Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2077
Hei, jeg har brukt amfetamin så å si hver helg i forbindelse med alkohol i ca 25 år nå. Nesten aldri uten alkohol. Så føler ingen avhengighet mandag til torsdag. I de siste årene har jeg begynt å slite på mandag og resten av uka pga det. Kun jobb og soving, orker ikke mer. Har prøvd Etizolam et par helger midt på natta til lørdag og søndag nå for å sove. Ser ut til å funke. Men er usikker på anbefalt dose, men blandingen alkohol og amfetamin. Hvor mange dråper er maks tror og syns dere ? Hvor går streken på for mye ? Noen som har erfaringer å dele med meg ?
Hva vil du oppnå? For å sove på kvelden når du er speeda, på søndag mot fyllesyka/nedtur eller som et ekstra rusmiddel mens du ennå drikker og speeder?
Hvis du aldri sover i helgene så blir jo mandagen dertil.
Jeg jobber ikke, men bruker mye pepper. Har alltid behov for søvn (og mat) etter en rangel.
Trådstarter
5 1
Sove på natta når jeg er speeda ja. Blir så jævli sliten utover lørdagskveldene når jeg ikke får søvn natt til lørdag. Søndagene går med til soving da. Men da sover jeg lite natt til mandag, å et stuptrøtt hele mandag. Så tirsdag til fredag ettermiddag er alt helt ok.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvis du aldri sover i helgene så blir jo mandagen dertil.
Jeg jobber ikke, men bruker mye pepper. Har alltid behov for søvn (og mat) etter en rangel.
Vis hele sitatet...
Bruker søndag til søvn Men da blir det lite søvn natt til mandag naturlig.
Altså det er ikke mye søvn mellom fredag morgen og søndag morgen nei
Sist endret av Wizwi; 6. november 2021 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har tolleranse på benz ville jeg starta med 2-3mg. Funker ikke det ville jeg dobls dosen. Uten tolleranse ville jeg starta med 1-2mg.
Når det kommer til søvn og speed ville jeg heller gått for seroquel. 25-50mg seroquel funker 10ganger bedre for søvn. Dpar heller etizolamen til nedturen dagen derpå, hvis du på død å liv skal ta benzo. Lett å bli hekta.

Er selv rusavhengig i hovedsak pga benzo. Dit vil du ikke havne
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Wizwi Vis innlegg
Hei, jeg har brukt amfetamin så å si hver helg i forbindelse med alkohol i ca 25 år nå. Nesten aldri uten alkohol. Så føler ingen avhengighet mandag til torsdag. I de siste årene har jeg begynt å slite på mandag og resten av uka pga det. Kun jobb og soving, orker ikke mer. Har prøvd Etizolam et par helger midt på natta til lørdag og søndag nå for å sove. Ser ut til å funke. Men er usikker på anbefalt dose, men blandingen alkohol og amfetamin. Hvor mange dråper er maks tror og syns dere ? Hvor går streken på for mye ? Noen som har erfaringer å dele med meg ?
Vis hele sitatet...
2-3mg er perfekt. Jeg selv merker NULL rus/lykke av etizolam, kun en mild avslappende effekt. Jeg har pleid å ta 3-4mg de gangene jeg har tatt.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
men bruker mye pepper
Vis hele sitatet...
Vindaloo da?! Jeg har alltid trodd du var den rusfrie typen.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Vindaloo da?! Jeg har alltid trodd du var den rusfrie typen.
Vis hele sitatet...
Nei.
Hardt utpå.
Enten 5g pepper i uken eller 70cl sprit pr. dag.
Trist å si det.
Sist endret av vindaloo; 6. november 2021 kl. 23:28.
Trådstarter
5 1
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Hvis du har tolleranse på benz ville jeg starta med 2-3mg. Funker ikke det ville jeg dobls dosen. Uten tolleranse ville jeg starta med 1-2mg.
Når det kommer til søvn og speed ville jeg heller gått for seroquel. 25-50mg seroquel funker 10ganger bedre for søvn. Dpar heller etizolamen til nedturen dagen derpå, hvis du på død å liv skal ta benzo. Lett å bli hekta.

Er selv rusavhengig i hovedsak pga benzo. Dit vil du ikke havne
Vis hele sitatet...
Ok, tror jeg har tatt seroquel før kjenner igjen navnet. Så takk for tips. Men får se hvordan denne etizolamen funker først. Blir spennende å se inatt.

