Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 596
Anonym bruker
"Parallell Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eg lurte på om noen her har peil på ghb og avhengighet. Eg har hørt at det er jævlige abstinenser på ghb. Eg har tatt sirka 15-25 ml om dagen i ti dager nå. Jeg har tre desiliter igjen og kommer nok til å ta 10-20 ml om dagen til det er tomt.

Får man abstinenser av det? Eller ubehag eller no? Og er det veldig skadelig for organene?
Ja du kommer til å slite. Jeg har hatt perioder med de fleste kjente rusmidler.

GHB perioden varte noen måneder. Jeg husker ingen ubehag, men tror det er pga benzodiazepiner.

Kamerat av meg som "produsererte" det, og da GBL for det meste.

Når han skulle slutte slet han så jævlig. Sammenligner det med alkohol/heroin abstinenser.

Ang. skade på organer kommer an på hva du drikke. Hvordan det er laget osv.

GBL er veldig skadelig mot organer. Skikkelig GHB er nesten noe helt annet. F eks apotek kvalitet.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ja du kommer til å slite. Jeg har hatt perioder med de fleste kjente rusmidler.

GHB perioden varte noen måneder. Jeg husker ingen ubehag, men tror det er pga benzodiazepiner.

Kamerat av meg som "produsererte" det, og da GBL for det meste.

Når han skulle slutte slet han så jævlig. Sammenligner det med alkohol/heroin abstinenser.

Ang. skade på organer kommer an på hva du drikke. Hvordan det er laget osv.

GBL er veldig skadelig mot organer. Skikkelig GHB er nesten noe helt annet. F eks apotek kvalitet.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med apotek kvalitet?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva mener du med apotek kvalitet?
Vis hele sitatet...
Sikkert at det er laget i en ordentlig lab med nøye testing og rengjøring osv osv.. (breaking bad style opplegg) sammenlignet med en møkkete kjeller som ikke har sett en vaskeklut på 20 år