Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2869
Anonym bruker
"Mulig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva ville dere anbefalt å prøve på tusenfryd.

Har gått lei av alle karuseller og skulle gjærne prøvd å ta noe så jeg får den kriblingen i magen av karuseller.

Har hørt at lsd kan være bra men at man lett kan bli redd pga menneskene. Noen idéer?
Små doseringer av psykedelika går fint det, bare nok til at man får humoren uten veldig endret virkelighet. Sånn 0,5-1g sopp(Cubensis) eller rundt 75micro LSD for eksempel. Edibles er også noe som er moro om man er i fornøyelsesparker eller på akvarium.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ønsker noe som kribler i magen vil jeg anbefale at du prøver noe litt tøffere enn barnekaruseller på tusenfryd. Hvis det å betale 600kr for å gå i en park stappfull av kids og bråk ikke gir deg noe, så taper du ikke veldig mye på å skippe det. Rusmidler hører ikke hjemme der uansett.

Men hvis du likevel vil ha noen forslag så kan muligens mikrodoser av psykedelika være med på å gjøre opplevelsen litt mer intens. Et par pils gjør kanskje opplevelsen litt artigere.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Holder det ikke i massevis å være stein?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Holder det ikke i massevis å være stein?
Vis hele sitatet...
Hadde vært mer en nok for meg ihvertfall, var det jeg skulle foreslå
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde tusenfryd på MDMA engang samt andre stimulanter.
Husker det som varmt og jævlig Også det sinnsvake trykket du får på hjertepumpa om du kjører tømmerrenna eller lignende.Ik
Ikke noe å hige etter.
PCP. Du trenger ikke være redd folk når de er redd deg! Bare pass godt på at du har alle ben og armer innenfor vognen, for det er ikke sikkert du merker det hvis du brekker en.
Sist endret av Bothrops; 1. april 2020 kl. 16:43.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper alle nå og fremtidige lesere skjønner at PCP var ironi....

Tusenfryd er ikke gøy som voksen er en erkjennelse jeg kom frem til. Prøvd å røyke god weed, endte med å syntes karusellene var mas og ville heller bare sitte på en stein (no pun intended) litt vekk fra unger og folk å sole meg. Prøvd å drikke en annen gang og det ble også bare malplassert, ble flau over den jeg var med som ble superdritings i køen til tømmerrenna og foreldre og barn rundt reagerte. Lav dose mdma kan hjelpe på humøret men tror ikke karusellene blir noe mer adrenalinfyllte for det. En gang må man bare erkjenne at man har blitt for gammal for tivoli.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håper alle nå og fremtidige lesere skjønner at PCP var ironi....

Tusenfryd er ikke gøy som voksen er en erkjennelse jeg kom frem til. Prøvd å røyke god weed, endte med å syntes karusellene var mas og ville heller bare sitte på en stein (no pun intended) litt vekk fra unger og folk å sole meg. Prøvd å drikke en annen gang og det ble også bare malplassert, ble flau over den jeg var med som ble superdritings i køen til tømmerrenna og foreldre og barn rundt reagerte. Lav dose mdma kan hjelpe på humøret men tror ikke karusellene blir noe mer adrenalinfyllte for det. En gang må man bare erkjenne at man har blitt for gammal for tivoli.
Vis hele sitatet...
Følger tankegangen din der. Tror nok det blir morsommere når jeg en gang i fremtiden får barn og de får glede av det. Men nå i relativt voksen alder er jeg ikke helt der at karuseller er kult lenger. Noe som får i gang mitt indre barn er psykedelika, så Moret sitt forslag er vel det mest gunstige her etter min mening.
Nå er Tusenfryd stengt på ubestemt tid, så ingen grunn til å planlegge å reise dit i nærmeste fremtid.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håper alle nå og fremtidige lesere skjønner at PCP var ironi....
Vis hele sitatet...
Vel. Min erfaring med dissosiativer er veldig ulik den man har sett på Crooks Gone Wild fra USA så jeg tror jeg hadde digga det i lave doser, men hadde holdt meg langt unna tekoppen. Hvis det var å oppdrive i denne delen av verden

Men jeg regner med at vi alle har bilder av nakne sinte supermenn som skriker etter satan så i forhold til det bildet så var det var klart ironisk
Sist endret av Bothrops; 1. april 2020 kl. 21:16.
Tok LSD når jeg var der sist for 10+ år siden, 100micro ca, det var fett det men for min egen del gjorde det karusellene mindre skummel men opplevelsen bedre.
Hadde dog ikke overlevd uten solbriller, var med en kompis som gikk uten briller og han så helt syk ut etter en våken natt i bil fra Bergen til tusenfryd der han satt og trykte i seg GHB og Amt, han måtte kjøpe to nye t-skjorter i suvenirbutikkene fordi han svettet så sinsykt.
(Selv holdt jeg meg til LSD og sjoføren var helt nykter).
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivotril, whisky og amfetamin skudd mens karuselen gikk ti tops på Tundercoastrn
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril, whisky og amfetamin skudd mens karuselen gikk ti tops på Tundercoastrn
Vis hele sitatet...
Skjøt du en blanding av Rivotril, amfetamin og whisky mens karusellen var påvei opp. Mektig imponerende
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke whisky, men riv og amf ja, var i siste vogn med dama og ingen unger som så det så gik fint d. veldig fin oplevelse
Utepaa Jeg syntes det er i imponerende å takle å sitte i en bil med noen som kjører på med AMT og GHB, det må ha stinka som et laboratorium!
Tror jeg hadde insistert på beskyttelsesbriller hvis jeg var sjåfør
Sist endret av Bothrops; 2. april 2020 kl. 16:22.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Utepaa Jeg syntes det er i imponerende å takle å sitte i en bil med noen som kjører på med AMT og GHB, det må ha stinka som et laboratorium!
Tror jeg hadde insistert på beskyttelsesbriller hvis jeg var sjåfør
Vis hele sitatet...
Ja det var litt av en heiatur, aldrig mer

Det mest komiske skjedde på tilbaketuren, vi stoppet i lærdalstunellen, da hadde kompisen min sittet i noen timer og prøvd å harke opp en klump han hadde i halsen og han spurte om jeg kunne ta en titt ned i gapet hans og se om jeg så problemet.

Etter to dager på kork som var så sterk at gjengene på flasken der man skrur på korken hadde begynt å etse bort, uten å blande det ut, var drøvelen så rød og hovnet opp at den tok anen i svelget.

Så han satt i flere timer å prøvde å hoste opp sin egen drøvel