Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 15309
test ut psychedelic trance og dørene vil åpnes for undergrounden some people know and some one dont know.
Sist endret av elodin; 27. august 2008 kl. 18:47.
Sitat av atomet
Kjipe steder du henger på høres det ut som, trist for deg

Er faktisk masse parties med knallstemning her i byen, hvis du ikke vet det, så har du gått glipp av mye.
Vis hele sitatet...
Eller er det bare du som ikke har festa i utlandet? Oslo er en liten by og det skjer svært lite i forhold til andre steder. Det du definerer som "knallstemning" må være at det bare er en del folk som danser disco og holder henda i været. Finn et skumparty i oslo du med 400 folk, flere etasjer, lette-kledde dansere, flat-skjermer, bra djèr med mer... det gjør du ikke her.
Sist endret av exceed; 13. august 2008 kl. 00:29.
Det skjer mye i Oslo, og har man noe som helst musikalsk intelligens, så trives man på slike arrangementer på grunn av _musikken_.

Det er da det alt handler om?

Jeg kan forstå røykmaskiner, men skumparty er på 18-årsklubb-nivå, sammen med alle barna og hardhousen.

Det vi har i Oslo er ikke hva som er i Nederland, eller andre store nasjoner innen elektronisk musikk, men det er veldig bra det lille som er, og at det holder koken så bra hver helg som det gjør. Og det burde vi alle bidra med å bringe frem.

Hadde alle tenkt som deg exceed, hadde ikke Norge hatt noe å tilby til sultne sjeler. Alt jeg kan er å takke ildsjelene som holder klubbene i Norge i gang, og de talentfulle DJ'ene og produsentene klubbmiljøet i Norge har fått frem i verden, og det begynner å bli mange navn etterhvert.

Gjerne ha litt respekt for det miljøet vi har i Oslo som er i vekst, exceed. Og gjør det du kan for å bidra, så skal du ikke se bort i fra at når dagens 15-årsgenerasjon er blitt 18 og 20, har vi et enda større klubbmiljø i Norge, interessen bare stiger og stiger.
Sitat av Tierra
Det skjer mye i Oslo, og har man noe som helst musikalsk intelligens, så trives man på slike arrangementer på grunn av _musikken_.

Det er da det alt handler om?

Jeg kan forstå røykmaskiner, men skumparty er på 18-årsklubb-nivå, sammen med alle barna og hardhousen.

Det vi har i Oslo er ikke hva som er i Nederland, eller andre store nasjoner innen elektronisk musikk, men det er veldig bra det lille som er, og at det holder koken så bra hver helg som det gjør. Og det burde vi alle bidra med å bringe frem.

Hadde alle tenkt som deg exceed, hadde ikke Norge hatt noe å tilby til sultne sjeler. Alt jeg kan er å takke ildsjelene som holder klubbene i Norge i gang, og de talentfulle DJ'ene og produsentene klubbmiljøet i Norge har fått frem i verden, og det begynner å bli mange navn etterhvert.

Gjerne ha litt respekt for det miljøet vi har i Oslo som er i vekst, exceed. Og gjør det du kan for å bidra, så skal du ikke se bort i fra at når dagens 15-årsgenerasjon er blitt 18 og 20, har vi et enda større klubbmiljø i Norge, interessen bare stiger og stiger.
Vis hele sitatet...
Ja, det er musikken det handler om, men det er bare r&b, house, rock, electro i oslo stort sett hvis det ikke er arrangementer som under the sun, men selv det er ikke noe rent trance arrangement.. mange trance arrangementer i oslo kaller det "trance" men det er egentlig house. Jeg kan aldri skjønne hvorfor folk spiller eller har begynt å spille house.. musikk som ikke tar av, hva er vitsen?

Det er 20års aldersgrense for å komme inn på skumparty, så nei det er ingen 18års greie. Selvfølgelig vil aldersgrensen variere enkelte steder, men de fleste steder har 20 år som minimum alder.

