Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 5769
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okay,
I dag skal det ha kommet en bitteliten pakke benzoer til min venns adresse etter 7 dager i posten ca.

Dette skjedde ifølge han:
Han så pakken i postkassen, var på vei inn med den i huset sitt da to sivipoliti kom ut av en umarkert bil og stoppet han.
spurte han om pakken osv, osv.. Da han nektet kjennskap

De tok pakken fra han og sjekket personnummeret hans om han hadde noe på rullebladet fra før og han ikke noe der. Etter dette tok de fingeravtrykk på han via en sånn blekk-pute (eller hva det nå heter). Han fikk derreter beskjed om at siden han ikke hadde gjort dette før så slapp han å betale bot på mellom 6 og 15000 kroner.


Jeg trodde man måtte ned på stasjonen og ha avhør og at de konfiskerte sånn på postkontoret, ikke sendte den videre for å ta noen "på fersk gjærning"...

Alt dette høres veldig rart ut for meg og høres ut som at han bløffer, noen som kan konfirmere at historien hans kan stemme?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såfremt pakken er bestilt innenlands, så vil jeg tro du har en kuk av en venn.
Er kjent med at politiet kan foreta "controlled deliveries", for å ta folk på fersk gjerning, men ikke i slike småsaker.

Såfremt han i tillegg nektet bekjentskap til noe, og pakken kom i hans navn, og det var han som hentet pakken så har ikke politiet noe å gå videre med. (Såfremte han ikke vedkjente seg noe som helst.)

Det vil si at saken ville blitt henlagt.

Du får bare be kompissen din om å få se forelegget når han får det i posten. Tviler på at han vil kunne vise deg det dog.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såfremt pakken er bestilt innenlands, så vil jeg tro du har en kuk av en venn.
Er kjent med at politiet kan foreta "controlled deliveries", for å ta folk på fersk gjerning, men ikke i slike småsaker.

Såfremt han i tillegg nektet bekjentskap til noe, og pakken kom i hans navn, og det var han som hentet pakken så har ikke politiet noe å gå videre med. (Såfremte han ikke vedkjente seg noe som helst.)

Det vil si at saken ville blitt henlagt.

Du får bare be kompissen din om å få se forelegget når han får det i posten. Tviler på at han vil kunne vise deg det dog.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Skal be om å få se det
Oppdaterer denne tråden da jeg har fått sett den eller ikke
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig i at det kan høres ut som han bløffer.
At dere er benzonister øker jo også sjansen betraktelig for at man lurer "venner" på denne måten.

På den andre siden skal det nevnes at såkalte "straksavhør" gjøres ute i felt, så det er helt umulig at det er det som har skjedd her.
Uansett vil han få et forelegg i papirform (innen 1-3 mnd tipper jeg, avhengig av hvor i landet dette er) og det er vel som nevnt over her din eneste måte å finne ut 100% om det er en venn eller ikke.

Du kan jo bare snakke med den aktuelle personen om dette og kreve og se forelegget.

Hvis du gir det 6 mnd og han sier at han ikke har fått det eller at du av andre grunner ikke får sett det kan du konkludere med løgn.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig i at det kan høres ut som han bløffer.
At dere er benzonister øker jo også sjansen betraktelig for at man lurer "venner" på denne måten.

På den andre siden skal det nevnes at såkalte "straksavhør" gjøres ute i felt, så det er helt umulig at det er det som har skjedd her.
Uansett vil han få et forelegg i papirform (innen 1-3 mnd tipper jeg, avhengig av hvor i landet dette er) og det er vel som nevnt over her din eneste måte å finne ut 100% om det er en venn eller ikke.

Du kan jo bare snakke med den aktuelle personen om dette og kreve og se forelegget.

