Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1052
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir ofte dårlig når jeg tar amfetamin. Tok en dose tidligere og har vært kvalm av-og-på i hele dag. Til slutt måtte jeg bare få det ut, satt å spydde i sikkert 5-10 minutter. Har det med kvaliteten å gjøre? Tar det IV så det er ikke smaken eller noe sånt.
Ta mindre dose. Det er ikke uvanlig å spy hvis man har lav toleranse. Ofte kan det være god kvalitet som gir dette.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir ofte dårlig når jeg tar amfetamin. Tok en dose tidligere og har vært kvalm av-og-på i hele dag. Til slutt måtte jeg bare få det ut, satt å spydde i sikkert 5-10 minutter. Har det med kvaliteten å gjøre? Tar det IV så det er ikke smaken eller noe sånt.
Vis hele sitatet...


Du tar for mye
Sist endret av Systemet007; 11. mars 2022 kl. 19:49. Grunn: Feil
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg skøyt speed pleide jeg ofte å spy rett etter på, men det var nok når speeden var veldig sterk eller at jeg tok litt for mye. Men var aldri kvalm over tid.