Det lille eller veldig lille vi har, uten at jeg skal være for negativ, er et arrangement hver 2. år kanskje og det er ikke i oslo, men ofte i fredrikstad.
Sitat av exceed
Eller er det bare du som ikke har festa i utlandet? Oslo er en liten by og det skjer svært lite i forhold til andre steder. Det du definerer som "knallstemning" må være at det bare er en del folk som danser disco og holder henda i været. Finn et skumparty i oslo du med 400 folk, flere etasjer, lette-kledde dansere, flat-skjermer, bra djèr med mer... det gjør du ikke her.
Vis hele sitatet...
a) jo, senest for en måned siden, på exit-festivalen. Skal innrømme at jeg ble sittende på vip'en ganske mye (begynner å bli litt gammel og sliten), men f.ex. Laurent garnier som avslutter settet sitt med born slippy til soloppgangen, klokka seks om morgenen med noen tusen folk som rocker vilt går rett inni boka mi over "bra fester".
b) det skjer faktisk ganske mye i oslo, om du klarer å få det med deg er noe helt annet
c) skumparty?!? wtf? er du russ eller noe? Tror du har misforstått noe, den tråden her heter "techno/rave norge", ikke "fjortis-og-drittunge-skumparty-og-ostepop-trance-norge"

Nei, hvis skumparty er din definisjon på "bra party", så vet jeg ikke hvor du skal lete, for det er ikke min smak

Generelt er et lite tips the Villa. Tror aldri jeg har opplevd noe annet enn utrolig bra stemning der, er ikke uten grunn at den ble tatt med på djmags liste over verdens 100 beste klubber for litt siden, og selvsagt sunkissed! Men skummaskin, listepop-trance osv kan du se langt etter der, det har du større sjanse for å finne på en eller annen russefest.

Sitat av exceed
Ja, det er musikken det handler om, men det er bare r&b, house, rock, electro i oslo stort sett hvis det ikke er arrangementer som under the sun, men selv det er ikke noe rent trance arrangement.. mange trance arrangementer i oslo kaller det "trance" men det er egentlig house. Jeg kan aldri skjønne hvorfor folk spiller eller har begynt å spille house.. musikk som ikke tar av, hva er vitsen?

Det er 20års aldersgrense for å komme inn på skumparty, så nei det er ingen 18års greie. Selvfølgelig vil aldersgrensen variere enkelte steder, men de fleste steder har 20 år som minimum alder.

Det lille eller veldig lille vi har, uten at jeg skal være for negativ, er et arrangement hver 2. år kanskje og det er ikke i oslo, men ofte i fredrikstad.
Vis hele sitatet...
Hva i ?!?!!?*** er det du babler om? "det er 20-års-grense på skumparty", "det lille vi har er hvert 2. år, og da ofte ikke i oslo, men i fredrikstad" "musikk som ikke tar av"?

Unnskyld meg - hva slags steder er det egentlig du pleier å gå på i Oslo? Og "house" + "ikke tar av" - hva er det du babler om?

Ok, trance er det mindre av her, men det er faktisk noe de fleste av oss ser på som et pluss. Det du etterspør er faktisk rett og slett et skikkelig cheesy fjortisparty. Vel, beklager, da har du rett, det er det ikke så mye av her (heldigvis - de fleste andre av oss gikk lei av trance i 98-99), men det skjer absolutt ting på det området også, hvis du bare klarer å åpne øya bittelitt.
Sist endret av atomet; 13. august 2008 kl. 11:50.
Hva er vitsen med å kommentere innlegget når det ser ut til at du ikke engang liker trance/techno ? Du skriver "trance er det mindre av her, men det er faktisk noe de fleste av oss ser på som et pluss" ..Dette er som du så fint påpeker en "techno /trance" tråd..så når du skriver at de fleste ser på det som et pluss at det ikke er så mye trance, hvorfor skriver du da i denne tråden når trådstarter leter etter steder med trance/techno steder ?

