Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 5411
Sitat av Frenor Vis innlegg
Jeg er på jakt etter et spill hvor man flyr et amerikansk jagerfly/bombefly fra et amerikansk hangarskip i Japan. Man skal bombe en japansk øy med masse stråhytter og mennesker på.
Jeg spilte dette på Win 3.1 en gang i tiden.
Vis hele sitatet...
Aah! Wings of Fury!
Det var helt konge i sin tid!
Sitat av AleXzorZ Vis innlegg
Husker et spill hvor man kjørte rundt i ubåt og samlet gull, tror jeg. Det var også undervannslandsbyer og andre ubåter/fisker etc som du måtte passe deg for. Tror han fyren som styrte ubåten var veldig rasta-aktig, husker ikke:P
Det var vel rundt 00-tallet, og spillet var i 3d.
Vis hele sitatet...
Var det Sub culture eller noen andre på denne lista her?
Sitat av Bean Vis innlegg
Var det Sub culture eller noen andre på denne lista her?
Vis hele sitatet...
Haha, ja, der er det! Takker
Sitat av sokrat Vis innlegg
Jeg leter etter et spill, som jeg spilte en gang på 90 tallet tror jeg. Et lite flash spill som gikk ut på å få flest poeng ved å dytte en "crash" dukke utfor en trapp tror jeg. Du kunne variere styrken på dyttet, og kunne sikte på forskjellige lemmer på kroppen. Dukken ville dette ned, og man ville få poeng etter hvor dødlig den datt ned trappa.
Noen som vet....?
Vis hele sitatet...
Porrasturvat - Stair Dismount ?
Sitat av Bean Vis innlegg
Vis hele sitatet...
ÅÅÅH! du fant det!., Tusen hjertelig takk, you've really made my day
Dette blir kanskje posten dårligste beskrivelse av et spill, men håper på at noen har vært borti spillet.

9-7 år gammelt og er laget av Sierra (husker dette fordi det var det jeg kalte spillet)
Du styrte en Mann fra 3rd person synsvinkel og dette var i oldtid (pil å bue, sverd, rustning osv)
Husker ikke om det var mennesker jeg skulle drepe eller om det var slike "orker", men de var ihvertfall på ca samme høyde som meg.
Dette er fra en demo jeg spilte i 14-15 års alderen, men fikk aldri gått gjennom demoen fordi jeg var rett og slett for elendig.

Håper noen har en urliten anelse hva jeg prater om.
Sitat av Frenor Vis innlegg
Jeg er på jakt etter et spill hvor man flyr et amerikansk jagerfly/bombefly fra et amerikansk hangarskip i Japan. Man skal bombe en japansk øy med masse stråhytter og mennesker på.
Jeg spilte dette på Win 3.1 en gang i tiden.
Vis hele sitatet...
Wings of Fury! Det har kommet en ny versjon av det til WIN XP
Sitat av Huderli Vis innlegg
Dette blir kanskje posten dårligste beskrivelse av et spill, men håper på at noen har vært borti spillet.

9-7 år gammelt og er laget av Sierra (husker dette fordi det var det jeg kalte spillet)
Du styrte en Mann fra 3rd person synsvinkel og dette var i oldtid (pil å bue, sverd, rustning osv)
Husker ikke om det var mennesker jeg skulle drepe eller om det var slike "orker", men de var ihvertfall på ca samme høyde som meg.
Dette er fra en demo jeg spilte i 14-15 års alderen, men fikk aldri gått gjennom demoen fordi jeg var rett og slett for elendig.

Håper noen har en urliten anelse hva jeg prater om.
Vis hele sitatet...
Sierra har flere sånne typer spill. sjekk lista her om du kjenner igjen navnet på spillet
Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
Spilte et spill for kanskje 6-10 år siden. Husker ikke navnet. Var til pc. Du styrte en fyr som sprang rundtom i små byer og ørkener og du kunne slå personer, men da risikerte du at de slo tilbake. Kunne fly ein jetpack og kjøre diverse små kjøretøy. Mener å huske at det var med romvesener. Det var også en plass der du kunne kjøre en slags go-cart i et kappløp. Du kunne gå inn i romskip om eg ikke husker feil. Det var ikke et skytespill, men du kunne ha en form for våpen, men ikke noe blod eller lignende. Kan prøve å finne mer info om dette ikke fører fram
var til win98 og eg mener også å huske at det var en hule under ett av husene i en by der du kom deg ved å gå inn en dør/fallem. Der nede var det stein og vann og du møtte skjelettlignende ting
Vis hele sitatet...


Det var ikke Little big adventure 2?
Sitat av Bean Vis innlegg
Sierra har flere sånne typer spill. sjekk lista her om du kjenner igjen navnet på spillet
Vis hele sitatet...
Jeg fant, jeg fant

Spillet het kings quest og var mye lettere nå enn for 8-9 år siden
Takker så mye

Edit: Leste på en side at det tok 4 år å runne spillet, og var den gang verdens lengste RPG spill...
Sist endret av Huderli; 26. juni 2009 kl. 10:30.
Husker jeg spilte et spill på typ windows 3.11 elns, du var vel en mus så skulle du spise ost og unngå katten i en type laburint maybe? det klikka hvertfall

any ideas?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Rodent's Revenge.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rodent%27s_Revenge
http://www.pcgaming.ws/viewgame.php?...odents_revenge
Sist endret av ticks; 26. juni 2009 kl. 11:10.
Thank you very mutch sir!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Sitat av natas Vis innlegg
Det var ikke Little big adventure 2?
Vis hele sitatet...
jeg elsker deg. Har lett etter det spillet i årevis. Du er en helgen. KP til deg.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Jeg spilte et spill en gang i tiden som jeg fremdeles tenker på, da det i det minste var skittøft på den tiden. Det er en del år gammelt etter hvert, men det var 3D. Det gikk ut på at du hadde en bil - en fancy, kjapp bil - som du monterte våpen på. Våpen som maskingevær og flammekastere, for så å kjøre rundt i en by (tror jeg) og drepe uskyldige mennesker med dine fancy våpen. Når du drepte et menneske eller fire hundre fikk du mer bensin. Spiller var over når du var tom for bensin. Hjelp!
Tenker på et spill hvor du spiller en strekmann som vandrer rundt på en planet og må passe deg for diverse hindere, som papirfly. Man kunne også komme seg til månen ved å hoppe på noe greier. Tror spillet stort sett gikk ut på å samle krusseduller. tror jeg spilte dette for 10-11 år siden.