Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4646
Jeg fant en selger som blant annet har rohypnol 1mg (virkestoff flunitrazepam), og jeg har alltid hatt lyst å teste denne benzoen. Alt ser legit ut, og flere har handlet der. Vet dere om det i det hele tatt er mulig at selgeren kan ha fått disse inn? Har lett lenge, og skader kanskje ikke å bare kjøpe noen få?
Har jo ikke vært produsert siden 2012, så ville vel vært skeptisk. Men det fantes nok store lagre av denne medisinen, så umulig er det ikke.
Jeg hadde kjøpt en neve. Flunitrazepam er ikke borte og er rimelig deilig. Kos deg
Sitat av zon123 Vis innlegg
Har jo ikke vært produsert siden 2012, så ville vel vært skeptisk. Men det fantes nok store lagre av denne medisinen, så umulig er det ikke.
Vis hele sitatet...
Får det hos tannlegen så det stemmer ikke helt, selv om wikipedia sier noe annet. Blir vel tatt inn på et eller annet fritaks grunnlag
Selvfølgelig er ikke rohypnol ute av produksjon.
Sist endret av jaffarbigbag; 22. november 2017 kl. 09:36.
Ok, takk for svar! Da bestiller jeg en del
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tilhører ravekulturen fra 90 tallet.
Har mer og mer motstand mot å hive meg på dansegulvet, savner dette noe jevelig, akkurat hatt meg en psykisk knekk og.

Vil disse få meg hevet på dansegulvet hos mine lokale diskotek??
Sitat av Hans Majested Vis innlegg
Tilhører ravekulturen fra 90 tallet.
Har mer og mer motstand mot å hive meg på dansegulvet, savner dette noe jevelig, akkurat hatt meg en psykisk knekk og.

Vil disse få meg hevet på dansegulvet hos mine lokale diskotek??
Vis hele sitatet...
MDMA boy, kjør
542 er fine saker �� spis 1 så blir man trøtt, 2 så blir man fin, 20 så er man jææævla fin
Sist endret av gotta_love_dmt; 12. februar 2018 kl. 12:50.
Sitat av Hans Majested Vis innlegg
Vil disse få meg hevet på dansegulvet hos mine lokale diskotek??
Vis hele sitatet...
Rohypnol er ikke akkurat danse-dop... Effekten er stort sett stikk i mot hva du er ute etter. Ville funnet noe annet om målet er å svinge seg.
Sitat av moret Vis innlegg
Rohypnol er ikke akkurat danse-dop... Effekten er stort sett stikk i mot hva du er ute etter. Ville funnet noe annet om målet er å svinge seg.
Vis hele sitatet...
Støtter denne, du blir ganske sløv og sliten.
Enig i det jeg også, men dersom det er sosial angst/selvbevissthet som står i veien for dansingen, så vil Rohypnol utvilsomt løse dette, hehe.
Sist endret av TrippyKing; 12. februar 2018 kl. 16:28.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed + 542 = dansegulv

Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Sitat av Hans Majested Vis innlegg
Tilhører ravekulturen fra 90 tallet.
Har mer og mer motstand mot å hive meg på dansegulvet, savner dette noe jevelig, akkurat hatt meg en psykisk knekk og.

Vil disse få meg hevet på dansegulvet hos mine lokale diskotek??
Vis hele sitatet...
Ja og nei. Som de andre sier er ikke akkurat benzo noe dansedop, men i motsetning til spesielt valium syns jeg rivotril (først og fremst i kombinasjon med alkohol) kan gi mye energi+ en dråpe eufori, og selvfølgelig miste de hemningene som holder deg tilbake. Har aldri prøvd hyppere, men får inntrykk av disse heller tapper deg for energi enn å gi deg mer. Nå er det riktignok slik at veldig mange takler den komboen dårlig, så kan ikke akkurat si at jeg anbefaler det. Skaff deg heller litt emma, så er du good to go
Nei ikke helt riktig. Tar man en svært høy dose av flunipam så vil man få paradoksale effekter, dvs at man får helt motsatt effekt. Hvorfor kalles de roofies og hyppere, jo nettopp på grunn av dette. Et vel kjent fenomen, som jeg også har opplevd før, men med svært dårlig minne av hva som foregikk
Sitat av Selex Vis innlegg
Nei ikke helt riktig. Tar man en svært høy dose av flunipam så vil man få paradoksale effekter, dvs at man får helt motsatt effekt. Hvorfor kalles de roofies og hyppere, jo nettopp på grunn av dette. Et vel kjent fenomen, som jeg også har opplevd før, men med svært dårlig minne av hva som foregikk
Vis hele sitatet...
ikke helt riktig att påstå att hver høy dose fluniser gir paradoksal effekt.
Du kan like så gott sovne, som havne i slåsskampe, gjøre en smashngrab på din lokale 7-11, ringer bestemor, pule dama, våkne i glattecell.
Veldigt sjeldent jeg sett noen bli hypp av en heavy dose, speciellt uten alkohol involvert.

Den har sterkt hypnotisk effekt och er generellt sløvende, motsatt av MD.
Hyppere er slæng for ro"hyp"nol..

Tenker tilbake på tiden da man sprang rundt med blå tunge, menn som kvinner, lett som bare det.
Sist endret av Eyeamare; 13. februar 2018 kl. 21:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Hyppere er slæng for ro"hyp"nol..

Tenker tilbake på tiden da man sprang rundt med blå tunge, menn som kvinner, lett som bare det.
Vis hele sitatet...
Glemte nesten den snøvlette stemmen som sa: "jeg har bare spist blå kjærlighet på pinne altså"
Og for ikke snakke om at man (jeg) ble kleptoman. ;-)
De ekte vi fikk for 35 år siden ,mistet en effekt som du i dag får.i 2mg under navnet vulbegan i Bulgaria
Men full av limstoff. Dormicun slår knockout på hyppere/fluniser.

Ddormicum brukes til innsovning som prpofol,USA blander der med fentanyl for å avlive fanger,siden Tyskland ikke vil selge ett komponent i giften deres. Hehe. Bedre å gå på den måten

Uansett så må du ha dispensasjon fra helsetilsynet,før en lege skriver det ut. Men så lenge du har ett papir som sier at i 20 år er alt annet forsøkt.
Sist endret av slitenRealist; 16. februar 2018 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.