Når du skriver "skumparty?? wtf??" så virker det ikke akkurat som du er særlig oppi åra, men det skjønner du vel selv. Først skriver du at det er en fjortiss-greie, så skriver du at det ikke er din greie.. selv om jeg har sagt at det er 20 års aldersgrenser fra kl. 2300 og utover.. hvorfor ikke bare si at det ikke er helt din greie..at du ikke er personen som drar på skumparty. Og når du åpenbart aldri har vært på et slikt party, hvorfor kommentere negativt om det?

Det å diskutere om hvilken musikk som er best er en endeløs diskusjon når folk alltid vil ha forskjellige musikksmak. Dette er en trance/techno tråd, så hvorfor kritiserer du den musikken i denne tråden, det er ingen "hvilken musikk er best tråd".
Sist endret av exceed; 13. august 2008 kl. 14:39.
Jeg liker i høyeste grad techno (og ganske mye annen elektronica) jo, og som du kanskje har lagt merke til, så heter tråden "techno/rave norge!", ikke "trance/rave osv".

Det er klart jeg kommenterer at det er bullshit når du påstår at det bare er kjipe parties i norge, for det er bare piss. Det er masse bra parties innenfor techno, house, dnb, elektro+++, og tilogmed et og annet trancegreier, med knall stemning og svært anerkjente internasjonale navn, for ikke å snakke om flere av våre egne folk som også begynner å bli godt kjente utenfor norge.

Nei, partyene her i byen er selvsagt ikke like store som sensation+++ i nederland, men stemningen er ikke noe dårligere for det, bare fortjenesten til arrangørene. Det nærmeste du kommer skikkelig et skikkelig godt gammeldags raveparty finner du vel enten på sjokoladefabrikken eller hausmania, samt at det har vært en del one-offs på litt mindre legitime steder, og selvsagt i skogen.

Joda, jeg har vært på skumparty (skal tilogmed innrømme at jeg har arrangert et par way way back), men det begynner å bli en del år siden (...hmmm... tenker jeg). Jeg sier at det er en fjortisgreie, fordi det er f.ex. en veldig vanlig greie under russefeiring og på en del 18-års steder.

Hvorfor jeg kritiserer trance? Vel, du starta med å kritisere house, elektro osv. så ikke klag på at du får noe tilbake også. Enkelt og greit. (ok da, og litt derfor)

Men forøvrig - ikke bekymre deg alt for mye, alt tyder på at bl.a. trance er veldig på vei tilbake, og sannsynligvis vil vi nok også få en ny runde med større parties om ikke alt for lenge.
Sist endret av atomet; 14. august 2008 kl. 00:16.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skjer mye i Norge for tiden, men føler det er dårlig reklamering for mange av partyene. Hvertfall her i kristiansand.

Men de neste månedene kan du bla. oppleve Johan Gielen på voss, Paul van dyke i oslo, Hed kandi i kristiansand, Amnesia i oslo (samme konsept som amnesia på ibiza), Hardstyle party i oslo, one floor from heaven i trondheim(?).
Det er hvertfall det jeg kommer på i farta. Pluss all som allerde har vært til nå i år.

Reiser du til danmark feks finner du flere partyer hver helj.
Folk fra Stavanger/Sandnes/Haugesund ! Det blir snart stort party i Haugesund på Byscenen!

SENSASJON HAUGESUND

Fredag 12. September
4STRINGS
Hjemmeside: http://www.4strings-music.com
Myspace: http://www.myspace.com/4strings


Lørdag 13. September
JOCHEN MILLER
Hjemmeside: http://www.jochenmiller.nl
Myspace: http://www.myspace.com/jochenmiller

