Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1165
Hei på dere alle freaks.

Jeg har dritt på leggen, og klarte å tråkke i meg 0,3 g amf på fredag, forså freebase sikkert to-tre gram på lørdag(har egt ikke peil på mengden)

Har vært clean i to måneder og skal tisse litt i en kopp under oppsyn på legekontoret nå til fredag (kan tisse når som helst på dagen)

Er jeg fucked? Jeg har kjøpt inn masse matvarer som er bra for nyrer og bra for å få fart på at kroppen kvitter seg med toxiner og avfallsstoffer. Nå sitter jeg og spiser masse kål, sitron, c-vitamin, grønn te og ananasjuice.

Vurderer å si at jeg har vært litt dårlig og har hatt litt feber i begynnelsen av uken (korona), men er redd dem gjennomskuer meg, da jeg mest sannsynlig må vente 14 dager med å komme tilbake.

Aller helst vil jeg pisse reint på fredag. Jeg har gått så langt at jeg ringte kvinneklinikken og sa jeg hadde testet positivt på en graviditetstest, og spurte om jeg kunne komme på fredag. Nope, måtte vente til mandag, så må jeg ringe tilbake og si at det var en falsk positiv

Vurderer også å skylde på at pappas bil gikk til helvete før vi skulle kjøre (14 tiden), og at jeg ikke kommer meg til legekontoret før dem stenger, og foreslå urinprøve på mandag.
Sist endret av AliceWonderland; 30. mars 2020 kl. 19:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden du ikke har brukt på 2 mnd er du nok good innen fredag. Tror ikke amf og freebase kan spores i urinen lenger enn max 3 dager etter engangsbruk
Har en hjemmetest jeg kommer til å ta på onsdag, og hvis den er neg, vil jeg tippe den er jævlig neg på fredagen også. Eller?

Det er en test fra ferle, og det står at de har en cut-off som er mye høyere eller lavere? enn dem de pleier å bruke på vanlige urinprøver på lab sånn at man får et litt mer betryggene svar på om man er ganske safe.

Jeg går å pisser så sent jeg kan.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil utvanne tisset litt, sørg for å ihvertfall ikke være dehydrert.
Men kan jeg stole på den hjemmetester? Hvis den slår ut på onsdag eller ikke slår ut, så løper jeg uansett til apotek og kjøper ny test og tester på torsdag igjen for å være sikker.

Eyy, nå er tisset mitt helt gjennomsiktig. Helsikke. Hvordan får jeg gulere urin?

Faen, tok hjemmetest i dag, med morgenpiss som var konsentrert. Det var reint på amf, men en svaaaak strek på cola. Skal pisse på fredag ettermiddag som sagt, i to tiden, med utvannet piss.

Burde jeg prøve å få denne utsatt? Og i såfall, hva kan jeg skylde på?
Sist endret av AliceWonderland; 1. april 2020 kl. 17:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Og i såfall, hva kan jeg skylde på?
Vis hele sitatet...
Corona-symptomer. Si at det føles som om du har fått kols! Det mest fremtredende symptomet, og kan ikke forveksles med influensa.
Men det virker så jææævlig suspekt... Tenkte å skylde på psykisk stress og utmattelse, jeg har vært i en kjempe-belastende periode siste ukene. Jeg har faktisk svimt av to ganger i dag, og stort sett vært sengeliggende. Det er i grunn veldig vanskelig å komme seg noen vei. Vil de ha forståelse for det, kanskje? Jeg blir utredet for bipolar og ptsd, så det vil jo ikke komme som noe sjokk på noen akkurat....
Sist endret av AliceWonderland; 1. april 2020 kl. 23:02.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Men det virker så jææævlig suspekt... Tenkte å skylde på psykisk stress og utmattelse, jeg har vært i en kjempe-belastende periode siste ukene. Jeg har faktisk svimt av to ganger i dag, og stort sett vært sengeliggende. Det er i grunn veldig vanskelig å komme seg noen vei. Vil de ha forståelse for det, kanskje? Jeg blir utredet for bipolar og ptsd, så det vil jo ikke komme som noe sjokk på noen akkurat....
Vis hele sitatet...
Skader ikke å prøve å si du er syk. Enten går det eller ikke. Uansett, så er det ikke akkurat veldig uvanlig å være syk i disse dager...
Vel, det endte opp med ei sitronflaske med ei veninne sitt piss oppi fitta. Noia for mye. Den var vondt å både få ut og inn. Auuu! Litt knotete å få av korken samtidig som å holde koppen, men det gikk!!
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Vel, det endte opp med ei sitronflaske med ei veninne sitt piss oppi fitta. Noia for mye. Den var vondt å både få ut og inn. Auuu! Litt knotete å få av korken samtidig som å holde koppen, men det gikk!!
Vis hele sitatet...
Var det virkelig verdt det?