Jeg har bare tatt alt hva jeg har kommet over før. Surrer sånn med disse navna. Noe har funket veldig, å noe ingenting. Men det mest vanlige for meg er å dure på fra fredag til lørdag kl 18. Etter det prøver jeg å holde meg unna. Så sovner jeg utpå søndag en gang. På jobb igjen mandag Men det gikk bedre i ungdommen. Bikka 40, å da tærer det litt på....Derfor tester jeg ut dette litt nå da

Sitat av RavnX Vis innlegg
Alt kan repareres?
Vis hele sitatet...
Ja visst! Lærte mye av Jokke i ung alder Å den visdommen hang da jaggu med å

Jeg får også tips og påfyll av en kamerat. Han bruker ikke speed, bare generelt på diverse tabbiser. Han er jo helt på trynet av og til. Så hører på mengden hans å så trekker jeg fra litt Min andre sparringspartner et desverre død. Så takker mye for alle innput fra dere. Uansett !

Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Hva vil du oppnå? For å sove på kvelden når du er speeda, på søndag mot fyllesyka/nedtur eller som et ekstra rusmiddel mens du ennå drikker og speeder?
Vis hele sitatet...
Jeg starter alltid fredag ettermiddag med et par linjer. Drikker alkohol utover kvelden. Drar på byen og nachspiel. Kommer hjem 5-7 tia, å får ikke sove. Maks 10 minutter kanskje. Snorter litt i 10-12 tia. Litt i 16-18 tia, så er det stopp. Prøver å drikke meg opp til bytur, men er som regel zombie i 23-tia. Altså stille, innesluttet og kjedelig form. Men heller ikke vits å legge seg, får ikke sove da. Det er da mørket kommer, å depressive tanker dukker opp. Da er det fint å ha noe å sove på. Så blir søndag kjempefin ! Å der igjen blir mandag og resten av uka fin også. Så sånn har mine helger vært de siste snart 25 årene... Forresten så blir jeg ikke fyllesyk med speed. Uten det, er det et helvete med hodepine og jævelskap. Det er derfor speed er en utmerket medisin for meg
Sist endret av Wizwi; 7. november 2021 kl. 00:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med sukkersyke her. Ubeskrivelig lett å bli hekta på benzodiazepiner. Seroquel er utmerket for søvn på stimulanter. Ganske lett å få utskrevet også, litt for lett egentlig. Men seroquel har reddet meg gang på gang etter amfetaminstuk.
Anonym bruker
"Nyfiken Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan holde på lenge når du justerer med Benzodiazepiner og Amfetamin. Man mister (undertrykker) også fullstendig moralsk kompass. Jeg fløy rundt i byen og var kriminell og trengte jeg noe å roe nervene med var det bare å ta Rivotril, og om jeg var sliten dro jeg en stripe med Speed. Jeg solgte mest piller, men også andre ting jeg fikk tak i - man blir kvitt alt i Brugata.
På grunn av livsstilen tok det lang tid før jeg gikk tom og innså hvor jævlig langt ute å kjøre jeg var.

Anbefales ikke. Det er så digg og så mye bedre enn å være edru at mange har vanskelig for å holde seg i skinnet. Hvertfall når hemningene allerede er svekket.
Folk som blir innlagt på grunn av at de har fått i seg pepper, enten det er fysisk eller psykisk får ikke kvetiapin for den blandingen er mer uheldig for hjertet enn amfetamin alene. Trenger noen kilder på dette så spør en doktor.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Folk som blir innlagt på grunn av at de har fått i seg pepper, enten det er fysisk eller psykisk får ikke kvetiapin for den blandingen er mer uheldig for hjertet enn amfetamin alene. Trenger noen kilder på dette så spør en doktor.
Vis hele sitatet...
Man får valium.
Trådstarter
5 1
Har til opplysning sovet fra 2-tia til 21-tia etter 3-4 mg etizolam. Lenge sia så god søvn. Problemet nå er å få nok søvn til å dra på jobb imårra tidlig... :/
Etizolam er et fint benzodiazepin mtp sosial angst og uro, men bruker 2-3 timer for å nå peak, så lett å gå på en smell å ta for mye der. Da ville absolutt heller spurt etter seroquel til lege(kastes etter deg!) evt gått for ksalol(xanor, faktisk!) som virker mye kjappere og ikke lurer deg mtp innvirkingstid. Benzo er noe dritt. Ødelagte fanilieforhold, inn og ut av rehab, overdose og rusakutt
Hva synes du om etizolam? Er min favoritt, men har en uvane med å drikke 0,5-1glass når jeg først er på den