Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2735
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, freaks!

Jeg fant det jeg mistenker er to typer heroin på gata, og er nysgjerrig på om noen her synes dette ser ut som heroin. Vet at det er vanskelig å se ut fra bilder, men setter pris på innspill. Jeg har foreløpig ikke konkrete planer om å innta dette, lurer mest på om det er vits å ta vare på til noen jeg vet hadde satt pris på det. (Jeg vil stort sett ha store moralske problemer med å gi bort heroin, men alle historier er ikke like).

Det hvite pulveret er litt klebelig, men har samtidig konsistens omtrent som kritt. Er mulig klebeligheten skyldes statisk elektrisitet, ettersom det ser ganske tørt ut. Det lukter ingenting og smaker lite, bortsett fra litt «sterk» eller «kjemisk» smak. Men på ingen måte like fremtredende som hos for eks. amfetamin.

Bilde:


Ser nå at det også stikker ut noen slags fiber fra steinene. Dette virker jo rart, men nå har jeg lite erfaring med dette fra før.

På forhånd tusen takk!
All the way up
så du smakte på det ukjente pulveret fra gata? ehhh
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for konstruktivt innspill! Ja, jeg smakte på noen korn.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
synes ingen av de lignet på heroin. Mesteparten av den heroinen du får i norge er brun på farge, fra lys til mørk. Hvit thai er meget sjelden man får tak i. Det andre i klumpeform så heller ikke ut som om det var noe farge i ? Heroin har en ganske sterk og gjenkjennelig lukt, og er på ingen måte luktfri.

Synes forøvrig det høres jævlig merkelig ut å skulle "finne" heroin på gata, og atpåtil to ulike varianter
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Steinene lå i en klipspose sammen med pulveret som var pakket inn i plastfolie og brent med lighter. Så det var tydelig at det skulle se ut som noe i hvert fall.
Kan du svare på hvor i landet det ble funnet? Har du noe erfaring med kokain, kan det være det? Kan fiberet være papir? Anbefaler deg ikke å innta noe mer av det før du vet mer.

Hvorfor tror du det er heroin forresten? Området du fant det på kan være en indikasjon på hva det er.
Sist endret av slependen; 11. mars 2019 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tipper det bare er bøff som noen har kastet fra seg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det ble funnet i Oslo sentrum. Jeg har litt erfaring med kokain, men tror ikke jeg tar sjansen på å teste. Jeg har ikke egentlig tatt noe, kun smakt bittelitt på fingertuppen for å kjenne smaken. Når jeg kjenner etter lukter det litt, særlig av steinene (som forøvrig er flekkvis offwhite/grålig. Mulig bildet lyver litt på fargen).

Grunnen til at jeg trodde det var heroin er at eneste gangen jeg har sett det, kom det i steiner som så nesten identiske ut som disse. Det var også i Oslo.

Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Tipper det bare er bøff som noen har kastet fra seg.
Vis hele sitatet...
Det er nok stor sannsynlighet for det
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av furny Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk, det er jo selvfølgelig det jeg burde gjøre. Eller bare kaste det, som andre sikkert har gjort før meg.
Du merker fort om det eventuelt er kokain med at du blir veldig bedøvd i munnen av et par små korn. Test kit er nok det eneste fornuftige her. Det så uansett ut som en dyr mengde.
Her er det noen som har blitt hustla og bare kasta det ifra seg.
Heroin som jeg har testa har som oftest lukta litt eddik.

Pluss at det til venstre er biter av en gipsplate... og det til høyre ville jeg tippet er "vannballong kola". Dvs 4% kola og resten vaskepulver og masse anna drit.
Sist endret av random66655; 12. mars 2019 kl. 01:58. Grunn: Sammenslåing
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Prøv å brenne litt av den brune klumpen på sølvpaøir med svak varme.

Renner det i en brun "elv" kan det være. Ekte.

Den hvite kan du bak de 0.1gramer med 1 ml vann og litt sitronsyre, sitronsaft eller eddik.

Fortell så hvordan blandingen blir.


Hvit heroin er sjeldent her, kan være fentanyl så ikke ta mere i munnen din. Er det den andretyoen fentaly carfentanyl kan du dø av bittesmå doser.