Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1554
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lest litt forskjellig om dette,funker det å drysse heroin over hasj mekket i brönnen?altså nok effekt til å kjenne noe?
Fuck Mr. Plod!
Ja....
du vil få meget lite effekt, og du kaster bort enormt mye dop, da minst 80% fordamper før du rekker å trekke det ned i lungene... Det er en grunn for at folk røyker det på folie... Men kjør på, og gi oss rapport, jeg mener det er bortkastet dop, men er du rik eller lignende, så kjør på XD
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje helle også kokain når du er først i gang?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje helle også kokain når du er først i gang?
Vis hele sitatet...
Greit nok å helle heroin oppi pipa assa, men kokain GÅR ikke, nå får du gi deg.
veit jo at det er vanligst å röyke hero på folie,men har liten erfaring med det å prövde det her om dagen med laber suksess,ble mye slös.Så når jeg er innepå det,er det noen som har noen triks å tips å komme med når det gjelder röyking på folie?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
veit jo at det er vanligst å röyke hero på folie,men har liten erfaring med det å prövde det her om dagen med laber suksess,ble mye slös.Så når jeg er innepå det,er det noen som har noen triks å tips å komme med når det gjelder röyking på folie?
Vis hele sitatet...
Heroin er ikke noe jeg driver med,er kun en midlertidlig lösning da jeg er desperat etter no lindring for diverse smerter blant ekstremt tannverk.å tannlege er ikke aktuelt da det er for mye som må fikses å har ikke sjanse til å oppdrive penger til det.
Å heroin var det eneste tilgjenelige akkurat nå eller hadde jeg gått får dolcontin,eventuelt subutex,selvom jeg er usikker på hvor go smertestillende effekt subben har.ER fullstendig klar over alt av avhengihetspotensiale,har brukt sub å benzo daglig i årevis för.Spröyter er totalt uaktuelt.
Om en mod kunne gjort innelegget mitt to hakk over(samt dette) her anonymt så ville jeg veldig takknemlig.Blir jo bare lok dette her,må slutte å skrive her inne når jeg fått i meg alkohol(å et par blå,hehe)
Sist endret av JayHova; 5. januar 2022 kl. 01:20.
Anonym bruker
"Viss Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniff istedenfor
Det er MYE vanskeligere å kutte av dolcontin og Subutex enn heroin. Abstinensene er mye sterkere og langvarig. Spesielt på dolcontin. Jeg vil si at dolcontin er det Værste stoffet og gå av med tanke på abstinenser.