Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 798
Så enkelt, bestilte noe. Pakken ble sendt 1. september fra Storbritannia. Eneste melding på tracking er «item leaving uk» den 3 september, kan det være at tollen har stoppet? Er gått 1 mnd nå…



Glemte, men pakken sendes av Royal Mail.
Sist endret av LiamQ_Q; 29. september 2022 kl. 14:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får du samme resultatet om du sporer på Posten.no? Som regel pleier det spesifikt å stå til tollbehandling eller noe i den retningen.
Sitat av Judaz Vis innlegg
Får du samme resultatet om du sporer på Posten.no? Som regel pleier det spesifikt å stå til tollbehandling eller noe i den retningen.
Vis hele sitatet...
Står same same på både posten og RM, kan være pakken bare er forsinket? (Bilulykke på vei til Norge typ?)
UK kan fort ta 30 dager, mener dette skjedde etter brexit med de aller fleste pakker derifra? Rett meg gjerne om jeg tar feil, men mine siste 2-3 pakker har tatt 25-45 dager.
Anonym bruker
"Vred Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får folk faktisk gjennom drugs fra utlandet??
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får folk faktisk gjennom drugs fra utlandet??
Vis hele sitatet...
Idiotisk at folk gidder det. Graver sin egen grav. Kjøp innelands
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får folk faktisk gjennom drugs fra utlandet??
Vis hele sitatet...
Lurte på det samme?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
England sitt postsystem betaler ikke norske Posten for sporing i Kongeriket Noreg, så med mindre du betaler for faktisk pakke med sporing (ikke brev uten sporing eller pakke uten sporing fra Royal Mail) så vil du aldri se pakken i Norge, siste event vil alltid være at pakken forlot UK.. Om du velger å misbruke denne informasjonen til å få pengene igjen på alle eBaykjøpene dine så er det din egen moralske karakter dette går ut over..