Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1521
Hei freaks!
Har i det siste skutt en del ritalin og rivotril (da tilgang på pepper er vagt just nå) for og døyve abstinensene fra minusen.. (jeg vet det er jævla dumt og hørl i huet men sånn er det her i huset for tiden)

Har ikke ille abstinenser da jeg hadde kontroll på denne minus sprekken min.. men det er for og ikke vekke mistanke hos dama og venner osv..

Så kommer jeg til poenget. Jeg skulle sette meg en smell igår natt. Etter en 3-4 timer begynte jeg og få skikkelige smerter nede ved korsryggen / nyrene-ish området ble også helt insane kald på henderne og føtterne og begynte og skjelve og hakke tenner helt ukontrollert av kulden jeg følte..
La meg på badegulvet med varmekablene på full fjøl samt dyne men Frøys og skjalv like jævlig..

Jeg har hatt frossan før da jeg var heltid sprøytebruker men dette var bare helt sykt iforhold til hva jeg har opplevd og hørt om frossane..

Er det noen som har vært borti lignende opplevelser eller vet hva som skjedde ?

Nåla var ny og pumpa hadde jeg "kokt ren" med salt i vannet som før.

Det var også godt filtrert opptrekket i pumpa. Blank og grei konsistens og jeg hadde sovet og klart og spise litt på forhånd.

Glemte og nevne det gikk over etter 6-7 timer og føles som normalt igjen nå.
Sist endret av Offshorecowboy; 5. desember 2016 kl. 20:23.
jeg har hatt det før, frossan, bare med sterke smerter i korsryggen og føttene, jeg spiste et større måltid og tok paracet, så gikk det over etter en stund, men det er aldri godt å si hva som skjer når man skyter, så kan ikke si noe mer en det.
Er grusomt når disse korsryggsmertene er som verst. Husker selv jeg satte en smell for et par år siden og det startet når jeg gikk hjemover. Verste var at det var på ettermiddagen og masse folk ute, så jeg gikk som quasimodo med solbriller. Og lå nærmest i kramper hele natten. Lengste 15min gåturen ever.