Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1601
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg lurer på om noen av dere har en god forklaring på en opplevelse jeg hadde på LSD?

Jeg husker ikke hvor mye LSD vi fikk i oss, men det var en heftig tripp som varte i rundt 12 timer. (Føltes ut som en god del timer mer for å si det på en mild måte)

Jeg og kompisen ligger på sofaen hode mot hode og klarer ikke snakke så veldig mye da vi ligger å kjenner på alle følelsene og inntrykkene som kommer.
På et tidspunkt så begynner jeg å tenke veldig mye over kompisen min sitt liv, og hva han har vært igjennom (Han er en del år eldre enn meg, og har vært igjennom en god del i livet som han har fortalt meg tidligere) og dette er tanker som går på høygir i hjernen min.

Etter en liten stund snur kompisen min seg mot meg å sier med en ganske bestemt stemme at jeg skal slutte å tenke på han!
Noe som da satt meg litt ut da jeg hadde tenkt på han ganske lenge, og følt sympati for livet hans..

Kan også nevnes at vi opplevde noe lignende på vår første trip, da kunne vi se et fly styrte brennende ned mot bakken bak skyene. Jeg trodde først det bare var jeg som så dette, men fikk bekreftet av de to jeg trippet med at de også kunne se dette.
Her skal det sies at vi måtte nesten drikke sukkerbitene da dealeren var så på tryne da han skulle dryppe på sukkerbitene. (Unnskyldningen min var her at han ene jeg trippet med sa det vil gå fint å ta så mye, det hele endte med at jeg måtte trippsitte en kompis selv ute midt på natta i 8 timer, på en ganske så heftig tripp selv, resultatet ble at en kompis kom ut av skapet som homo, men nekter for det den dag i dag)


Ble litt avsporing på slutten, men håper noen kanskje har et svar på dette
Her kan det være store tilfeldigheter som spiller inn. Du føler empati for vennen din og han har kanskje en twisted mind om at du ligger å tenker på han. Tripping er aldri helt lett å forstå seg på hvis man har tatt en god dose.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For å fortsette å spore av. Så tror jeg ikke det er helt unormalt å komme "ut av skapet" under en litt for heftig tur, selv om det ikke nødvendigvis trenger å stemme:O
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres helt sykt ut men jeg leste bestevenninna mi sine tanker en gang vi tok lsd sammen.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ca hver eneste gang jeg har reist med noen skjer lignende fenomener, gjerne flere ganger utover kvelden også. Man begynner jo å tro alt mulig rart, kollektiv tripping, telepatisk kontakt og lignende. Jeg synes det er interessant, men fortsatt ikke så veldig sykt, er vel forlengst forklart hvorfor ting som dette skjer.
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Det er forsøkt bevist tankeoverføring i mange år. Faktisk så utlovte James Randi en sum på på 1 million dollar, for den som kunne bevise overnaturlige/paranormale evner (gjelder også homøopati). Men personen måtte altså f.eks. vise, at hans "gjetting" var bedre enn det som en kan si via sannsynlighet. Begge parter var også enige om uttesting på forhånd. Men deltakere klagde ofte i etterhånd (da dem skjønte dem hadde tapt). I alle de årene denne testen ble kjørt, så beholdt han sine penger. Alle forsøk på å bevis noe lignenede tankeoverføring har feilet, og de studiene som verifiserer dette, har vesentlige grove feil! Altså dette med tankeoverføring kan en se på som rå okseavføring!..
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sannsynligvis telepati. Spesielt virksomt når man ligger med hodet mot hverandre sånn at kroneshakra åpner seg inn i hverandres hode.
Slettes ikke uvanlig på tripp.

Tørrfisker låst i "vitenskapelig" bedreviten vil selvsagt fornekte fenomenet.

Greia med psykedeliske opplevelser er at man ikke trenger å forstå det i form av vitenskap og hverdagsbevisthet. Opplevelsen har verdi så lenge den føltes verdifull. Er den mystisk og uforklarlig har dette også verdi. Du skal ikke fornekte oppevelsen fordi du har en vitenskapelig tilnærming til virkeligheten heller.

Der og da følte kameraten at du tenkte på han, du tenkte på han, kan være tilfeldig men hva betyr vel det? Tilfeldigheter har også mening ��
Du er sikker på at du ikke sa noe når dere lå der? Altså at du har sagt navnet hans eller noe som gjorde at han kunne oppfatte hvor tankene dine var, men at du ikke har lagt merke til det?
Når jeg har vært under the influence så har hele rommet "lyst opp" tanker som har ulmet i underbevistheten min. Det er skremmende fordi dette er tanker jeg ikke har gitt spesielt med tid til å tenke over. Så kan jeg føle at hele settingen handler om meg også har jeg måtte forsvare meg selv - selv om jeg faktisk ikke har sagt en verdens ting