Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1604
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser at alkoholikere noen ganger drikker spylervæske. Ble litt nyskjerrig på om Isopropanol har en annen rus kontra etanol. Noen her som har prøvd å drikke eks kondensfjerner eller noe annet som inneholder Isopropanol?
Du blir visstnok jævlig dårlig i magen av iso. Anbefaler på det sterkeste å brygge selv, om butikken er for dyr, klarer å lage 20l med god drikke for 2-400 kr, uten veldig dyrt utstyr
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Du blir visstnok jævlig dårlig i magen av iso. Anbefaler på det sterkeste å brygge selv, om butikken er for dyr, klarer å lage 20l med god drikke for 2-400 kr, uten veldig dyrt utstyr
Vis hele sitatet...
Det er ikke ut av desperasjon. Ønsker bare å høre om forskjellen I effekt kontra Etanol.
Absolut ingen fordeler å ruse seg på spylervæske. Eneste du gjør er å fjerne hjerneceller…
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av redvoid Vis innlegg
Absolut ingen fordeler å ruse seg på spylervæske. Eneste du gjør er å fjerne hjerneceller…
Vis hele sitatet...
Hva med ren Iso? Kondensfjerner er 96% iso uten tilsettningsstoffer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med ren Iso? Kondensfjerner er 96% iso uten tilsettningsstoffer.
Vis hele sitatet...
Ca 8x sterkere enn etanol. Blir om til aceton i kroppen som faktisk er sunnere enn acetaldehyd som er det etanol blir om til. Jeg tror faktisk ikke ren iso er så farlig, men det er potent, og tipper en aceton hangover ikke er noe særlig…
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av dude1 Vis innlegg
Ca 8x sterkere enn etanol. Blir om til aceton i kroppen som faktisk er sunnere enn acetaldehyd som er det etanol blir om til. Jeg tror faktisk ikke ren iso er så farlig, men det er potent, og tipper en aceton hangover ikke er noe særlig…
Vis hele sitatet...
Spennende saker. Tror jeg leste at ISO er sterkere enn Etanol også. Tror du det gir litt forskjellig ruseffekt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spennende saker. Tror jeg leste at ISO er sterkere enn Etanol også. Tror du det gir litt forskjellig ruseffekt?
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er helt likt, men sikkert ikke helt annerledes heller? Uansett er varer fra polet best, for da vet du hva du får
Jeg undersøkte dette med IPA en gang tidligere da jeg brukte IPA til å rense alkohol, og om jeg har forstått det riktig har levra vår problemer med å bryte ned isopropanol sånn at du kan forvente skader på den hvis du går inn for å misbruke det.
Iso blander seg med vann og tørker deg ut innsiden ut, hver en engel å gi faen
Sitat av 420master Vis innlegg
Iso blander seg med vann og tørker deg ut innsiden ut, hver en engel å gi faen
Vis hele sitatet...
Det gjør jo etanol også? Så drikker du mye mindre også
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri drikki rein iso,men har drikki antibac som inneholder 85% alkohol å noen prosent iso
Hver jævlig forsiktig, 1 shot med 99% iso tilsvarer 7,5 shots med vodka. Ville begynt med en kvart shot og sett hvordan kroppen reagerte over 3-4 timer. Deretter prøve en halv shot med samme metode. Skal ikke mer enn 300 ml til før en når LD50.
Sist endret av Jorg; 15. november 2022 kl. 22:08.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hver jævlig forsiktig, 1 shot med 99% iso tilsvarer 7,5 shots med vodka. Ville begynt med en kvart shot og sett hvordan kroppen reagerte over 3-4 timer. Deretter prøve en halv shot med samme metode. Skal ikke mer enn 300 ml til før en når LD50.
Vis hele sitatet...
Leste databladet til kondensfjerner. Tror den er ganske trygg finner ingen andre stoffer I den. Kanskje starte med 1cl?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Leste databladet til kondensfjerner. Tror den er ganske trygg finner ingen andre stoffer I den. Kanskje starte med 1cl?
Vis hele sitatet...
Jupp, det tilsvarer cirka en kvart shot. Husk at det er veldig mye lettere å overdose på dette enn vodka, og alkohol er i tillegg kjent for å fjerne hemninger, så skummel kombo
Sist endret av Jorg; 15. november 2022 kl. 23:21.