Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 703
Fant dette headsettet på Komplett, og jeg vet at Razer er bra saker. Har hatt Razer mus i mange år, har prøvd å variere, men finner ikke noe jeg liker bedre enn det jeg har nå.

Så kommer tiden for lyd. Jeg er på utkikk etter et bra headsett uten at det blir ALT for dyrt. Disse koster 700spenn som er ca en hundrelapp over budsjettet, men jeg kan godta det. Lurer generelt på om noen har det, hva dere syntes om det og om det er verdt pengene.

Jeg leste i et kommentarfelt av en anmeldelse at man "bare hører bass", som skremmer meg litt. Det skal jo brukes til musikk som a7x, Green Day, Arctic Monkeys osv, musikk som ikke er "omf-omf-omf" om du skjønner. Er litt redd for at bassen skal være forstyrrende for andre elementer i musikken som Beats By Dre gjør.

Tanker?
Sist endret av olaPola; 31. mai 2013 kl. 03:33. Grunn: kommaregler, ffs.
altså du har noe som heter lyd instillinger, aka equalizer som da igjenn kan gjøre om du skal høre mere bass eller treble... men de du ser på nå ser ut som at de kan være litt ubehagelig og ha på hode i lengre tid. og hvis du vil ha kvalitet må du kanskje opp en eller 2 prisklasser, hvis musikk er hoedsaklig for deg da så må du desverre høyere i pris. men jeg er ikke noe headsett expert, så kanskje noen andre medfreakere kan foreslå noen andre headsets
Master of Nothing
Dr. S's Avatar
15 2
Dette headsettet er et av de beste stereo headsettene jeg har eid. Veldig god mic og bra lyd. Det er mye bass i dette headsettet, men som op sier, det finnes equalizer, men uansett synes jeg ikke bassen ødelegger musikken i det hele tatt.

Tror du finner dette på spaceworld, tekknikmagasinet osv for rundt 6-700 kr.