Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7084
Hei

Er det bare jeg som synes at rusen av subutex er helt annerledes fra andre opiater? For ikke den varme og muskelavslappende følelsen som på lave doser av kodein/morfin

Har snorta litt nå, har ikke lyst til å bli helt borte men den buzzen jeg har nå føles ikke som den buzzen jeg fikk av små doser kodein/morfin.

Føler meg mest små svimmel på en måte, men ikke ubehagelig da...

Har jeg tatt for lite eller burde man ikke snorte subutex?
Nei, det er ganske annerledes.

Jeg klarte ikke holde noe god feeeling mer enn 5 min før jeg ble dritkvalm som alltid endte med å kaste opp, de få gangene jeg har prøvd det mens jeg satt inne. Hadde aldri i livet funnet på å ta det igjen for å oppnå noe rus.


Buprenorfin er en partiell agonist/antagonist til μ- og antagonist til κ-reseptorene i sentralnervesystemet. Medikamentet er langt mer potent enn morfin i lave doser, men i motsetning til for fullagonister som morfin og heroin oppnås ved økende dose raskt en maksimaleffekt som ligger lavere. Blant annet hemmes respirasjonen i langt mindre grad, noe som gjør buprenorfin relativt trygt i forhold til overdosering. Brukere av andre opioider kan på grunn av de antagonistiske egenskapene oppleve akutt abstinens dersom buprenorfin tas uten avrusning på forhånd. Buprenorfin er som alle opioider sterkt vanedannende.
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Buprenorfin

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/vil-forby-subutex-/
Sist endret av Naturgrønn; 11. januar 2014 kl. 20:12.
Vel jeg tror ikke jeg hadde likt høye doser av dette selv. Småe doser kan være litt digg men det er ikke noe spesielt.
Sist endret av Pillefreak; 11. januar 2014 kl. 20:17.
PS. Snortet veldig små striper de gangene jeg prøvde det, ble alt for stein, kvalme, spying, prøve å holde kvalmen i sjakk ved å ikke bevege en muskel. Kunne ikke røyke en gang.

http://www.forskning.no/artikler/2012/juni/323599

Her er og noe du bør lese for å forstå mer av det.
Tro kanskje du tok for mye hver gang du prøvde, selv har jeg aldri tatt en stripe en gang, tar bare litt på lille fingeren og blåser det inn. Hadde en knust opp 8mg pille som det nå bare er bittelitt pulver igjen av, skjønner ikke hvordan jeg kan ha brukt så mye når jeg bare har prøvd det 3 ganger og aldri blitt alt for stein eller spydd.
Du får prøve litt til da.
Noen liker subutex rusen, andre ikke.. Jeg syntes den er knall med noen pils og noe røyke på i tillegg.
Snorte det har jeg aldri fått noe dårligere form av enn å spise de/legge de under tunga.
We got machetes!
Første gang jeg prøvde subutex tok jeg vel en halv, kansje litt mer. Ble skikkelig sløøøv sklei nedi sofaen å ble liggende halv våken å se på tv.. varte en stund, men ble ikke kvalm. Men spydde etterpå, det er vist noe mangen gjør. samme gjorde kameraten som var med å prøvde dette.
Prøver en høyere dose til uka, da tar jeg resten jeg har igjen. Første gangen jeg prøvde subutex (onsdag), fikk jeg en kraftig rus som etterhvert sklei over til en buzz som egentlig bare var plagsom og som jeg ikke vil kalle for en rus, den buzzen hang i resten av kvelden.
En stripe subutex gir meg langt mindre enn heroin, kan ikke sammenligne med andre opiater jeg ikke har prøvd. Får også rare bivirkninger av sub, som tørr hud på ører og fjes, er så ille etter noen dager at jeg flasser av ørene.
Har merket at subutex ikke gir meg noe som helst av "body buzz" som andre opiater. Og merker feks. ikke at hjertet slår noe saktere heller

Bare for å være sikker, man skal altså ikke dra det langt opp i nesa som kola og amf? Man skal bare blåse det inn i nesa og la det ligge der?
Sist endret av Pillefreak; 11. januar 2014 kl. 20:54.
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Bare for å være sikker, man skal altså ikke dra det langt opp i nesa som kola og amf?
Vis hele sitatet...
Usikker, men jeg tok stripen på samme måte som jeg alltid har tatt strper.
Virkelig? Jeg har alltid hørt at man skal la det ligge i nesa.

Dro du stoffet langt opp?
Nei jeg tok ikke noe hardt i, men sånn at det lå godt oppi nesen.
Snorte hardt eller ei, funk får man jo uansett, så sant man ikke er herda på opiater/opioder.
Sitat av Splendid Vis innlegg
En stripe subutex gir meg langt mindre enn heroin, kan ikke sammenligne med andre opiater jeg ikke har prøvd. Får også rare bivirkninger av sub, som tørr hud på ører og fjes, er så ille etter noen dager at jeg flasser av ørene.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg og opplevd etter sniffing av sub ( Kun på nese). For en som aldri har prøvd opiater er det nok en god rus ved rett dosering. Har kun hatt en 8'er som jeg har delt opp i 8 og ble aldri dårlig eller følte et ubehag, eneste som var utrolig irrerende var at det var umulig å pisse, isåfall må du prøve hardt og lenge for å få ut noe.

Skal jo så lite til enn et kort sniff, så lar du det bare ligge til det siger ned i halsen, smaken er ikke så værst. Best å ikke stresse inntaket..

Anbefaler ikke bruk whatsoever, følte sug etter en runde kort tid etter at stoffet var ute av kroppen. Var bare for å utforske og det var en herlig følelse som jeg forstår mange blir hekta på. Ville ikke lekt mye med sub
Sist endret av monoxide; 12. januar 2014 kl. 22:13.