Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1998
Ksalol i brett, har hørt de kan være fake. Om de gir god feeling/funk og varer lenge; hva annet virkestoff kan det være om de er fake?
Hørt noen snakke om det, og er nyskjerrig.

Mvh
Folk refererer til Kripos sine rapporter om riktig stoff i ksalol. De skal være ekte. Eneste jeg har lest er folk som har møtt på et parti med svak styrke. (Kanskje de hadde toleranse?). ksalol=alprazolam

(Men samtidig, alt du ikke får på apotek kan være konsentrert bananekstrakt for alt du vet)
Anonym bruker
"Snakkende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er piss at det finnes falske Ksalol. Har spist x antall brett og alltid fått riktig vare.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er piss at det finnes falske Ksalol. Har spist x antall brett og alltid fått riktig vare.
Vis hele sitatet...

Så forklar hvordan jeg kunne spise 8brett på 4 dager, havne på sykehus, bli tatt både blodprøver og urinprøver av og i epikrisen jeg har foran meg står det «ingen tegn til rusmidler/narkotika i svar fra blod eller urin».

Falske ksalol finnes. Ferdig diskutert

https://imma.gr/109258xcfbd4

Bilde av pressa ksalol som kom på vakumark 1000 og 1000
Sist endret av Stearinlys; 7. november 2021 kl. 11:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Viss Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Så forklar hvordan jeg kunne spise 8brett på 4 dager, havne på sykehus, bli tatt både blodprøver og urinprøver av og i epikrisen jeg har foran meg står det «ingen tegn til rusmidler/narkotika i svar fra blod eller urin».

Falske ksalol finnes. Ferdig diskutert

https://imma.gr/109258xcfbd4

Bilde av pressa ksalol som kom på vakumark 1000 og 1000
Vis hele sitatet...
Hva havnet du på sykehuset for? mtp at det ikke var noe rusrelatert. Det var jo ingenting i blodet eller urinen din.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Styr unna. Jeg havnet også på sykehus. Påvist fentanyl i blodet mitt. Hadde bare røykt cannabis og spist "ksalol"
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Styr unna. Jeg havnet også på sykehus. Påvist fentanyl i blodet mitt. Hadde bare røykt cannabis og spist "ksalol"
Vis hele sitatet...
Har en følese av at dette bare er skremselspropaganda.

Men kjøper dere de som IKKE kommer i brett da? For de har jeg sett mange snakker om, og reklamerer for.

Jeg har hevet i meg brett på brett på brett, alltid samme effekt, aldri nær døden opplevelse.


Ksalol kan jo lede til blackout, sikker på du ikke har fått tak i noen fentanyl-plastre mens du var på turen? (Er jo en liten sansynlighet, men fortsatt mulig)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Styr unna. Jeg havnet også på sykehus. Påvist fentanyl i blodet mitt. Hadde bare røykt cannabis og spist "ksalol"
Vis hele sitatet...
Aldri ment noe om fentanyl..

Men kan nesten garantere at 9/10 av alle nærkisene her inne ikke kan kjenne forskjell på alprazolam-flualpazolam-flubromazolam. Så å si at funk er funk er det jo greit. Men dere kjenner ikke forskjell spesielt ikke på de to første.

Sa heller aldri at det ikke finnes ekte ksalol der ute, men når det kommer en som spyr ut anonyme kommentarer om at det ikke finnes fake ksalol. så blir det for dumt.

Har kjøpt både på brett og på a4 ark vakumpakka.
De på brett skal ha perforering slik at du kan dele brettet opp. Jeg har sett pluggen ha både de pillene fra 1000pk, brett med og uten perforering på brettet.

De pillene man får kjøpt i løsvekt er de samme man får i de falske brettene, da er det brett uten perforering/delelinjer. De pillene har en liten kant(den ujevne kanten man ser på bilde til Stearinlys) batch nr er det samme på alle jeg har kjøpt eller sett hos bekjente

Så finnes det brett hvor pillene hvertfall ser helt legit ut, har delelinjer på brettene(slik ekte brett skal ha), og batch nr som forandres omtrent hver gang du kjøper noen brett.

Jeg har ikke merket noe forskjell på effekten til noen av delene, toleransen er grusom- så dessverre kan jeg spise ett brett av de som ser helt ekte ut, 10-20 løse eller 10+ fra resepten min uten å kjenne til noen nevneverdige forskjeller. På grunn av høy benzo og opiat toleranse er det ikke lett å si om noen av de illegale pillene inneholder opioder eller ei.

