Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3592
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg er 28 år, og skjønner selv at dette er dumt, men nå har jeg altså tatt dette valget og trenger derfor veiledning og ikke kjeft.

Jeg har snufset i meg litt minus noen måneder nå, prøvd å røyke tre ganger (men med akrylnegler er det en kunst som bare blir å kaste penger ut av vinduet). Moren min har uendelig tilgang på sprøyter av alle slag, og derfor har jeg bestemt meg for å skyte for første (og siste) gang, da jeg har veldig lite igjen.

Problemet er at jeg ikke har den syren som får heroinet til å smelte sammen med vannet. Så spørsmålet er: hvordan skyter jeg heroin uten den syren?

Legger til at jeg har skutt speed før, og det ble med den ene gangen; stor viljestyrke på den jenta her
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dumt valg, veldig dumt valg.
Men hvis du absolutt må så bruker du sitron saft som du får kjøpt på dagligvarebutikken. Og koker det sammen.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Til nød kan man bruke appelsinjuice eller saft fra en sitrusfrukt.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan ikke skyte heroin uten å ha noe som løser opp heroinen i vannet, det er derfor bortkastet.

Du kan bruke sitronsaft fra butikken, noen sier man kan bruke eddik ( har aldri prøvd det selv ) har du c vitamin kan du også bruke dette da det er askorbinsyre, som uansett er å foretrekke fremover sitronsyre og sitronsaft da det er mer skadelig for årene.

Og tro at du kan bruke minus i noen mnd for så å avslutte med et skudd er i beste fall naivt. Heroin er i en helt egen liga når det gjelder avhengighet, og mest sannsynlig vil du ikke klare å slutte med minusen om du velger å skyte nå eller ikke. Ved å skyte det så vil du gjøre det enda verre for deg selv.

Tror du du er den første heroinisten som har tenkt det samme som du gjør nå? At de har for sterk viljestyrke til å bli hektet, at de ikke er som alle andre? De aller fleste har tenk akkurat det samme, "det skjer ikke meg"
Eddik funker også det har de fleste
Er det ikke askorbinsyre som brukes til dette? Dette er vel strengt tatt C Vitamin.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sjekk ut brukerutstyr.no du, der finner du det du trenger av askorbinsyre.
Jeg brukte dråper rett fra en sitron eller lime eller hva det var. Funka det også, og det var ikke mange dråpene som skulle til - selvsagt blanda jeg også med vann.
Sist endret av tasmus82; 4. juni 2022 kl. 00:13. Grunn: la til mer
Jeg kjenner folk som har skutt både heroin og amfetamin bare én gang eller til og med et par ganger uten at det ble noe mer, så det er slettes ikke alle som blir avhengige. Når det er sagt så har du ingen garantier, det er absolutt en risiko du tar, og denne avslappende holdningen du har er litt bekymringsverdig må jeg si. At du klarte å skyte amfetamin bare én gang betyr ikke at du kommer til å klare å skyte heroin bare én gang. Bare det at du ønsker å skyte heroin er et rødt flagg.

Men jeg ser at dette er 3 uker siden - hvordan gikk det? Kan også svare på spørsmålet til andre som kanskje søker opp og leser - askorbinsyre kan man kjøpe på brukerutstyr.no, ellers funker sitronsaft helt utmerket, men det er ikke det beste for årene. Bare ta et par dråper, nok til at det løses opp under oppkok.
Sitat av m0lly Vis innlegg
Jeg kjenner folk som har skutt både heroin og amfetamin bare én gang eller til og med et par ganger uten at det ble noe mer, så det er slettes ikke alle som blir avhengige. Når det er sagt så har du ingen garantier, det er absolutt en risiko du tar, og denne avslappende holdningen du har er litt bekymringsverdig må jeg si. At du klarte å skyte amfetamin bare én gang betyr ikke at du kommer til å klare å skyte heroin bare én gang. Bare det at du ønsker å skyte heroin er et rødt flagg.

