Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3021
En venn fikk et sample på 250mg med 3-FPM - 3'-fluorophenmetrazine tror jeg det var. Med stort håp om å smake hva magien rundt det mye omtalte men forsvunnede(?) stoffet phenmetrazine.
1. Har ikke scale, gjør det dumme folk gjør og går for øyetmålet.Legger opp 20-40mg bumper.
2. 0m; Starter med en bump og funken var som grei speed, musikk var ikke så interessant som på speed. Skuffa enn så lenge for håpet på noe annet enn en speed copy, men mer en smakebit av orginalen.
3. 20m; ny bump. Venter i 20 min til og han kjenner et hint av eufori, noe han i starten så på som litt små-angst, heavy koffein angst. Merkelig men var en klar eufori til stede. Musikk er fantastisk og alt opptar meg på lik grad som speed, men empatien og euforien øker, gjør at jeg får en liten high grade coke feeling.
4. 1.30m Han tar en halv bump. Veldig stimulert og klar, går til butikken med musikk på øra og gåsehud på ryggen av hvor mye bedre musikken var når jeg fikk noen gode ørepropper. 30 min en vei til butikken, men å gå med musikk var bare fantastisk. I det han entrer døra hjemme så føler han ikke så mye funk. Ganske kort varig.
5 2:15-30m; Tar en ny bump, pluss den halve, shit au..
Humøret er fantastisk og speeda som faen, så han lager endelig en konto på freak! Jeg ble inspirert og laget en sammen med han.
6 3:15 - Konkluderer med at enn så lenge var dette en kjempe opptur og et veldig potent stoff. Han liker egentlig ikke speed noe særlig men dette var toppers! Denne tror vi blir stor en på markedet. Føler han har smakt litt av Phenmetrazine sine egenskaper. Stoffet må være utrolig avhengighetskapende. Han sier han craver etter ny bump mer og mer. Ender med hyppig redoseringer her nå. Men ingen skade skjedd enn så lenge og supert humør på forsøkskaninen vår.

Noen andre med erfaringer av stoffet og hvilke doseringer har dere ligget på? Og hvor hyppig?