Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1394
Lurer på om det er noen som har tips til billige fat?
Skulle hatt fra 50-200 liter. Er det samme hva de er brukt / brukes til egentlig.
Bensinstasjoner som har automatiske vaskemaskiner bruker plast-fat som dem oppbevarer vaskemiddelet i. Kanskje du kan henvende deg til en bensinstasjon, så kan dem hjelpe deg med det.
Sist endret av >?raw; 26. mars 2010 kl. 14:28. Grunn: ...
hvoe holder du til henne,? jeg har masse 200 liters tønner
Sitat av Stignot Vis innlegg
hvoe holder du til henne,? jeg har masse 200 liters tønner
Vis hele sitatet...
Holder til på øvre romerike, så er jo et godt stykke mellom, om du bor på arendal? Hva skal du ha for disse?
Sitat av Prognisse Vis innlegg
Lurer på om det er noen som har tips til billige fat?
Skulle hatt fra 50-200 liter. Er det samme hva de er brukt / brukes til egentlig.
Vis hele sitatet...
Billig og billig... Europris butikker kan skaffe 100liters bøtter til deg fra saga. Prisen er 399, bestiller du fler kan du sikkert prute på 10% rabatt.
Spelley, takk for tipset. Skal sjekke det opp om jeg ikke får tak i noe billigere, da det fort blir alt for dyrt. Om det er brukt har ingenting å si egentlig.. Får no sjekke litt på bensinstasjoner etc.
prøv på bilverksteder!
vi bruker til både olje og spylervæske ++
kjedelig streiting
Sitat av Prognisse Vis innlegg
Holder til på øvre romerike, så er jo et godt stykke mellom, om du bor på arendal? Hva skal du ha for disse?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg tipper riktig på hva du skal bruke det til, så kan du jo stikke innom vin og bar i Lillestrøm. Disse har nok litt av hvert når det gjelder tønner og liknende. Hvis ikke har vel felleskjøpet en del tønner i forskjellig størrelse.