Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1680
Hei!

Bilen min har blitt påkjørt, og vedkommende har lagt igjen en lapp. På denne lappen står det kun 7 siffer. Vedkommende kan selvfølgelig ha skrevet 7 siffer med vilje, og alt bare er tull, eller så kan det være glemt..

Uansett, har noen noe tips her? Rekken begynner på 4, og jeg har prøvd 0-9 som siste siffer, uten hell på 1881 og gulesider. Er som nåla i høystakken det her, føler jeg..
Hm så noen dro en Stoltenberg på deg
Lite å gjøre med det om det ikke er kameraer i nærheten eller noen vitner melder seg. Du får henge opp lapper, poste på face eller gå til politiet med saken.
Du får sende nummeret til forsikringsselskapet så får dem finne det ut. Er du sikker på at det er siste nummeret som mangler?
Kan også prøve å skrive inn nummeret med kombinasjonene 0-9 på slutten inn i vipps og se om noe navn dukker opp.
Du kan jo prøve 3, 5, 6 og 7 foran også. Kan jo være fast-telefon.
Hvis du tror det virkelig er noen som har prøvd å skrive nummeret kan du jo som sagt sette inn tall i alle posisjoner på vipps, for deretter å søke opp personene (jeg fant 6 personer) for å se om han/hun/den bor i samme område som deg. Sjekke også om det var noen kamera i nærheten Du bør få slettet nummeret du la ut.
Sist endret av sudo; 1. april 2020 kl. 16:13.
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Hvis du tror det virkelig er noen som har prøvd å skrive nummeret kan du jo som sagt sette inn tall i alle posisjoner på vipps, for deretter å søke opp personene (jeg fant 6 personer) for å se om han/hun/den bor i samme område som deg. Sjekke også om det var noen kamera i nærheten Du bør få slettet nummeret du la ut.
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde også det, og fant syv. Et par som bor ikke så langt unna.

Dette er veldig merkelig, men jeg ser faktisk ikke noe annet innlegg fra meg enn det aller første, så jeg får ikke gjort noe med det..
Innlegg med telefonnummer (delvis eller hele) vil bli fjernet, da dette er å anse som personopplysninger, og spesielt når du ikke har hele nummeret, vil det kunne føre til at mange uskyldige blir berørt i tillegg. Så lytt til rådene du får og hold telefonnummeret du sitter på for deg selv.
Det skal jeg gjøre!