Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2503
Er på jakt etter nytt TV, i hovedsak til Netflix og PS4.
Leter etter en god 55" med grei responstid og "kino-modus"/dimmefunksjon lett tilgjengelig på fjernkontroll.

Budsjettet er på ca 10k.

Hva ville dere valgt?
Har god erfaring med Samsung og Philips,og foretrekker Samsung sine nye utgaver. 10k vil jo gi deg en veldig fin TV nå som det er salg på fjorårets modeller.
Sony​ Xe9005 også kjent som e900 i andre land.

Anbefales spesielt console / ps4.

Jeg kjøpte den etter mye studering på nettet og er veldig fornøyd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var selv på jakt etter ny TV. Hva en skal velge til den prisklassen en er ute etter er ikke så enkelt. Endte til slutt opp med denne, så håper jeg den gjør nytta si. Forsøkte å finne tester av denne på nettet men det var skralt å finne på akkurat det TV med det nummeret der. Det jeg fant var brukeranmeldelser som i alle all var positive. Nå går jeg å gleder meg som en liten unge her igjen, ny duppedings på vei
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Var selv på jakt etter ny TV. Hva en skal velge til den prisklassen en er ute etter er ikke så enkelt. Endte til slutt opp med denne, så håper jeg den gjør nytta si. Forsøkte å finne tester av denne på nettet men det var skralt å finne på akkurat det TV med det nummeret der. Det jeg fant var brukeranmeldelser som i alle all var positive. Nå går jeg å gleder meg som en liten unge her igjen, ny duppedings på vei
Vis hele sitatet...
Det ble tilslutt akkurat denne!
Er svært fornøyd.
Godt å høre at du ble fornøyd
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Det ble tilslutt akkurat denne!
Er svært fornøyd.
Vis hele sitatet...
Samsung ja,ser det fulgte med PS4...veldig synd at det var vanlig og ikke PRO utgaven.
Sitat av ReppYepp Vis innlegg
Samsung ja,ser det fulgte med PS4...veldig synd at det var vanlig og ikke PRO utgaven.
Vis hele sitatet...
Joa, kanskje synd det, men så spørs det jo hvilket tilbehør en kan forlange følger med ett TV. De fleste som handler er vel mest opptatt av den varen de handler og ikke tilbehøret

TV'en kostet forsåvidt det samme uten PS4. Vil en ikke ha den så er den jo fullt salgbar for 2000 kr+, noe som vil si at prisen på TV havner på under 10 000 kr. Så får en vurdere om en enten vil ha PS4 gratis med på kjøpet og ta den i bruk, eller selge den for å spare 2000 kr på TV'en, eller om en velger å se det slik at en får en PS4 pro for kun 1800-1900 kr.

Men jo, hadde ikke vært negativt for oss at PS4 pro fulgte med i stedet..