Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 778
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal på adhd utredning om akkurat 30 dager.

Når i utredningen kan jeg forvente urinprøve?

Vil helst bruke det så lenge som mulig

Takk
Rett etter introtime for min del, de vil ha alt klart i forkant mtp eventuell medisinoppstart.
Tok ikke urinprøve. Tok kun en blodprøve første time hos fastlegen, men dette var nok får å sjekke at plagene ikke kunne være pga andre problemer som vitaminmangel.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hva sjekkes urin for?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hva sjekkes urin for?
Vis hele sitatet...
Alt, untatt sopp og lsd tho
Anonym bruker
"Løs Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mitt tilfelle fortalte jeg selv til psykologen like etter å ha fått diagnosen at jeg hadde begynt å røyke hasj igjen. Da måtte jeg pisse rent i 3 mnd. Jeg leverte prøver helt til de ble negative, og så ventet vi på at de var blitt rene i 3 mnd.
Jeg angrer på at jeg ikke tok det mer seriøst enn jeg gjorde. Medisineringen fungerer så bra, og erstatter rusmidler på en god måte.
Du må nok levere ganske umiddelbart.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
alright, er det noe jeg kan si for å minske sjansen for at jeg blir urintestet i hele 3mnd?

hvis de spør om jeg bruker rus? fortalte legen for 2 år siden at jeg hadde brukt diverse fra fluesopp til fentanyl.

skal jeg si at jeg var i ett dårlig miljø og har sluttet for lengst? si at jeg tokk ett år på folkehøyskole og ble clean? eller skal jeg bare si nei?