Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6024
Yoo, jeg kjøpte en gaming pc for bare noen mnd siden og gikk lei relativt fort. Dårlig med økonomi nå så må ende opp med og selge, har skjerm, tastatur, mus, alt du trenger egentlig. Skal slenge noen link til hva jeg har.

PC: https://www.komplett.no/product/1166...redirect=true# Kosta 15.5k

Skjerm: https://www.komplett.no/product/1146135?noredirect=true kosta 2.7k

HyperX Cloud Stinger headset og mus&tastatur til 500kr stk

Det jeg lurer på da er om noen vet prisklasse ish? det er nesten helt uburkt og har kvittering på alt.
Ville priser på dagens marked pga man får ikke kjøpt grafikk kort forr øyeblikket. Du får sikkert 15k for alt samlet
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Ville priser på dagens marked pga man får ikke kjøpt grafikk kort forr øyeblikket. Du får sikkert 15k for alt samlet
Vis hele sitatet...
Veldig uenig i det resonnementet. Jeg ville heller antatt noe rundt 10-11k. Rtx 20-serien er det tjukt av.
Legger det ut for 15 også får de bare gi meg bud
bare 350w psu, 8gb ram og en i5? denne får du rundt 10k for. Får du et bud over bør du selge den unna med en gang. En ting som drar den også ned at det er en msi infinite pc, skal noen oppgrade så må de kjøpe nytt hovedkort og ny psu med en gang. Du har blitt ranet av komplett
6500,- til 10000,-
Sitat av drwibez Vis innlegg
6500,- til 10000,-
Vis hele sitatet...
Med alt inkludert?
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Med alt inkludert?
Vis hele sitatet...
Jepp.
Solgte nettopp en 3 år gammel selvbygd maskin med 1070, ryzen 5, 16GB ram, 2x SSD på 256 og 1TB HDD for 10.00. Skjermen var to år gammel og noe dyrere enn din.

Anbefaler å blåse ren maskinen for støv og ta gode bilder. Brukte lang lukkertid og sveipet et lys over maskinen for å vise frem RGB uten at hovedkort osv. ble for mørkt. Den lå ute i to måneder til 13.000 før jeg fant en kjøper.
Er to stk sommer bydd 10 lapper for maskinen, var en som ville gi 13 men fant en annen istedenfor.
Trodde det skulle være værre
Har en venn som kjøper pcer på salg og selger dem igjen selvom han bruker dem i mellomtiden. Vill nok tro rundt 13-5k for alt sammen men sikkert 11-3 for pcen.
R.i.p 23.04.2021
Vile ribba den og slengt in 3 2080 rtx kprt for og mine bitcoins
Du kan se på outlets i butikker, og bruke det som argument, med tanke på salg. Selv om det er riper eller skader, kan
en selge tilsvarende "outlet" for samme pris (dvs samme produkt i samme tilstand, gitt at det er kjøpt i moderne tid).
Sist endret av itori123; 17. januar 2021 kl. 12:18.