Hvis du gir det 6 mnd og han sier at han ikke har fått det eller at du av andre grunner ikke får sett det kan du konkludere med løgn.
Vis hele sitatet...
Skal snakke mer "in-depht" med han i morgen. Ingen av oss har vært borte i dette stoffet før, så skulle bare dele pakken 50/50 for å se hva alle bablet om (pakken var en gratis sample).
Men som sagt oppdaterer tråden ettersom jeg får mere informasjon
Kuk som venn, helt klart. Hadde det blitt tatt så hadde du ikke hørt noe som helst eller sett noe som helst til pakken, de dukker som regel opp uanmeldt, gjerne 3-4 måneder etter de har tatt pakken. (Snakker av egen erfaring) Heller ingen som betaler en bot på 6-15 tusen kroner for et par usle benzo tabletter. Tviler også på at de hadde sendt ut to sivile for en slik "hot drop" hvor de vet om pakken og venter på han, hadde det vært snakk om kilo-kvanta hadde nok det vært en annen sak..Men kom igjen..
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Marriese Vis innlegg
Kuk som venn, helt klart. Hadde det blitt tatt så hadde du ikke hørt noe som helst eller sett noe som helst til pakken, de dukker som regel opp uanmeldt, gjerne 3-4 måneder etter de har tatt pakken. (Snakker av egen erfaring) Heller ingen som betaler en bot på 6-15 tusen kroner for et par usle benzo tabletter. Tviler også på at de hadde sendt ut to sivile for en slik "hot drop" hvor de vet om pakken og venter på han, hadde det vært snakk om kilo-kvanta hadde nok det vært en annen sak..Men kom igjen..
Vis hele sitatet...
Det er så jævli kjipt at han skulle finne på noe sånt, når man liksom tror man kunne stole på noen.. Jaja, får ta det opp i morgen med han så oppdateres det her i morgen ettermiddag elns
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres i utgangspunktet ut som «vennen» din bøffer deg her..

Samtidig, ut fra den infoen du kommer med, så høres dette ut som det er snakk om Vendoren der det nylig ble avdekket at sendingene kom fra Sverige og ikke Norge som opplyst.

Så om dette er tilfellet, er det absolutt mulighet for at han snakker sant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres i utgangspunktet ut som «vennen» din bøffer deg her..

Samtidig, ut fra den infoen du kommer med, så høres dette ut som det er snakk om Vendoren der det nylig ble avdekket at sendingene kom fra Sverige og ikke Norge som opplyst.

Så om dette er tilfellet, er det absolutt mulighet for at han snakker sant.
Vis hele sitatet...
Hadde det vært tilfellet hadde den blitt stoppet i tollen, de hadde ikke latt pakken gå igjennom, kun for å bruke ressurser på å MULIGENS få tatt noen som kanskje har bestilt en liten brukermengde. Enten hadde han fått et uanmeldt besøk lenge etterpå, eller så hadde det blitt tatt over telefon. Med mindre de har begynt å gjøre noe nytt? Tviler bare så veldig sterkt på den historien hans, høres ikke litt riktig ut engang.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Åja, som ekstra informasjon så snakket denne fyren MAX 5 minuuter med "sivil politiet"
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åja, som ekstra informasjon så snakket denne fyren MAX 5 minuuter med "sivil politiet"
Vis hele sitatet...
Skurrer det ikkje litt at dei gidder å bruke tid på å spane på ei postkasse med to mann, og deretter slår seg til ro med saka?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åja, som ekstra informasjon så snakket denne fyren MAX 5 minuuter med "sivil politiet"
Vis hele sitatet...
Altså.. Jeg har bare vært borti ett tilfelle selv, samt lest om en del. Jeg sier ikke at det er klin umulig, men det er veldig usannsynlig. Bestilte selv ganske store brukermengder av diverse ting selv, eneste gangen jeg fikk trøbbel var når jeg bestilte fra utlandet. Innenlandsforsendelser blir så og si aldri tatt, med mindre det er noe som lukter eller det er uuutrooolig dårlig stealth, eller en kombinasjon av begge. Dette er igjen dårlig butikk og blir ofte lagt merke til og sagt i fra om fort. Hvis det er som han over sier, at det er en utenlandsk selger som har sendt over grensen så er første stopp tollen.

De anmelder og politiet tar det derfra, personen vil få postsperre på 6 måneder (det vil si at alt av utenlandsk post sjekkes) Fikk dette selv, og det gikk fortsatt fint å bestille så lenge det var innenlands. Deretter må de jo opprette sak, de tar enten kontakt på telefon hvor de inkaller til avhør eller så tar de et razzia, alt etter hva dem har ressurser til. På sistnevnte beslaglegger de gjerne telefoner og datautstyr og går igjennom. I de aller fleste tilfeller så henlegges slike saker, jeg fikk to utenlandske bestillinger stoppet samtidig, fikk et razzia lenge etterpå og nektet å gi en forklaring annet enn at jeg ikke visste hvorfor de var her engang. Fikk to brev om at to saker var henlagt en uke etterpå.

Nå. Hvor mye av det stemmer med det kompisen din sier?
Sist endret av Marriese; 4. januar 2019 kl. 02:18.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skurrer veldig at de liksom tok fingeravtrykkene hans ute i felten? Da jeg ble tatt med på stasjonen en gang var det et helvete å i det hele tatt få den high-tech maskina deres til å registrere riktig, så tviler sterkt på at de tar fingeravtrykk fra folk på stedet, det vil bli alt for upålitelig og upresise avtrykk.