ERNESTO VS. BASTIAN
Er duoen bak årets Trance Energy theme sang, The thrill.
Sjekk ut noe av deres prosjekter.
Hjemmeside: http://www.ernestovsbastian.com
Myspace: http://www.myspace.com/officialernestovsbastian

http://www.sensasjon-haugesund.no

Dette er hovedsaklig Trance / Techtrance
Sist endret av tøffel; 27. august 2008 kl. 18:47.
▼ ... flere år senere ... ▼
Enn nå da? The Villa står jo fortsatt, mon tro om vaktene var like kjipe da som de er nå.
Hva annet? Skjer det fortsatt greier på Voss?(?!?!)
Fredrikstad og Haugesund??
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
The Villa glimter til inniblant, men er som regel preget av pretensiøs "raving" der folk tar på kostymet for å dra på årets eneste fest av den typen. Vaktene virker til å tro de jobber i Berlin og lager dårlig stemning. Technoscenen i Oslo er rævva sammenlignet med samtlige storbyer nedover kontinentet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
The Villa glimter til inniblant, men er som regel preget av pretensiøs "raving" der folk tar på kostymet for å dra på årets eneste fest av den typen. Vaktene virker til å tro de jobber i Berlin og lager dårlig stemning. Technoscenen i Oslo er rævva sammenlignet med samtlige storbyer nedover kontinentet.
Vis hele sitatet...
Vil si at nesten alt av uteliv i norge er rævva sammenlignet med samtlige storbyer nedover kontinentet.

Men når det er sagt så har technomiljøet i oslo stått på de siste årene og det begynner faktisk å bli en del techno i byen. Jaeger har begynt å booke en del grove techno artister igjen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det gjennomregulerte, alkoholnormative "staysmann" party utelivet er helt uinteressant og preges av formularisk økonomisk tenkning. Gjesp
Noen som kjenner til Push greiene og eller han som driver det?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen som kjenner til Push greiene og eller han som driver det?
Vis hele sitatet...
Noe spesielt du lurer på vedrørende push?
Hei! Du kan sjekke ut Monument eventene, og festivalen et herlig community som lager kvalitets-rave, og har holdt på i 10 år.
her kan man melde seg på liste for å få invitasjoner - evnt på Facebook!

instagram kanalen kan du se bilder fra årets festival

og om du ønsker å høre noe av musikken, kan du sjekke ut Soundcloud profilen og podcasten

alle folk, i alle aldre er velkommen og man får ofte en god klem på disse eventene!
Sist endret av Lebowski; 12. september 2022 kl. 19:02.
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Noe spesielt du lurer på vedrørende push?
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt så mye rart om de, og lurer egentlig bare på hva din kjennskap/erfaring er, og om det er verdt å bruke pengene sine på. Send meg gjerne pm om det ikke tåler dagslys.

Takk for tips om Lebowski!
Vel, kan si at jeg kjenner meget godt til de og har frekventert arrangementene hyppig fra tid til annen. Litt vanskelig å svare på uten å vite hva du faktisk lurer på, send eventuelt PM om du har spesifikke spørsmål. Støtter også oppunder anbefalingen om monument. Synes forøvrig streetbackboys også bør nevnes, selv om det ikke er undergrunn er de flinke på spennende venues og artister, samt at det alltid er god stemning på deres events.
Sist endret av FlyvendeVaffel; 12. september 2022 kl. 20:24.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Noen som kjenner til Push greiene og eller han som driver det?
Vis hele sitatet...
Kjenner han grei fyr hørt arrangementet skal være bra
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye som har skjedd i miljøet i det siste. Men om du er litt eldre kan de nye kanskje skewe litt yngre enn du skulle ønsket. Mye folk i starten av 20-25 åra ettersom skograves ble ganske popularisert under korona.

