Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3204
Har noen erfaring med w3 sin sertifisering? Jeg har lyst til å sertifisere meg innen html, css og js.
jeg driver på et fagbrev med ikt-servicefaget men vil egentlig jobbe med web utvikling etc.
Hvis jeg tar sertifiseringen og består, vil det kunne gi meg en sjanse til å kunne jobbe med det? Eller er det en bedre sertifisering som passer?
Utdannelse trumfer alle sertifiseringer. Jeg vet at erfaring kan kompanseres for utdannelse, men 3 år med skole blir jo litt som 3 år med erfaring da man jobber daglig med programmering/IT.
Kan ikke tenke meg at noen ville ansatt en webutvikler med kun et sånt sertifikat.
W3School er bare en vits, i det minste så bør dem få lærestoffet rett. Mulig dem har forbedret seg, men da jeg lærte meg HTML og CSS så hadde dem mange grove feil i forklaringer og eksempler.