Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2570
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniffet litt for mange linjer i går, tror jeg brukte et helt gram på egen hånd. Tok den første linja rundt 19 tiden, og så den siste rundt midnatt.

Nå har det gått snart 10 timer siden den siste linja, og eg får ikke til å sove. Har prøvd mye forskjellig, men føler ikke noe hjelpe.

Har noen her inne tips på å sove etter makkatur?
Er ikke akkurat rart at du ikke får sove etter så mye amf på så kort tid.
Tipper du sovner til kvelds om du er heldig. Evt bruke beroligende. Lykke til!
Gjør noe som sliter deg ut fysisk. Løp deg en tur, så kan du sette på noe beroliggende musikk. Få i deg mat først og fremst. Slike ting tror jeg kan hjelpe..

Eventuelt gjør som nevnt over, bare drøy den til kvelden. I værste fall skaff deg noe beroliggende..
Sist endret av bewaah; 22. februar 2020 kl. 10:35.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Quetiapin.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sovemedisin.
ellers er beroligende musikk type panfløyte ikke slow ambient trance, mens man ligger på senga å hviler bedre enn ikkeno.
hvile senker risikoen for amf psykose i det minste
Ting man normalt kan kunne sovne av vil jo ikke fungere når man er på amfetamin. Jeg pleide å ikke engang prøve første natt, for så å ikke ta mer amfetamin sent på den dagen jeg skal sove.

Jeg drakk masse pils utover ettermiddagen og kvelden for å slippe ubehaget, helst sammen med benzo. Så når tidspunktet jeg ønsket å sove på nærmet seg røyket jeg hasj og tok seroquel.

Men det beste er jo å manne seg opp og bare holde ut, men for min del er det uaktuelt å ta amfetamin uten å ha 2-3 andre midler å maskere nedturen/sove med.
Sist endret av TrippyKing; 22. februar 2020 kl. 14:09.
Hadde aldri noe å lande på, men det pleide å hjelpe å stappe i seg en feit burger etter et par dager våken med minimalt av mat. Kroppen pleide å belønne en med et matkoma.
Sist endret av Bothrops; 22. februar 2020 kl. 14:42.
Pleier å ta det som en slags straff egt jeg å ikke ta noenting i etterkant og ikke gidde å prøve å sove ei gang den første natta. Tar jeg ei linje med speed så får ikke jeg sove på 2-3 netter så holder meg heller unna. bruker heller litt ekstra på kola.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ting man normalt kan kunne sovne av vil jo ikke fungere når man er på amfetamin. Jeg pleide å ikke engang prøve første natt, for så å ikke ta mer amfetamin sent på den dagen jeg skal sove.

Jeg drakk masse pils utover ettermiddagen og kvelden for å slippe ubehaget, helst sammen med benzo. Så når tidspunktet jeg ønsket å sove på nærmet seg røyket jeg hasj og tok seroquel.

Men det beste er jo å manne seg opp og bare holde ut, men for min del er det uaktuelt å ta amfetamin uten å ha 2-3 andre midler å maskere nedturen/sove med.
Vis hele sitatet...
Alkohol, Benzo, Hasj og Seroquel. 4 Rusmidler for å håndtere bivirkningene av et annet rusmiddel. LOL

Det må jo være tidenes onde sirkel.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Alkohol, Benzo, Hasj og Seroquel. 4 Rusmidler for å håndtere bivirkningene av et annet rusmiddel. LOL

Det må jo være tidenes onde sirkel.
Vis hele sitatet...
Fikk ingen lykkelig slutt det nei.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Men det beste er jo å manne seg opp og bare holde ut, men for min del er det uaktuelt å ta amfetamin uten å ha 2-3 andre midler å maskere nedturen/sove med.
Vis hele sitatet...
Det beste er utvilsomt å heller bare ikke ta speed
Melatonin kan du prøve. 5-6mg. Fås kjøpt reseptfritt på apotek og helsekostbutikker nå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det beste er utvilsomt å heller bare ikke ta speed
Vis hele sitatet...
du føler deg smart nå? gå tilbake å les tittelen på tråden.

TS: som fler sier, quetiapin el benzo.
Enkelte reagerer med veldig urolige ben etter quentapin. Noe som kan gjøre vondt verre. Mulig dette er grunnet for høye doser. Tenke bare jeg skulle nevne det.
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Enkelte reagerer med veldig urolige ben etter quentapin. Noe som kan gjøre vondt verre. Mulig dette er grunnet for høye doser. Tenke bare jeg skulle nevne det.
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Man kan også få diabetes, tardive dyskinesier, plutselig død etc. Vanlig å legge på seg 20-40 kilo etter et år på seroquel. Stoffet er helt sykt, men likevel får man det kastet etter seg i rehab, fengsel, av fastlegen og ellers i samfunnet. Jeg tror produsenten av seroquel har blitt saksøkt over 25000 ganger pga ting som dette.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mine personlige tips er:

Spis, spis spi spis spis spis spis!!!! Mye lettere å sove med mat i magen enn uten
Netflix (en film du har sett før så du bare kan lytte på filmen med øya igjen + med flux eller "kveldsmodus" på pcn (sånn orange aktig lys som gjør at du ikke blir våken av skjermlyset)
Melk, vann og juice
C-prep sovemedisin
Prøv å sov
prøv å sov
prøv å sov

Om det ikke hjelper at all så benzo, z-hypnica eller GHB.

Personlig føler jeg alkohol bare gjør vondt værre. Får kanskje 3-4 timer på øyet men føler seg mye værre når man våkner pga bakrusen