Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2273
Hei.

Først og fremst må jeg si at jeg altså bokstavelig talt er evneveik når det kommer til forbrukerelektronikk, så bear with me her.

Jeg har en Huawei P Smart. På den blir jeg regelrett terrorisert mange, mange ganger om dagen med varsler fra en eller annen app som kaller seg for HiCare. Ikke vet jeg hva den appen gjør eller vil, og ikke vil jeg oppdatere den eller registrere meg eller hva enn det nå er den vil ha meg til å gjøre heller. Jeg vil rett og slett ha driten ut av livet mitt, nå!

Etter flere forsøk klarer jeg ikke å få stoppet disse varslene. Men som sagt så er jeg teknologisk åndssvak, så løsningen på problemet er sikkert latterlig enkelt for alle proene her inne.

Hvordan får jeg stoppet skjiten? Kan jeg bare slette hele appen, eller finnes det en måte å få stoppet varslene på? Håper noen her kan forklare løsningen til meg på samme måte som dere ville forklart det til et to år gammelt barn fra Myanmar med alvorlig psykisk utviklingshemming.
Sist endret av Sjølvaste; 17. mars 2019 kl. 04:35. Grunn: promillerelatert skrivefiel.
Appen samler innformasjon om deg og sender til Huawei. Eneste måten å fjerne det er å roote.
Hva har du prøvd så langt da? Jeg har deaktivert min, og får ikke varsler.
Gå til Settings>Apps>Apps>Søk etter HiCare>Trykk disable
eventuelt oversett for norsk.