Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1318
Hei!Jeg skal til Amsterdam og er litt nyskjerrig på trøfler 😊 men jeg har aldri tatt noen form for sopp før,og skjønte mexicana var den mildeste av trøflene, er det noen som har noe erfaring med denne typen? Har så lyst til å prøve,men er jo livredd for å få bad trip,hehe😊
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pinky111 Vis innlegg
Hei!Jeg skal til Amsterdam og er litt nyskjerrig på trøfler 😊 men jeg har aldri tatt noen form for sopp før,og skjønte mexicana var den mildeste av trøflene, er det noen som har noe erfaring med denne typen? Har så lyst til å prøve,men er jo livredd for å få bad trip,hehe😊
Vis hele sitatet...
Storkoste meg. Var bare latter til de grader. Lite visuals. Spiste en halv pakke med trøfler, men husker ikke helt hvilken størrelse de kom i.
Spiste to pakker med den nest sterkeste trøffel de hadde og koste meg med pils etterpå. En venn ble paranoid av halvparten.

Folk reagerer forskjellig

Jeg er vant med fleinsopp og sammenlignet med det er trøfler flere nivå under.

Hvis du er redd for en kjip opplevelse så prøv å legg til rette for at du får en god opplevelse om du går for det. En badtrip er ikke verdens undergang heller.
Tok en av de mildeste butikken i Amsterdam hadde. Hadde latteranfall flere ganger. Jeg stirret på en taklampe som begynte å se ut som en manet som bevegde seg og begynte å le pga det.
Da jeg gikk på do, trodde jeg at jeg var i dassen på et fly. Det bråkte og vibrerte og det føltes ut som at vi var i luften.

Føltes også ut synet mitt ble bredere mens jeg var ute og gikk.

Alt i alt en grei opplevelse.
Sist endret av Salazar; 12. juni 2022 kl. 19:29.
bad trip er ikke noe å være livredd for
Jeg spiste en pakke som jeg mener og huske het dynamite et eller annet.

Kan si 1 ting, og det er at jeg hadde lættis deluxe i flere timer, aldri ledd så mye.

Men vær obs på at dagen etterpå kan du merke betraktelig nedtur, for min del var jeg litt nedfor et par dager i etterkant