Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4206
Ekspert på påstander
Hei. Hvordan skal jeg gå fram til å slette alt av brukedata og gjenopprette orginale innstillnger, skal selge macbook pro min derfor spør jeg dere
Bygdetulling
varg300's Avatar
Dersom du har CD'n med OSX, kan du jo starte maskina i fra denne og formatere harddisken og deretter installere OSX på nytt.
Du kan jo for såvidt bare tømme hele harddisken også, da vil den installere systemet på nytt selv (Du trenger fremdeles cd'n vel og merke...)
Jeg har akkurat slette alt av aps og brukernavn osv uten osx plate. jeg skurdde den av og holdt inne command(cmd) og r. da får du opp x-verktøy og da går du inn på disk disken helt nede og sletter alt. når du er ferdig med det går du tilbake og trykker på oprativsystemet du ha og instalerer det på nytt. det tar ganske lang tid for og laste det ned om ogjen tror det tok 24 timer. men når du har instalert det er det som om du får en ny mac.. håper du får det til! skal du lagre noen app elns kan du bruke minnepenn eller bruke time maskin. ( eg brukte minnepenn)
Bygdetulling
varg300's Avatar
Selvfølgelig, det tenkte jeg ikke på hehe. Den jeg har er såpass gammel at jeg er usikker på om det går med den, så det tenkte jeg ikke på i farten nei. Sikkert en bedre løsning det