Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 913
Hvordan er det å etter 24 timer uten søvn, å starte å drikke øl?
Vil dette hjelpe meg å holde meg våken, eller ha motsatt virkning?
prøv!

Du vil vell først bli våken da det er mye energi i øl, deretter vil du begynne å bli bedugget\full og deretter sovne
Tr1pp3r's Avatar
Trådstarter
Faen, det var akkurat det jeg regna med =(
Spis noe sunt, og ta deg en joggetur. Eventuellt hadde jeg bare lagt meg, hva er egentlig poenget med å være oppe så lenge?
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Ta deg en linje, så slipper du det stresset. Hvis du ikke er fan kan du jo bare drikke kaffe og spise litt før du begynner å drikke.
Sovner fort som faen. Det er iallfall min erfaring.
Dette har jeg gjort opptil flere ganger, og utrolig nok blir jeg pigg av øl. Husker første gang så mobbet alle meg fordi de "visste" jeg skulle være den første til å sovne pga. ikke sovet på over 24t. Det som skjedde var at jeg var den siste som sovna, og var på nachspiel til over 8 på morningen dagen etter.

Min erfaring er da: Øl gjør deg våken, men du sover jæævlig lenge når du først har sovna