Høres fort ut som bullshit, spør du meg. Og hvorfor ville de bare la han gå, dersom de faktisk har brukt en del ressurser på å ta han? Sivilpolitispanere liksom, koster jo en del penger.
Kan jo være bygdesnut-opplegg, men høres fort ut som kompisen din bullshitter når det er så merkelig opplegg.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er da ingen som har gitt bort benzo samples på deep web i nyere tid. Dette er bare bullshit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er da ingen som har gitt bort benzo samples på deep web i nyere tid. Dette er bare bullshit.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke du hvor mange deep web sider for narkotika som eksisterer heller da.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av carttown Vis innlegg
Nå vet ikke du hvor mange deep web sider for narkotika som eksisterer heller da.
Vis hele sitatet...
Jeg vet hvilke markeder som er etablerte. Jeg vet hvor norske selgere frekventerer og reklamerer.

At han har klart å loke seg inn på et fullstendig ukjent marked hvor de gir bort varer uten å ha noen kundemasse finner jeg særdeles lite trolig.

I høytiden for post hvor alt går suppetregt rekker ikke bare brevet å bli sendt og komme frem i løpet av en uke (som er ganske fantastisk i seg selv). Den blir faktisk også stoppet av politiet i mellomtiden selv om den ikke inneholder noe som den jevne narkobikkje er trent opp til å lukte. Brevene til selger er heller ikke profilert av politiet da han ikke er etablert (ellers hadde han ikke gitt ut samples). Det blir dermed anmeldt og går via den sedvanlige papirmølla og flere sivile politimenn rykker faktisk ut. Og tar fingeravtrykk på stedet. For en håndfull piller. I løpet av en uke. Du vet hvor teit dette høres ut?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om kameraten til TS er ute på prøve etter NOKAS-ranet kunne jeg KANSKJE kjøpt dette.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
VIKTIG UPDATE!
Glemte passordet på den gamle brukeren så lagde en ny en.
Ja, han hadde tatt den og fikk pakken tilbake i går uten noen piller hadde blitt tatt Sorry for å lage så mye styr her på forumet

Og til Anonym bruker "Snill Spurv". Vær snill å undervis deg selv før du kommer med påstander om ting du ikke har peiling på
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått 3 pakker stoppet i posten og det skjedde IKKE på den måten der. De ble stoppet i tollen, kom aldri frem, politiet ringte meg og ba meg komme ned på avhør angående bestilling av varene (kratom). Nektet og saken ble henlagt, brevet kom i posten etter ca 3-4 mnd.

Har en kompis som jobbet for posten, og alle som jobbet for posten hadde fått beskjed at om det kom noen pakker til meg så skulle de kontakte politiet og ikke levere pakkene. Dette er en liten by på 10 000 mennesker. Hadde ikke fortalt han dette, det var noe han fortalte meg og brøyt reglene (i følge politiet) når han fortalte meg det uten at jeg hadde fortalt han om at jeg hadde fått pakker stoppet i posten.

Tror nok ikke politiet spaner på en liten leveranse med benzo på den måten, men gudene vet, politiet gjør som de vil...
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Obs, så ikke den nye oppdaten din. Bra du fikk pakken tilbake vertfall
Hvor sannsynlig det er at vennen din løy og at han rett og slett er en kuk kommer ann på hvor god venn han var. Det spørs for min del hvem det er som hadde fortalt meg følgende om hvorvidt jeg ville trodd på han. Det er få jeg kjenner som jeg ville kalt bestevenn og disse ville aldri gjort noe slikt mot meg, det kunne jeg veddet mye på. Hadde det derimot verdt en av de jeg kjenner gjennom rusmiljøet ville min tillit til det som var sagt vært veldig annerledes. Hvordan er venneforholdet deres? Barndomsvenner/bestevenner, rus eller bare kjentfolk/kompis, og ikke minst hvordan er han som person ellers?

Men uten å nyansere videre og betrakte det ut i fra bare det du har skrevet så høres det jo veldig beleilig ut og lite troverdig, det vil jeg bare si, og da drar jeg en videre konklusjon mot at dette kanskje ikke er en veldig god venn du allieres med akkurat nå?

