Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1564
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg er en 25 år gammel mann. Jeg har røykt heroin 0.25-1g hver uke i nøyaktig 3 mnd idag tror jeg.Jeg skal inn i behandling men vil pisse rent på første prøve. Så spørsmålet mitt er:

Hvor lang tid vil det cirka ta før heroinen er helt ute av kroppen, med tanke på at det også er mye annet piss i gate heroin?.Vet det er veldig forskjellig fra person til person men cirka??

Klar for og klare dette nå og legge heroinen på hylla før dette går til helvete😒

Velger og ta denne posten anonym da jeg har mitt fulle navn med etternavn som bruker navn her, håper ikke det har noen og si😊
Takk for alle svar❤️
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan ikke svare på det du spør om men vil bare si at det er veldig bra du har bestemt deg nå. Ene forelderen min er gammel og fortsatt heroinist og det er trist liv as.. Redd deg selv mens du enda er ung og har mange år igjen til å etablere deg og få et normalt og godt liv ❤️
Det tar en ukes tid før det er ute av kroppen etter gjevnlig bruk.

Hvis du sliter med at du får abstinenser vil jeg anbefale buprenorfin (subuxone, Subutex, espranor etc.) I en kort periode under avrusningsfasen. Det gjør at du stort sett er ferdig med alle abstinensene på en uke. Du kommer til å ha vondt i magen og sånn litt lengre. Be om imodium for dette. (Pass på å ikke ta for mange)

Håper virkelig du klarer dette. Jeg har vært opiat narkoman i 15 år og er ganske nylig blitt rusfri (nok en gang) har litt planer for å prøve å ta opp studie igjen så håper jeg klarer meg denne gangen. Det er lett å slutte. Det er bare ei dørstokk mil. Det absolutt vanskeligste er å ikke begynne igjen. Å det tar laaaaang tid før lysten til å ruse seg slipper taket helt. Vi snakker år.

Lykke til

Hvis du har spørsmål er det bare å spørre etter så mange år på opiater er jeg glad om jeg kan være til noe hjelp for noen
Sist endret av Sondre; 21. mars 2022 kl. 10:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Det tar en ukes tid før det er ute av kroppen etter gjevnlig bruk.

Hvis du sliter med at du får abstinenser vil jeg anbefale buprenorfin (subuxone, Subutex, espranor etc.) I en kort periode under avrusningsfasen. Det gjør at du stort sett er ferdig med alle abstinensene på en uke. Du kommer til å ha vondt i magen og sånn litt lengre. Be om imodium for dette. (Pass på å ikke ta for mange)

Håper virkelig du klarer dette. Jeg har vært opiat narkoman i 15 år og er ganske nylig blitt rusfri (nok en gang) har litt planer for å prøve å ta opp studie igjen så håper jeg klarer meg denne gangen. Det er lett å slutte. Det er bare ei dørstokk mil. Det absolutt vanskeligste er å ikke begynne igjen. Å det tar laaaaang tid før lysten til å ruse seg slipper taket helt. Vi snakker år.

Lykke til

Hvis du har spørsmål er det bare å spørre etter så mange år på opiater er jeg glad om jeg kan være til noe hjelp for noen
Vis hele sitatet...

Tusen takk for så fint og utfyllende svar❤️
Men gate heroin er jo blanda med masse annet piss som sitter lenger eller ikke?
Så si fks man bruker heroin i 10 år og slutter på dagen så er har man helt ren urin for alle stoffer 1 uke etterpå? Høres veldig kort ut for ett så langt bruk og mye🧐
Trodde og hadde hørt at det var mye lengre jeg
Det er ikke vanlig at det blandes andre rusmidler i heroin. Det er sant at det kan være blandet med annet piss men ikke noe rusgivende som sitter lengre enn hero
Sist endret av itschaaaboyyy; 21. mars 2022 kl. 11:02.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Det er ikke vanlig at det blandes andre rusmidler i heroin. Det er sant at det kan være blandet med annet piss men ikke noe rusgivende som sitter lengre enn hero
Vis hele sitatet...
Okii, takk for svar.

Så si etter en 3mnd periode med 0-25-1g heroin gjennom uka vil jeg være helt helt ren på en lab test etter si 8 dager da for og være helt sikker?
Mest sannsynlig

¨Generelt vil opioider kunne påvises i urin mellom 1 til 3 dager etter inntak. Dette gjelder også for heroin, som på spesifikke prøver vil kunne påvises i rundt 12 timer etter inntak. I utvidede prøver vil heroin kunne påvises ved utslag på morfin og kodein i opptil 3 dager.¨
Sist endret av itschaaaboyyy; 21. mars 2022 kl. 11:22.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okii, takk for svar.

Så si etter en 3mnd periode med 0-25-1g heroin gjennom uka vil jeg være helt helt ren på en lab test etter si 8 dager da for og være helt sikker?
Vis hele sitatet...
Du skal være rimelig sikker på at det ikke vises etter en uke. Heroin går fort ut av kroppen det er derfor man blir abstinent så fort.

Det er skjelden heroin blir blandet med noe som koster penger. Andre piller og sånt er rett å slett for dyrt å blande i. Som regel blandes heroin med sitronpulver ala c-vitamin.

Når det skal sies finnes det mye svineri på markedet. Er man skikkelig uheldig kan det føre til store skader og absesser og sånt. Jeg snakker av erfaring her da jeg holdt på å dø for 6-7 år siden da jeg fikk i meg desomorfin (også kaldt krokodil) det er ikke så mye av det nå lengre det var en periode rundt 2015-2016 hvor det var ganske skummelt å være narkoman. Jeg var en av de uheldige og endte opp i koma på sykehus i noen uker.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okii, takk for svar.

Så si etter en 3mnd periode med 0-25-1g heroin gjennom uka vil jeg være helt helt ren på en lab test etter si 8 dager da for og være helt sikker?
Vis hele sitatet...
Du vil være rein etter 3-4 døgn. 8 dager er du helt sikker.

Viss det er noe utblandet i heroin er der isåfall kodein/morfin som også er ute etter 72 timer

Det har ikke så mye å si om du har brukt i 10 dager eller 10 år. Det er veldig kort halveringstid på heroin, det er derfor man gjerne må bruke hver 4 time for ikke å få abstinenser, det er derfor det er såpass kjapt utav kroppen