Men jeg ser at dette er 3 uker siden - hvordan gikk det? Kan også svare på spørsmålet til andre som kanskje søker opp og leser - askorbinsyre kan man kjøpe på brukerutstyr.no, ellers funker sitronsaft helt utmerket, men det er ikke det beste for årene. Bare ta et par dråper, nok til at det løses opp under oppkok.
Vis hele sitatet...
Ja det er fint mulig å skyte heroin uten å bli hekta. Hos meg så ble jeg ikke så hekta av opiater, men sentralstimulerende derimot - det sliter jeg med å legge vekk.
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Ja det er fint mulig å skyte heroin uten å bli hekta. Hos meg så ble jeg ikke så hekta av opiater, men sentralstimulerende derimot - det sliter jeg med å legge vekk.
Vis hele sitatet...

Jeg brukte minus jevnlig i nærmere et tiår før jeg ble fysisk avhengig.

Trodde ikke det skulle skje meg heller, men før eller siden..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg glemte å ta i syre og kokte en smell nettop. Det løste seg igrunn greit muligens noen små svarte rester men blir litt av det vanligvis. Syns det funka greit når jeg skjøt det, kokte for sikkerhets skyld filteret med syre etterpå for å få evt rester men jeg følte egt jeg fikk alt på første.

Kan det være at med så lite jeg bruker (100mg) sammen med nok springvann kan kokes uten syre? Eller finnes det brun heroin man ikke trenger syre?? Eller har jeg surt spring vann kanskje, tviler men. Eneste jeg kan tenke på er om det var litt rester av syre i koke karet jeg brukte da men det kan ikke vært mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg glemte å ta i syre og kokte en smell nettop. Det løste seg igrunn greit muligens noen små svarte rester men blir litt av det vanligvis. Syns det funka greit når jeg skjøt det, kokte for sikkerhets skyld filteret med syre etterpå for å få evt rester men jeg følte egt jeg fikk alt på første.

Kan det være at med så lite jeg bruker (100mg) sammen med nok springvann kan kokes uten syre? Eller finnes det brun heroin man ikke trenger syre?? Eller har jeg surt spring vann kanskje, tviler men. Eneste jeg kan tenke på er om det var litt rester av syre i koke karet jeg brukte da men det kan ikke vært mye.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke jeg altså, det kan være så mye forskjellig som gjorde at det gikk forholdsvis greit denne gang. Jeg skal prøve å gjette meg fram til noen teorier.

Det kan være at det skjedde en magisk reaksjon, der noe av det den er kuttet med, ble brutt ned og dermed frigjorde noe saltsyre, og plutselig så kunne heroinen og saltsyren binde seg sammen til ett.


Det er jo ikke så alt for mye heroin det er snakk om her da. Med en styrkegrad på gjennomsnittlig 20-40% så gir 100mg heroin rundt 20-40mg virkestoff, havner den under gjennomsnittet så har du kanskje ikke mer enn 10mg.
Hvis du hadde rester av askorbin i kokekaret så blir disse ganske relevante, og kanskje så var det bare det som skulle til denne gangen.

Kan jo til og med være at ett av leddene, det være seg bøndene i Afghanistan eller han du kjøpte det av, rett og slett hadde tilsatt en mikroskopisk mengde syre i heroinen sånn at folk i nødstilfeller fortsatt fikk lagd seg ett skudd.
Er iallfall ikke usannsynlig at det blir kuttet med små mengder syre, særlig hvis det ikke påvirker smaken når man røyker det, men akkurat det aner jeg ingenting om.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nøyaktig ett år siden du publiserte innlegget. Hvordan gikk det? Ble det kun den éne gangen? Håper du har det bra.
I bakeavdelingen på dagvilarebutikken finner du sitronsyre/askorbinsyre i grovt pulver. Lignende pose med noe annet bakegreier. Den du skal ha er gul med blå og hvitfarge på.

Bruk veldig veldig lite...!!
Sist endret av Naturgrønn; 12. mai 2023 kl. 13:55.