Dette er en IG som samler events på byen for det meste. Undergrunn ting må du bli kjent med folk for invites.
https://instagram.com/osloomvendt

Tipper disse er de største techno kollektivene i Oslo for tiden.
https://instagram.com/fluxcollective____
https://instagram.com/fucketfreakkvens

Tempo og Naboklage er solide saker
https://instagram.com/tempo_oslo

Disse har gjort noen solide bookinger (og er vel en av de som fikser Jaeger som nevnt over?)
https://instagram.com/cmmentertainmentoslo

Litt div:
https://instagram.com/turmikss
https://instagram.com/ratb_osl
https://instagram.com/badhabits.oslo
https://instagram.com/nomaden.oslo

Push er litt eldre igjen. Kanskje en smule hardere miljø men de jeg har møtt er for det meste trivelige. Litt connections til litt harde miljøer for min smak da. De er også mer på minimal techno enn de over da

Er litt psy miljøer her og der men det er litt mer lukket.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Konsepter som push ødlegger for rave-scenen i Oslo. De bryr seg ikke om musikk, men heller å deale. Det er en dårlig vibe over hele konseptet, og de har blitt stengt flere ganger. Shady.

Slike konsepter bør man ikke putte penger i, da det er så mye annet bra, fra folk med gode verdier. Støtt konseptene som har bra folk bak seg, og som ønsker å skape trygge og gode opplevelser med fantastisk musikk. Mange er nevnt i denne tråden, og man merker STOR forskjell når man går på de festene.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bør ikke gå glipp av denne: https://ra.co/events/1579876
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bør ikke gå glipp av denne: https://ra.co/events/1579876
Vis hele sitatet...
Hvorfor kalle det all-nighter når det tydeligvis ikke pågår hele natta..
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvorfor kalle det all-nighter når det tydeligvis ikke pågår hele natta..
Vis hele sitatet...
Greia er vel at han artisten spiller hele kvelden, All night, ikke all-nighter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Greia er vel at han artisten spiller hele kvelden, All night, ikke all-nighter
Vis hele sitatet...
Akkurat ja. Kjipt med bare All night når man har mest lyst til å dra en all-nighter da
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvorfor kalle det all-nighter når det tydeligvis ikke pågår hele natta..
Vis hele sitatet...
Var du keen på en god gammel dags Strasbourg Dancing Plague ? Det hardeste raveparty Europa har sett,
som pågikk nonstop fra Juli 1518 til september samme år. Folk danset seg til døde.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Var du keen på en god gammel dags Strasbourg Dancing Plague ? Det hardeste raveparty Europa har sett,
som pågikk nonstop fra Juli 1518 til september samme år. Folk danset seg til døde.
Vis hele sitatet...
Nei.
Cats, dogs and people På hausmania, Club Pervo, Flux Collective, Tempo, Sunlotion, the ritual, et drøss av raves I skogen. Det er veldig, veldig mye techno/rave I Oslo.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
bør ikke gå glipp av denne: https://ra.co/events/1579876
Vis hele sitatet...
indeed
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Redhot Vis innlegg
Cats, dogs and people På hausmania, Club Pervo, Flux Collective, Tempo, Sunlotion, the ritual, et drøss av raves I skogen. Det er veldig, veldig mye techno/rave I Oslo.
Vis hele sitatet...
Har vært på drøssevis av techno både i Norge og utlandet. Har vært på en del av oppleggene på ingensteds, blå, jaeger, storgata, villa osv men er så lost når det kommer til underground rave scenen. Er veldig få av mine venner som liker techno sjangeren, så blir så sykt vanskelig å finne folk som liker techno og bli introdusert til folk som liker skogsrave etc. Har du noe tips? Hvordan ble du først introdusert til det? Har fått så sansen for techno at jeg ikke klarer nøye meg med det jeg har tilgjengelig
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Fortsett å lete, den følelsen når du innser at det bare er likesinnede, bare er din type musikk, og uendelige mengder bra drugs og stemning å ta av, er upåklagelig... ah back in teh days
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Fortsett å lete, den følelsen når du innser at det bare er likesinnede, bare er din type musikk, og uendelige mengder bra drugs og stemning å ta av, er upåklagelig... ah back in teh days
Vis hele sitatet...
Akkurat dette. Får "glede seg" skjelvninger bare av tanken. Må nok bare fortsette lete, blir vel min tur en dag Etter første gangen jeg trådde min fot inn på Culture Box i København ble jeg smittet. Husker fortsatt hvordan jeg hadde en dårlig tur på diverse greier, men sekundet jeg gikk inn på dansegulvet forsvant seriøst alt av dårlige følelser i kropp og sinn - og danset i 9 timer til det var midt på en søndags formiddag.

