Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 809
God aften!

Jeg kjøpte meg nylig paraply (fra kaffebrus.com) og en ekstra blits som måtte testes.



Paraply foran til høyre med en nikon SB-900 bak seg. SB-600 til venstre bak motivet for å lyse opp venstredelen av ansiktet litt. Jeg er veldig i startfasen med slike belysningsbilder, så her må dere si hva som ikke funker og hva som funker, så lærer jeg litt jeg og
Skyggen fra skulderen oppover halsen var litt forstyrrende, samt var det litt unaturlig lys på venstresiden.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
paraplyen til høyre for kamera "burde" vært plassert nærmere fotografen for å få skikkelig rembrandt-lys, og slik at øyet ikke ble helt svart, i mine øyne.
kicker-lyset er fint dog.
Jeg syns bildet var bra.

Er usikker på hva du prøver å få fram med det, men bildet minner meg litt om den typen man kan finne i resepsjonen på den lokale politistasjonen eller på venterommet til skolens helsesøster.

Det skulle bare vært en slags dyp tekst vedlagt dette bildet for å gjøre det komplett i mine øyne.
"Alle har en mørk side, sier den seksuelt misbrukte gitaristen Andreas."
Haha fantastisk, det er ikke så mye jeg prøver å få frem med det, jeg må bare lære meg bruk av blitser

Somnium: Med rembrandtlys mener du ikke så har skyggeside? Den ser jeg, vet det egentlig er ganske oppbrukt og ikke så veldig pent, men tenkte det kunne funke med kicker-lyset (?) bak fra venstre

Shalabais: Unaturlig hvordan? Jeg ville ha litt hardt bilde, men gjerne forklar litt dypere