Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 879
Halla folkens har ett problem jeg har fått i det siste, blir kvalm alltid på 5-3 siste trekkene... røyket en hel J idag og ble kvalm, holdt meg i 10 min før jeg måtte løpe på dass og spy. Sykt irriterende... noen som vet hva jeg kan gjøre?

Ruller 1,5 sigg på 0,3-0,5 g hasj når jeg jayer...
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du sikker på at det ikke er noe fuffens korona-bøff i hasjen?

Nå for tiden virker det direkte farlig å røyke annet enn grønt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er du sikker på at det ikke er noe fuffens korona-bøff i hasjen?

Nå for tiden virker det direkte farlig å røyke annet enn grønt.
Vis hele sitatet...
Den er mørk og sticky& seig, og har en 7/10 på funk..
Du røyker for mye på en gang, kroppen vil ha ut gifta du putter inn.
Anonym bruker
"Sugen Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For mye sigg oppi j, jeg tar alltid en 100s røyk for 0.3g, 0.5g j tar jeg 1.2 røyk oppi (100s i størrelse)
Røyker du sigg til vanlig..?
Hvis du alltid spyr på slutten og kun på slutten kan det også være fordi det gjerne er trangere i jointen mot slutten (hvis du ruller cones) og dermed røyker du mere papir i forhold til hasj/sigg i hvert trekk.
Spydd av grønt før? Pleier å bli dårlig av brunt av en eller annen grunn, akkurat slik du nevner..
Har bare skjedd meg to ganger. Alltid på j’s og alltid med tobakk. Skjedd både med grønt og brunt så jeg heller mer mot nikotin sjokk enn noe annet foreløpig. Aldri opplevd oppkast eller generelt kvalme med å røyke uten tobakk, vape eller edibles.
Sist endret av andlov5000; 9. november 2020 kl. 02:27.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette skjer meg stadig vekk om jeg røyker for mye.
Løsninga for min del var å ikke røyke en hel joint om gangen eller å lage den svakere.
Røyk mindre.. Hvis du alltid blir dårlig på slutten, så røyker du nødvendigvis for mye.
Anonym bruker
"Sammen Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du bruker for mye tobakk? Jeg bruker vanligvis en halv sigg, som er akkurat nok til en rizzla for meg. Da merker jeg ingen negative effekter. Av og til mekker jeg litt ekstra sigg og ruller med longpape, og da blir jeg alltid dårlig mot slutten.