Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1916
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Planlegger og ta extacy sammen med dama ikveld. Ikke noe festing, bare rolig setting med et par glads vin og kos.
Har lest og hørt at ren molly hadde vært bedre, men vil vi fortsatt få en bra opplevelse med extacy? Har ingen kontakter som har ren emma inne for øyeblikket, og ikveld er perfekt setting på lenge til å ta molly/extacy sammen.

På forhånd, takk for svar!
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir sikkert kos, men regn med at dere begge kommer til å bli deppa og være lei av livet i morgen.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig hadde jeg ikke gjort det. Exstacy er mdma blanda ut med andre ting du aldri vet hva er men som regel hvertfall amfetamin og diverse ig amfetamin syns ikke jeg passer seg for en roligkveld hjemme. Sjansen er at en eller begge kan bli aggressive og rastløse i stedet for kjærlige og glade som med ren mdma så det kan snu og ødelegge hele stemninga og forholdet
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man vet aldri akkurat hva som er i extacy uten testkits, så det er umulig å si om du får en god opplevelse eller ikke. Extacy er jo stort sett primært MDMA, med kanskje noe koffein, speed eller annen dritt, men det er ikke uhørt å få piller som bare inneholder for eksempel speed og 2CB.

Doserer man fornuftig, ikke redoserer som en tulling, ikke fucker opp søvn og har i tillegg mange nok måneder pause mellom hver gang så er det bare sprøyt at man føler seg nedfor de neste dagene, tygger i stykker kjeften sin osv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Planlegger og ta extacy sammen med dama ikveld. Ikke noe festing, bare rolig setting med et par glads vin og kos.
Har lest og hørt at ren molly hadde vært bedre, men vil vi fortsatt få en bra opplevelse med extacy? Har ingen kontakter som har ren emma inne for øyeblikket, og ikveld er perfekt setting på lenge til å ta molly/extacy sammen.

På forhånd, takk for svar!
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke problemet. Du vet vel hva du putter i deg?

Eller sagt på en annen måte. Enten stoler du på dealeren din og tar for god fisk at pilla er ren mdma, eller så kan dere leke russisk rulett.

200mg mdma krystaller er vel likt som 200mg mdma i pilleform.

Jeg har tatt ecstacy flere ganger enn jeg kan huske i farta, og jeg har aldri hatt noe annet i pilla enn mdma. Dog har jeg alltid visst hva jeg putter i meg.

Er du trygg på dealeren din kommer dere til å ha en fin kveld. Er han shady så kan jo kvelden/natten bli preget av litt ekstra angst.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk skaffet rene molly krystaller til slutt Burde vi starte med ca 150mg hver? Første gang jeg tar, dama har prøvd det tidligere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig hadde jeg ikke gjort det. Exstacy er mdma blanda ut med andre ting du aldri vet hva er men som regel hvertfall amfetamin og diverse ig amfetamin syns ikke jeg passer seg for en roligkveld hjemme. Sjansen er at en eller begge kan bli aggressive og rastløse i stedet for kjærlige og glade som med ren mdma så det kan snu og ødelegge hele stemninga og forholdet
Vis hele sitatet...
Extacy kan inneholde amfetamin og andre midler. Det gjør derimot ikke alltid det.. Min erfari g de siste årene er at det en skjelden gang er blanda i andre midler.. Mdma er veeeldig tilgjengelig flr tiden og det fører til at det er en veldig stor del rene mdma piller på markedet..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk skaffet rene molly krystaller til slutt Burde vi starte med ca 150mg hver? Første gang jeg tar, dama har prøvd det tidligere.
Vis hele sitatet...
Nei for faen.. Drit i 150mg,legg dere på rundt 120, redoser med ca 60mg.

Kalkuler her: https://tryggtripp.no/guide/mdma
Sist endret av NoillStress; 5. februar 2022 kl. 16:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Nei for faen.. Drit i 150mg,legg dere på rundt 120, redoser med ca 60mg.

Kalkuler her: https://tryggtripp.no/guide/mdma
Vis hele sitatet...
150mg er suicide, mens 120+60 er sweetspot? Kutt ut a..

Til ts. Tommelfingerregel er vekt+50mg eller 2 * vekt i mg. Da ender de aller fleste på rundt 125-150 som er en veldig fin dose uten særlig bivirkninger. +/- noen mg er heller ikke noe farlig.
Sist endret av Superspurv; 5. februar 2022 kl. 17:00.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
150mg er suicide, mens 120+60 er sweetspot? Kutt ut a..

Til ts. Tommelfingerregel er vekt+50mg eller 2 * vekt i mg. Da ender de aller fleste på rundt 125-150 som er en veldig fin dose uten særlig bivirkninger. +/- noen mg er heller ikke noe farlig.
Vis hele sitatet...
Fyren har aldri rørt stoffet før, noen mg på 25% økning er ikke nødvendigvis farlig nei, men denne idiotiske trenden vi er inne i for tiden hva angår unødvendig overdosering er rett og slett bare barnslig.

Drit foresten i å legge ord i kjeften på meg.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk totalt 1g rock, og har crusha opp til sammen 10 omtrent like store doser. Har dessverre ikke noen vekt, så får ta en liner siden den er sånn ca 100mg
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk totalt 1g rock, og har crusha opp til sammen 10 omtrent like store doser. Har dessverre ikke noen vekt, så får ta en liner siden den er sånn ca 100mg
Vis hele sitatet...
Dette varierer selvfølgelig fra person til person, men for meg hadde det aldri vært en god idé å ha mer liggende etter jeg har tatt primære dosen. Dum som jeg er hadde jeg endt opp med å ta mer og mer, hvertfall under påvirkning av MDMA. Og ser du skriver liner, vet ikke om dere har planer om å snorte (?) men ta det oralt i stedet, mye mer behagelig og kontrollerbart, samt bedre rus!
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det trygt å ta en liten dose (50mg ish) nå dagen derpå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det trygt å ta en liten dose (50mg ish) nå dagen derpå?
Vis hele sitatet...
Det har absolutt ingenting for seg og det eneste det vil føre til er at du føler deg værre.

Med MDMA må du opp over en "threshold" dose, under det er det kun ubehagelig, og nå dagen etter ville du ikke fått god effekt av en full dose heller.

Hold deg unna.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler ikke noe typisk hangover, og føler meg ganske bra.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det trygt å ta en liten dose (50mg ish) nå dagen derpå?
Vis hele sitatet...
Nei. Det vil ha ingenting for seg. Den primære effekten av MDMA får du når du slipper løs serotonin, men kroppen din har omtrent ingenting igjen etter en fuktig natt.


Sist endret av Superspurv; 6. februar 2022 kl. 10:51.
Slutt mens leken er god. Regninga kommer.
Behold resten til en ny kveld etter minst tre måneder.
Sist endret av Mokkasinen; 6. februar 2022 kl. 12:09.