Edit: Ser uansett at du fant ut av det, bra du fikk det tilbake da!
Sist endret av Deagleflyndre; 10. januar 2019 kl. 03:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare tull det folk skriver over her, snakker av egen erfaring. Politiet «spanet» kassen min i 3-4 timer, før jeg kom ut og henter 5 g med bønne, som de hadde byttet ut med noe annet. De vil gjærne ta deg på fersk gjerning,da det blir vanskeligere og snakke seg ut. Har ett akkurat likens eksempel på en annen kompis som bestilte Norge Norge, og gress ble stoppet og samme prosedyre. (Bor på en mindre plass) Så det TS, fult mulig kompis snakker sant. Og stol heller på han enn og høre på mye av det tullet folk skriver over.
Du er blitt lurt.de stopper en fyr uten rulleblad(?)og tar fingeravtrykket hans,som krever godkjenning av dommer,uten noen spesiell grunn? Nei, dette lukter.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og til Anonym bruker "Snill Spurv". Vær snill å undervis deg selv før du kommer med påstander om ting du ikke har peiling på
Vis hele sitatet...
Haha, sier han som har nå kommet med to tråder om samme emne som viste seg å bare vås og usannheter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare tull det folk skriver over her, snakker av egen erfaring. Politiet «spanet» kassen min i 3-4 timer, før jeg kom ut og henter 5 g med bønne, som de hadde byttet ut med noe annet. De vil gjærne ta deg på fersk gjerning,da det blir vanskeligere og snakke seg ut. Har ett akkurat likens eksempel på en annen kompis som bestilte Norge Norge, og gress ble stoppet og samme prosedyre. (Bor på en mindre plass) Så det TS, fult mulig kompis snakker sant. Og stol heller på han enn og høre på mye av det tullet folk skriver over.
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tok det fra bestilling til du fikk det i postkassa og ble bøsta? Det var innenlands bestilling?

Som TS skriver i innlegget over var det kompisen som bøffa ham.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare tull det folk skriver over her, snakker av egen erfaring. Politiet «spanet» kassen min i 3-4 timer, før jeg kom ut og henter 5 g med bønne, som de hadde byttet ut med noe annet. De vil gjærne ta deg på fersk gjerning,da det blir vanskeligere og snakke seg ut.
Vis hele sitatet...
Ta deg på fersk gjerning for hva? Du har jo ikke fått noe narkotika. Politiet bruker 3-4 timer på 5 gram hasj og en sak som høyst sannsynligvis blir henlagt?

Er du "kompisen" til TS eller? Virker nesten slik.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare tull det folk skriver over her, snakker av egen erfaring. Politiet «spanet» kassen min i 3-4 timer, før jeg kom ut og henter 5 g med bønne, som de hadde byttet ut med noe annet. De vil gjærne ta deg på fersk gjerning,da det blir vanskeligere og snakke seg ut. Har ett akkurat likens eksempel på en annen kompis som bestilte Norge Norge, og gress ble stoppet og samme prosedyre. (Bor på en mindre plass) Så det TS, fult mulig kompis snakker sant. Og stol heller på han enn og høre på mye av det tullet folk skriver over.
Vis hele sitatet...
Skjønner liksom ikke hvilken forskjell det gjør at politiet ser du åpner/tar med deg pakken eller ikke? Om du får en pakke i postkassa som det står ditt navn på, uansett om du ikke har bestilt noe pakke eller vet hva som er i pakken, så åpner du den jo uansett?? Skulle tro at du kan si at du ikke har bestilt pakken uansett om politiet ser du tar den med deg?

Anyways, det ser ut som du burde være litt mer forsiktig med hvem du bestiller av i fremtiden om pakkene dine blir stoppet hele tiden.
Sitat av Alge Vis innlegg
Skjønner liksom ikke hvilken forskjell det gjør at politiet ser du åpner/tar med deg pakken eller ikke? Om du får en pakke i postkassa som det står ditt navn på, uansett om du ikke har bestilt noe pakke eller vet hva som er i pakken, så åpner du den jo uansett?? Skulle tro at du kan si at du ikke har bestilt pakken uansett om politiet ser du tar den med deg?

Anyways, det ser ut som du burde være litt mer forsiktig med hvem du bestiller av i fremtiden om pakkene dine blir stoppet hele tiden.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Det gir jo heller ikke mening å bytte ut innholdet.

La oss si at de finner ut at pakken innholder dop. De lar den gå og overvåker postkassa. Personen tar med seg pakken inn. Politiet venter en times tid og sørger for at personen ikke forlater huset. Så banker de på døra med ransakelsesordre og tar deg for besittelse. Det gir i alle fall mer mening i mitt hode.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Støtter denne. Det gir jo heller ikke mening å bytte ut innholdet.
Vis hele sitatet...
Dude, de satt 4 timer og ventet i en bil. Hva forventet du at de skulle gjøre? Sitte og kjede seg? Nei det ble nok en blås eller tre .
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå har jo allerede trådstarter bekreftet hva enden på visa var. Virker ikke som om alle har lest oppdateringen hans.

