Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 34674
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor stor dose trenger en normalvektig mann helt uten toleranse og uten stor erfaring med rusmidler? Har blitt fortalt at en halv kork bør slå meg ut. Men jeg kan vel bare prøve. Virker ikke en halv så kan jeg forsøke en halv til eller kanskje bare en kvart kork til helt jeg sovner? Bare en eneste natt eller to per uke med skikkelig søvn tror jeg ville hjulpet. Føler jeg kommer til å bli gal om jeg ikke får skikk på søvnen.
Ikke ta korker.
Bruk en 5ml pumpe.
Da har du kontroll på hva du doserer.

Hvor stor dose man trenger er umulig å svare på. Vi vet ikke hvor sterk din GHB er.

Uansett er det en jævlig dårlig løsning.
Prøvd quetiapin?
Sist endret av SkammeligNykter; 22. juni 2021 kl. 19:51.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor stor dose trenger en normalvektig mann helt uten toleranse og uten stor erfaring med rusmidler? Har blitt fortalt at en halv kork bør slå meg ut. Men jeg kan vel bare prøve. Virker ikke en halv så kan jeg forsøke en halv til eller kanskje bare en kvart kork til helt jeg sovner? Bare en eneste natt eller to per uke med skikkelig søvn tror jeg ville hjulpet. Føler jeg kommer til å bli gal om jeg ikke får skikk på søvnen.
Vis hele sitatet...
Hvis du vil sove, begynn med 4ml og gå og legg deg. Hvis korken er sterk så sovner du. Hvis det ikke er suksess så prøv med 6 ml neste dag.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har forsøkt alt innen skolemedisin også psykose medisiner og det meste i alternativ medisin og søkt opp alt jeg har kommet over av klara klok råd og kjerringråd. Ingen hjelp. Og får jeg ikke søvnen under kontroll risikerer jeg å miste førerkortet. Har flere klasser så det blir veldig dyrt om jeg senere må kjøre opp igjen. Fått pes på dette med førerkort fra helsevesenet. Selv om jeg har forklart at jeg for tiden kun sykler fordi jeg ikke orker å ha bil midt i byen. Pumpe er det sprøyte? Kan jeg bare si jeg skal kjøpe sprøyte på apoteket, må ikke fortelle hva den skal brukes til eller ha resept? Er det noen måter å teste hvor sterk ghb er har hørt noen skaffer seg testkit når de kjøper stoff. Finnes det noen steder i Oslo som selger testkit for å måle hvor sterk og ren ghb er? Fant via google men lest at bestilling av kit kan gi razzia. Dette skal ingen vite om så alt må skje low key.