Målet er å være han som arrangerer, en dag

https://imma.gr/116007xdb51e

Fant denne krøllet i en lomme på en gammel bukse
Sist endret av Emilher1; 4. oktober 2022 kl. 19:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forstår at ikke hvem som helst blir inkludert på slike eventer, så send meg gjerne en PM hvis du har en fot inne i miljøet. Fått en smak gjennom Push, og vil gjerne oppleve mer! Hilsen en skapraver.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Skjer det noe i Trondheim, egentlig?
Sitat av afen Vis innlegg
Skjer det noe i Trondheim, egentlig?
Vis hele sitatet...
Sjekk ut PaaDyptVann på fb.
Lørdag 08.10
Cirka Loka 28.okt, pleier å være god kok
Ikke nødvendigvis Techno, men tror dette blir kult. I trondheim.

https://www.facebook.com/events/626662712346760
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kunne ikke fått til noe sånnt i Bergens området då?
Alltid hatt lyst å oppleve en techno/rave fest (om jeg kan kalle det det, hehe)
Hadde værtfall vært helt koooonge å fått til noe her i Bergen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne ikke fått til noe sånnt i Bergens området då?
Alltid hatt lyst å oppleve en techno/rave fest (om jeg kan kalle det det, hehe)
Hadde værtfall vært helt koooonge å fått til noe her i Bergen
Vis hele sitatet...
Er alltids noe som skjer i bergen også:
https://www.facebook.com/groups/ClubbingInBergen/
https://www.facebook.com/groups/189600748431926/
Sitat av MatsBABZ-! Vis innlegg
Heisann, lurer på om noen veit som Techno / rave parties i norge for tiden, eller er ikke dette noe som finnes i norge?


Har hørt at Techno norge var på sitt beste i '98 - '00..

Edit: Har vært på Tiestö og keep it tidy arrangementene
Vis hele sitatet...
Er ett rimelig stort undergrunnsmiljø i Bergen . Var på 12 timers rave den 22 med 500 pluss . I en forlatt hall. Er ganske ofte opplegg i bomberom og lignende man må bare komme inn i miljøet via Instagram kontoer eller lignede.

Er ett ekstremt stort miljø for det i Bergen 😅 søk opp gøy gøy gøy på Instagram så kan du se 😅
Sist endret av G.rapefruit; 3. november 2022 kl. 23:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av G.rapefruit Vis innlegg
Er ett rimelig stort undergrunnsmiljø i Bergen . Var på 12 timers rave den 22 med 500 pluss . I en forlatt hall. Er ganske ofte opplegg i bomberom og lignende man må bare komme inn i miljøet via Instagram kontoer eller lignede.

Er ett ekstremt stort miljø for det i Bergen 😅 søk opp gøy gøy gøy på Instagram så kan du se 😅
Vis hele sitatet...
Føler du miljøet i Oslo er mer lukket, enn i Bergen? Om du har noe erfaring.
▼ ... noen uker senere ... ▼
tips: Oslofolk bør sjekke ut dette eventet til helgen.

Monument drar på med en ekstra fet booking på slutten av året og inviterer Rene Wise (!). Rene har brast inn i scenen de siste årene med utgivelser på flere ikoniske plateselskaper og spillejobber på mange av de beste technoklubbene i verden.
Hans produksjoner og spillestil har påvirket en ny generasjon av artister som tar techno i en retning som legger vekt på dype grooves, banebrytende lyddesign og fremfor alt dansegulvhypnose. Her er det bare å glede seg.

Line-up:
Rene Wise (UK)
Severja (IT)
Celadon (SE)
Aydin Imani (NO)
Andreas Åkesson (NO)