Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1437
skal ut å fly i morgen. har ikke legitimasjon. Er kun innenlands. Går dette greit?

Skal fly med "Flyr" btw.
Har du billett på app så har ikke jeg brukt noe annet innenlands.
https://flyr.com/innsjekk-og-boarding

Sitat av 5FDP Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Gyldig legitimasjon
Reiser innenriks i Norge:
Førerkort, nasjonalt ID-kort, pass
Sist endret av 5FDP; 21. mars 2022 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du blir bedt om ID flere steder, senest ved gaten. Tror du kan regne med å stå igjen. Men, hvorfor har du ikke ID?
Jeg har ikke vist ID på innenlandsreiser på flyet på mange år. Vil tro du er ganske safe uten ID med mindre du flyr på ungdomsbillett.
Trådstarter
Sitat av voktern Vis innlegg
Jeg har ikke vist ID på innenlandsreiser på flyet på mange år. Vil tro du er ganske safe uten ID med mindre du flyr på ungdomsbillett.
Vis hele sitatet...
det var dette jeg også trodde. håper jeg ikke står med skjegget i postkassen nå.
Sitat av voktern Vis innlegg
Jeg har ikke vist ID på innenlandsreiser på flyet på mange år. Vil tro du er ganske safe uten ID med mindre du flyr på ungdomsbillett.
Vis hele sitatet...
Har aldri måttet vise ID hos SAS eller Widerøe innenlands. Ei heller studentbevis med studentbillett. Scanner billetten og går videre.
Har flydd med SAS og Norwegian idag fra stvg til Oslo å ble ikke spurt om legg på verken tur eller retur
Flydd mye innenlands de 2-3 siste årene, og kan ikke huske en eneste gang hvor jeg har blitt spurt om id.
Skal sies at jeg har aldri reist med flyr, men tror ikke det er noe annerledes hos dem når det gjelder innenlandsreiser.