Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1979
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det strengt enda under loverket når det gjelder psychadelica?
Er jeg butt fucked in the shower now?

Noen som har noe lignende og henvise meg til. Måler dem potensen i hver tab?

Takker for svar!
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1000 blotters er jo endel så blir du nok mistenkt for salg. Nei de måler ikke potensen, men ser etter narkotiske virkestoff. Hvorfor de skulle måle potensen skjønner jeg ikke helt?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Her var det snakk om 125 tabs LSD og han fikk redusert straffen fra 120 timer til 45 timer samf.tjeneste. Nå er det en del mer du har blitt tatt for da men bør vel ikke bli for jævlig.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hoy...traff/68683153
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1000 blotters er jo endel så blir du nok mistenkt for salg. Nei de måler ikke potensen, men ser etter narkotiske virkestoff. Hvorfor de skulle måle potensen skjønner jeg ikke helt?
Vis hele sitatet...

Men mange var nok dobbelt dryppa. De sjekker jo potensen på piller f.eks.
Sist endret av Sluzzz; 13. mars 2019 kl. 01:43.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig de tar seg tid til og sjekke hver og en lapp. Men det krever meget avansert utstyr når det kommer til LSD spesielt. Men hvem vet, syns det virker rart om de sjekker 1000stk narkotiske papirlapper da den første de tester uansett viser LSD, eller 2cb.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er ikke buttfucket nei, ingen som har dødd!
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar folkens!
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdater oss på hvilken straff du får, om du ønsker.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har saken din vært oppe enda?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bump��
Er dette din første gang? Fengselsstraff inntil et år gir som regel samfunnsstraff ved første gangsforseelse.

Men har hørt om folk som har blitt tatt med like mange gram hasj og fått samfunnstraff. Opptre hyggelig på tilståelsesdom så tror jeg det blir samf. Men dommeren du møter kan være en drittsekk