Uansett. I de tilfellene politi/spanere leverer pakken og spaner på postkassen, så beslaglegger de narkoen, og bytter innholdet ut med noe som ikke er narko, men som skal ligne og lure brukeren.

Dette gjør de helt sikkert for at de ikke skal miste helt kontroll på ulovlighetene. De kommer ikke å banker på døra før det har gått 30-60 minutter etter at vedkommende har hentet pakken. I dette tidsrommet har jo ikke politiet kontroll på hverken pakke, innhold eller brukeren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har jo allerede trådstarter bekreftet hva enden på visa var. Virker ikke som om alle har lest oppdateringen hans.

Uansett. I de tilfellene politi/spanere leverer pakken og spaner på postkassen, så beslaglegger de narkoen, og bytter innholdet ut med noe som ikke er narko, men som skal ligne og lure brukeren.

Dette gjør de helt sikkert for at de ikke skal miste helt kontroll på ulovlighetene. De kommer ikke å banker på døra før det har gått 30-60 minutter etter at vedkommende har hentet pakken. I dette tidsrommet har jo ikke politiet kontroll på hverken pakke, innhold eller brukeren.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle de gjøre det? Om de allerede har hjemmel for en razzia utfører de den, det er likegyldig om du henter posten din eller ikke. Har aldri hørt eller lest om en sak hvor politiet gjør noe slikt. Unntaket er kanskje om man har brukt en falsk postkasse/navn eller noe tilsvarende tilbakestående og politiet ikke har 24/7 bemanning til å overvåke postkassa. Men har du gjort noe slikt fortjener du jo virkelig å bli tatt.
Sist endret av Esoterisk; 11. januar 2019 kl. 11:33.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Hvorfor skulle de gjøre det? Om de allerede har hjemmel for en razzia utfører de den, det er likegyldig om du henter posten din eller ikke. Har aldri hørt eller lest om en sak hvor politiet gjør noe slikt. Unntaket er kanskje om man har brukt en falsk postkasse/navn eller noe tilsvarende tilbakestående og politiet ikke har 24/7 bemanning til å overvåke postkassa. Men har du gjort noe slikt fortjener du jo virkelig å bli tatt.
Vis hele sitatet...
https://www.tb.no/politi-og-rett/tic....516-1.7952304

https://www.dagbladet.no/nyheter/her...tamin/62766936

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...orisk-narkosak


Sånn. Nå har du hørt om det.

Hvorfor de gjør det er jo ganske åpenbart. Idet øyeblikket de ikke har kontroll på mistenkte i 30-60 minutter kan jo mye skje.

Mistenkte kan bruke de ulovlige substansene.
Mistenkte kan klare å kvitte seg med substansene.

Når politiet uansett utfører Razzia, så har de jo det de trenger.
Mistenkte aner jo mest sannsynlig ikke at han har hatt et "lurestoff".
Om Mistenkte skulle ha mistanke om noe, så er det nok sannsynlig ikke annet enn at kvaliteten er dårlig.

Det som er interessant for politiet er jo å se hva mistenkte foretar seg etter at han har tatt inn pakken.

Ved en razzia så vil han likevel bli tiltalt for forsøk på oppbevaring, og ervervelse av Narkotika. Uansett om politiet hadde byttet ut stoffet med mel eller ikke.

Så hvorfor risikere at mistenkte skulle rekke å kvitte seg med dette, eller gjemme det så bra at politiet ikke finner det ved razzia?
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om vedkommende ikke har hentet inn "posten" så har jo ikke politiet noe å ta vedkommende for heller.
Mistenkte kan ikke siktes for forsøk på oppbevaring eller ervervelse hvis leiligheten er helt rein og han aldri hentet inn noe post.

Finner de derimot varene som vedkommende har hentet i postkassen i leiligheten sin, så har de en langt bedre sak.
De kan da si at den som hentet forsendelsen, er mest sannsynlig forsendelsens eier.

De kan også være interessert i hvordan vedkommende har håndtert forsendelsen i tidsrommet på 30-60 minutter.
Hva annet har vedkommende foretatt seg etter han hentet posten? Har han kontaktet noen? Har han prøvd å skjule varene? En uskyldig person ville vel ringt politiet om han fikk slike lugubre varer ramlende ned i postkassen hvis han var uskyldig?
Dummeste bløffen jeg har hørt. Det er ikke ett eneste kontaktpunkt med virkeligheten der, det kan du være HELT trygg på.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Falt deg ikke inn et sekund å se på mengdene det var snakk om i de sakene eller i det heletatt lese de først? Var ikke mye likhet i det heletatt really