Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1822
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, kjøpte i går kveld noen rivotril. Tok 2, men fikk tilnærmet ingen effekt. Tok deretter en liten grønn joint, men var fortsatt usikker.
Så deretter på forskjellen på ekte og falske, og ser at de jeg har ser falske ut.

Hva kan evt være i disse? Kan det være nada, eller er det noe tilnærmet rivotril? Kan godt hende jeg bare har toleranse, og at det var problemet.

Har ikke bilde, men det er de typiske roche der det er litt dypere skrift og ikke som de norske.

Kan de evt være utenlandske? De smaker søtt, for så vidt.
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noe jeg kan gjøre for å sjekke om det er benzo eller hva faen? Kjipt å bli scamma.
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noe jeg kan gjøre for å sjekke om det er benzo eller hva faen? Kjipt å bli scamma.
Vis hele sitatet...
https://imma.gr/89041x1d04c
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Akkurat kjøpt rivotril, aldri prøvd før. Første gang i mitt liv. Er voksen ( straks 40) og jeg og samboer vil prøve mest for artighet. Håper de ikke er falske. Har lest meg opp så tenkte å ta en halv hver, er 2 MG tabletter. Så 1 MG hver , eller blir det kanskje for mye. Har fri idag og skal på kveldsvakt i morgen. Så har jo langt over ett døgn på oss. Hvordan er det å blande med kaffe? En sex på rivotril?
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt 3, skal fyre en snart. Får se formen da
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får oppdatere��
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får oppdatere��
Vis hele sitatet...
Ser dine ut som de jeg la ut bilde av? Skulle gjerne hatt oppdatering fra deg og
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal sjekke så får du høre veldig snart.
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser helt likedan ut. Mine er kjøpt på Sørlandet
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lest at ekte skal smake søtt og ha en prikk på hver side av 2 tallet. Så står det Roche på. Har ikke smakt så vet ikke akkurat d enda, men de ser jo ekte ut..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har lest at ekte skal smake søtt og ha en prikk på hver side av 2 tallet. Så står det Roche på. Har ikke smakt så vet ikke akkurat d enda, men de ser jo ekte ut..
Vis hele sitatet...
Tror du har misforstått. Bare fordi du setter ett Jaguar merke på sykkelen din så blir det ikke en Jaguar-sykkel.

90% sjangse for at de er fake. Kanskje de funker ja. Men du aner ikke hva som er i de. kan være alt ifra antihistaminer, flualprazolam eller bare bindemiddel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Akkurat kjøpt rivotril, aldri prøvd før. Første gang i mitt liv. Er voksen ( straks 40) og jeg og samboer vil prøve mest for artighet. Håper de ikke er falske. Har lest meg opp så tenkte å ta en halv hver, er 2 MG tabletter. Så 1 MG hver , eller blir det kanskje for mye. Har fri idag og skal på kveldsvakt i morgen. Så har jo langt over ett døgn på oss. Hvordan er det å blande med kaffe? En sex på rivotril?
Vis hele sitatet...

Lite lurt ete rivotriler i dag om du skal på jobb i morra, sånn at du vet det. griselang halveringstid, så du er rusa i 3-4 dager uten at du nødvendigvis merker noe til det sjøl.

jævlig lett å skulle ete bare 1, så våkner du og har spist det du har.

Sånn at du er klar over det, du våkner om 2 dager fri for både rivotriler, kjerring og jobb.
Sist endret av mr.roundtree; 1. april 2020 kl. 15:04.
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tviler på at det var ekte vare. Er usikker
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En halv en for en som aldri har tatt og noen kopper kaffe, hvordan kan d funke?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En halv en for en som aldri har tatt og noen kopper kaffe, hvordan kan d funke?
Vis hele sitatet...

Funker nok så bra at du tar den andre halvdelen også, så er du i gang. Vent til du har fri 2-3 dager er min anbefaling.
Ok, da blir det til at jeg venter til jeg har langfri
Anonym bruker
"Elektronisk Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Merker jeg er litt fjernere enn vanlig, men ikke den vanlige rivo rusen. Mulig jeg ikke har røyka nok bare
Anonym bruker
"Fortvilet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt en hel, føler meg litt sånn behagelig svimmel. Litt mere pratsom. Skal lage meg en joint å legge oss i badekaret. Så er det bare å vente å se. 30 min siden vi tok
Hva er forskjellen på de ekte og fake utseendemessig?. Har du noe bilde av ekte vs fake så man kan se det?