Hadde vært kult om noen sendte de inn til analyse(husker ikke hva det heter, energy controll eller noe?) eventuelt om man er i Oslo, er det ikke et norsk prosjekt som har startet med dette nå, der man kan levere inn stoff og få oversikt over innholdet ?
Anonym bruker
"Viss Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir ikke overrasket om de brettene uten perforering (de små linjene som gjør at man kan dele opp brettet) er en endring i designet på brettene fra Galenika sin side. Diazepamen har ikke perforering.
Anonym bruker
"Viss Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Counterfeit Ksalol tablets have been found to contain Fentanyl, and some also contain rat poison. These deadly high strength pills have been responsible for a number of ICU admissions across the country (2)

Fentanyl is a controlled synthetic heavyweight opioid, usually only used in hospital environments and to treat end of life patients with severe pain. Fentanyl is up to 100 times stronger than morphine and up to 50 times stronger than heroin. This drug can easily be fatal to someone with a low opiate tolerance.

Toxicology reports further concluded that the Ksalol pills potency is far stronger than their equivalent prescription legitimate counterparts"


https://www.rehabguide.co.uk/deadly-...nzodiazepines/

fant dette
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg blir ikke overrasket om de brettene uten perforering (de små linjene som gjør at man kan dele opp brettet) er en endring i designet på brettene fra Galenika sin side. Diazepamen har ikke perforering.
Vis hele sitatet...
Nei, de uten perforering inneholder de samme pillene som selges løse. Helt like pillene som Stearinlys postet litt tidligere i tråden. Veldig synlig at de er falske, de har en kant som ikke skal være der og den er veldig ujevn fra pille til pille. Betyr ikke at de inneholder feil virkestoff, men det er 100% laget på svartemarkedet
Anonym bruker
"Parallell Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpt både løse og på brett, alltid inneholdt alprazolam.

Men det å si det ikke finnes falske ksalol er litt som å si at det ikke finnes plastikk....
Anonym bruker
"Parallell Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Counterfeit Ksalol tablets have been found to contain Fentanyl, and some also contain rat poison. These deadly high strength pills have been responsible for a number of ICU admissions across the country (2)

Fentanyl is a controlled synthetic heavyweight opioid, usually only used in hospital environments and to treat end of life patients with severe pain. Fentanyl is up to 100 times stronger than morphine and up to 50 times stronger than heroin. This drug can easily be fatal to someone with a low opiate tolerance.

Toxicology reports further concluded that the Ksalol pills potency is far stronger than their equivalent prescription legitimate counterparts"


https://www.rehabguide.co.uk/deadly-...nzodiazepines/

fant dette
Vis hele sitatet...
Du kan finne så mye du vil fra rehabs, men finn gjerne noe knyttet til NORGE da i det minste....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Styr unna. Jeg havnet også på sykehus. Påvist fentanyl i blodet mitt. Hadde bare røykt cannabis og spist "ksalol"
Vis hele sitatet...
samme fikk en god venn av meg også på up`en hans (urin prøven) han stoler eg 100% på. Det er en salig blanding i noen av partiene i hvert fall...
Ja de kan være fake men også fake kan inneholde alprazolam, men jeg har minst en gang fått falske ksalol de smakte ingenting. Noen ganger så er bretta med stipla streker i mellom pillene andre ganger ikke. Klart at det er noen av de som ikke er ekte
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er utvilsomt noe rart med noen partier ksalol som selges løst,aldri oppleved no rart med de på brett.Kjøpte en 20stykk i løsvekt på gata i Oslo noen uker tilbake,jeg har massivt med erfaring med benzo,jeg passa ut av et par stykker-å det skjedde flere dager på rad.Du kunne å se på de at de var ujevn i utseende,veit ikke helt hva jeg skal tru,mistenker ujevn styrke på pillene,men kan å ha vært fentanyl uten at jeg har særlig stor tro på det.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Northernlight87 Vis innlegg
samme fikk en god venn av meg også på up`en hans (urin prøven) han stoler eg 100% på. Det er en salig blanding i noen av partiene i hvert fall...
Vis hele sitatet...
Ser det står "Vestlandet" under navnet ditt. Sikk på det ikke er meg som har sagt det? Fordi jeg fikk en gang beskjed at det ble funnet et "farlig stoff" i urinen min, etter inntak av ksalol og U94 stolper, men på mailen sto det alprazolam og etizolam (det var etizolam legen mente var "farlig")

Sendte deg en PM, så kan vi se om du er den personen jeg tror du er.
Anonym bruker
"Syk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok urinprøve, og de slo ut på xanax