, og til en viss grad hvor lenge en kan oppleve ruseffekt."

Så da er det bare å gå for sur urin og finne ut hvordan man oppnår det
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så jeg kan drikke vann med masse sitron da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så jeg kan drikke vann med masse sitron da?
Vis hele sitatet...
Askorbinsyre, altså c-vitamin brusetablett fungerer også.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det gjør det sikkert, men drikker du for mye vann rett før testen, så kan de vel se at du har "vannet ut" tisset.
Vis hele sitatet...
Har testet dette. Og aldri fått utslag på at det ikke er mennesle urin. Og da gjerne drukket 4 liter vann.

Har drukket urolig.mye vann og testet både på lab test pg hurtigtest, men ingenting klarer å få ugymdige tester hos meg.


Om du har 1 mkter vann i kroppen vs 4liter vil kosentrasjonen av speed være ca 25% av en blære med 1 liter. Dette har jeg også lekt meg med, med disse urinprøven som måler thc i urinen på 4 forkjemlige nivåer på sae test 20ng/50ng/100ng/200ng de selges på testdeg.no