Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 19223
Heisann. Er litt keen på å prøve rivotril. Men er litt nysgjerrig på effekter og eventuelt hvor mye som skal til for en overdose? Søkte rundt på forumet men fant ikke noe på det..
Det skal veldig mye til for å ta overdose på benzopreparater som jeg skrev i en eller annen tråd nå nettopp. Med overdose tenker jeg da dødelig dose. Definerer du overdose som hukommelsestap, tap av selvkontroll osv så skal det ikke så veldig mye til. Rivotril vil gi deg en beroligende følelse, alt faller på plass, du bekymrer deg ikke, ingen angst, og generelt en deilig kroppslig følelse.

Jeg råder ingen til å ta benzo for rusens skyld. Men skal man oppnå effektene over tar du fra 2-4 stk på 2mg. Alt ettersom hvor mye benzo du har tatt før. Det vet jeg ikke noe om. Du vil merke ting ved å ta kun en men for å få en ordentelig rus må du opp i 2-4.. Overskrider du dette med mye vil de få litt motsatt effekt. Du vil bli aktiv, få hukommelsestap og min personlige erfaring er at jeg blir veldig veldig ansvarsløs og får en skikkelig gi faen holdning. Du kommer heller ikke til å huske mye neste dag om du tar typ 10 stk. Tar man mye over det igjen så vil ikke selve rusen øke så veldig mye bortsett fra at man bli mer ape og det hele vil få en depot effekt. Altså at du vil være "ute av det" over mye lenger tid en vanlig.

Se forøvrig her: http://www.felleskatalogen.no/ (søk på rivotril, fikk ikke opp linken til selve preparatet selv om jeg søkte det opp)
rivotril ja, husker når jeg "tura" på 2mg så var det nesten diggere dagen etter på på grunn av hangover effekten. Hadde en bedre angst dempende effekt.. Men graden av amnesi på clonazepam var for meg sterkere enn hva fluniser var.. Så du er advart skal du ture på de
Litt OT: Ang amnesi på benzo er det Xanor som er verst for meg... 4mg kan være nok til å gi meg lettere hukommelsestap. Men derimot så er igjen Xanor de benzoene har likt best tro det eller ei.
Åå bikkjebein.. Husker jeg rett er det jo de som er de mest potente av alle i benzo familien.. Åå skøy det var å være ung og skjødesløs:P..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av RESpekt Vis innlegg
rivotril ja, husker når jeg "tura" på 2mg så var det nesten diggere dagen etter på på grunn av hangover effekten. Hadde en bedre angst dempende effekt.. Men graden av amnesi på clonazepam var for meg sterkere enn hva fluniser var.. Så du er advart skal du ture på de
Vis hele sitatet...
Helt klart. Var på apoteket før jeg skulle fly hjem fra Equador for å se om jeg kunne få tak i noe som ligner Sobril da det hadde gått hardt utover det jeg hadde fått meg meg av Sobril fra legen min hjemme i Norge. Fikk da et clonazepam preparat. Tenkte som så at jeg burde vel ta like mange mg av disse som jeg tok av sobrilen på tur hjemover. Husker bruddstykker av at jeg var på flyplassen i Quito (Equador). Deretter husker jeg ingen ting før jeg var i lufta mellom Madrid Og London cirka 15 timer senere. Lurer veldig på hvordan jeg har klart å bytte fly TO ganger og hvordan jeg har tatt meg ut Fant et pent antall små vodkaflasker i håndbagasjen min når jeg kom hjem også. Sikker på at om et av de flyene hadde ramla ned, hadde jeg nok bare sittet der med et fårete smil og tenkt at dette ordner seg

Men i ettertid har jeg vel bare innsett at det er vanvittig behagelig reisemedisin for lange flyturer. Hadde inntrykk av at jeg hadde kommet meg hjem på under et par timer når jeg sto på gardermoen og skulle veksle inn de dollarene jeg hadde igjen, som sikkert var nok å leve for en uke i Sør-Amerika.
Det holdt ikke til flybussen hjem engang
Sitat av Meanstreak Vis innlegg
Men derimot så er igjen Xanor de benzoene har likt best tro det eller ei.
Vis hele sitatet...
Er vell en grunn til at dette er stoffet legene misliker mest å gi ut,det virker vell best antakelig!

Sitat av RESpekt Vis innlegg
rivotril ja, husker når jeg "tura" på 2mg så var det nesten diggere dagen etter på på grunn av hangover effekten. Hadde en bedre angst dempende effekt.. Men graden av amnesi på clonazepam var for meg sterkere enn hva fluniser var.. Så du er advart skal du ture på de
Vis hele sitatet...
jeg tok 1stk 2mg 3 ganger i løpet av dagen i går,hos meg henger det ikke igjen en dritt og effekten er totalt borte etter noen små timer,tar jeg to rett før jeg legger meg kan jeg fortsatt ha nerver når jeg våkner uten tegn til noen avslappende følelse!

før søvn:Tolvon kjenner jeg henger litt igjen dagen derpå,og første gang jeg tok 4 stk imovane 7.5 kjente jeg også at det hang igjen dagen etter

og jeg er IKKE vant til å ta mer en to max av gangen av dette og aldri mer enn to-tre stk pr dag,bruker det heller ikke hver dag,forskjellig hvordan vi opplever dette!
Sist endret av murmade; 30. januar 2011 kl. 15:38.