Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2798
Vel, da var en filosofisk, småspirituell og fargerik helg over.
Setting: 3 gode venner, ferdig-mixet musikk fra LP plater, lavalamper og annen spaca belysning og seff fleinsopp og 3kapsler med 2c-b, og masse grønt og brunt å røyke på

Jeg har hørt mange mener at man skal trippe på tom mage, noe jeg er veldig uenig i, om man da ikke skal trippe i en rituell setting, da kan faste være en viktig del av renselses prossessen.
Man kan bli litt rar i kroppen uten mat, og selv om man kan forstå verden på en helt ny måte, og skjønne masse, så har man noen ganger litt problemer med å forstå kroppens signaler. Så sult kan fort bli tolket som ubehag og om man da har litt frisk fantasi kan det jo fort bli et kjipt tanketog, nuvel nok om det.
Vi passet på å spise nøtter og bær o.l naturlig mat før trippen uten å bli stapp mett da.

Så delte vi opp soppen, vi hadde 100stk som ble fordelt 30-30-40. de førti gikk til meg siden jeg var tripp-suplier.
vi lagde flein-te-poser med vanlige teposer som vi splittet og putta oppklipt flein i.
mange liker å ha en eller annen smakstilsetting i flein te, men jeg liker den naturlig. Synes det er best at det smaker litt beskt og jordaktig, setter meg bedre inn i settingen da.

før vi begynte røykte vi et par grønne joints og pratet løst og fast om hva vi ville oppnå med trippen. Jeg mener personlig at dette er en fint og viktig rituale å gjøre før en tripp for å få litt fokus!

vi kokte opp vann og fylte hver vår kopp med dette, lot fleinen trekke i 10min, og drakk første kopp, vi svelget også hver vår kapsel med 2c-b på dette tidspunktet.
fylte opp koppen igjen og lot fleinen trekke en 10 minutters tid igjen. Nå begynte jeg så smått og få trippkribling i magen og gledet meg til fyrverkeriet var i gang.
Vi drakk kopp nr 2.

så var det klart for kopp nr 3, samme prossedyre som de 2andre koppene, og nå begynte ting å forandre seg merkbart, jeg ble brått veldig filosofisk og lavalampa lyste opp hele taket, selv der lyset fra lavalampa ikke nådde!
jeg ble sittende å tenke at du-og-du den tredje koppen svingte skikkelig...men da jeg kikket i koppen hadde jeg ikke begynt å drikke tredje koppen engang..lættisen tok meg brått og overaskende, dette er jo helt fantastisk tenkte jeg og tømte siste koppen.

nå var det ganske mye artig visuelt å se på og jeg mistenkte 2c-b'en å ha kikka inn.
mye flotte farger og bobling, men det rareste var at ut fra veggen der det er mye tremønster kom plutselig to stk type lys-pilarer ut ca 2meter fra veggen og helt opp til taket, mellom disse pilarene ble det helt sort, før det åpenbarte seg utrolig mye fantastiske former og farger, og det ble nesten som en sjele-tv eller no, veldig underholdene i hvertfall!

jeg er hovedruller i vennegjengen, og ble satt til å rulle en feit en, dette er utrolig merkelig på tripp, papiret larvet seg rundt fingerene mine og det er nesten så jeg ga opp et par tre ganger før jeg klarte det.
det er artig å røyke grønt på tripp, for det fyrer liksom oppunder trippen.

nå var musikken på sitt beste, og om du aldri har hørt på LP-plater på tripp, så er det noe du absolutt bør prøve! lydbilde er helt fantastisk! jeg hadde mixet sammen mye av the chemical brothers fra siste skiva, det er ypperlig trippmusikk! sammen med masse 60-70tals psycadelia!

nå var jeg kommet helt inn i trippen, og satt i en times tid i en fulstendig forståelse og glede, for jeg fikk signaler om at jeg var helt på rett vei her i livet.
Musikken og lysene og følelsen i kroppen var helt fantastisk! dette var en av de bedre trippene jeg har hatt på lenge

På dette tidspunktet satte jeg meg til å meditere for å rette opp energiflyten i kroppen min, den har vært litt på bærtur i det siste for jeg har begynt å røyke bønne på heltid og blitt dårlig til å trene igjen...tilbake til gamle synder..

da jeg satt i dyp transe og skulle bruke det mentale visualiserings speilet mitt, ble jeg plutselig sugd videre ned/inn i transe der jeg ikke fikk se mitt vanlige speil som jeg har brukt år på å visualisere, men ble i stedet vist en sort firkant som virket som et speil.
Jeg fikk se en planet som eksploderte, men valgte å ikke fundere på så mye rundt dette.

denne sorte firkanten er nå det som fungerer som mitt nye visualiserings speil, jeg kan ikke finne det gamle om jeg så vil.
ikke vet jeg hva det vil si, men det vil jeg vel kansje dykke litt rundt det ved en senere andledning.

nå begynte det visuelle å senke seg, og jeg satt igjen med en god energiflyt i kroppen, jeg følte meg 10kg lettere og var lett til sinns, begynta å bli litt sliten i hodet
vi satte på kruder & Dorfmeister og røyka et par feite og fortsatte med å meditere.
Der sovnet jeg til slutt i en drømmeløs søvn. våknet dagen etter uthvilt og fin i formen.

Vi snakket om hva vi hadde opplevd, tanker vi hadde tenkt. Dette mener jeg er veldig viktig del av en tripp, å integrere tripen i hverdagen, hva vi kan bruke de nye kunskapene til osv.

Konklusjon: Flein og 2c-b er artig, mye morsommere enn syre og flein sammen synes jeg. nå har jeg aldri bare tatt 2c-b, men det virker som et artig stoff til sitt bruk.
vet ikke hvor spirutelt 2c-b er, men det fikset ihvertfall fleinen
i det heletatt en lærerik tripp som jeg fikk maksimalt ut av.

nå har jeg 3nye gram med flein, og har allerede begynt å planlege neste tripp, men vil nok vente til jeg har filosofert nok rundt denne trippen, noe denne trippraporten har vært med på. Nestegang skal jeg prøve trommereiser på tripp, tror det kan være lærerikt og artig.


-Høsten er fantastisk!
Spennende lesning , kp til deg.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Boogyman
Konklusjon: Flein og 2c-b er artig, mye morsommere enn syre og flein sammen synes jeg. nå har jeg aldri bare tatt 2c-b, men det virker som et artig stoff til sitt bruk.
vet ikke hvor spirutelt 2c-b er, men det fikset ihvertfall fleinen
i det heletatt en lærerik tripp som jeg fikk maksimalt ut av.
Vis hele sitatet...

Jeg kan bekrefte at 2c-b er spirituelt, og etter min mening er det nok det stoffet som har gitt deg størst spirituel opplevelse.
Dette basert på mine tidligere erfaringer med både sopp og LSD.

2c-b var den som viste meg -en annen virkelighet- om jeg kan kalle noe for det, uten at jeg selv var på jakt etter noen annen virkelighet.
Sist endret av spQ; 9. oktober 2007 kl. 15:09.
Artig å se at folk faktisk har fått dypere tripper av 2c-b, da jeg ikke har opplevd noe av dette selv. For meg var bare 2c-b meget visuelt og med litt spaca tanker de to gangene jeg har prøvd det, men da uten kombinasjon av andre droger. Bra rapport forresten
Sist endret av Sky; 9. oktober 2007 kl. 22:33.
Har heller ikke opplevd at 2c-b er noe særlig spirituellt. Vet ikke om dette har noe med dose, eller sammensetning av andre stoff å gjøre. Bra rapport! Føler meg skikkelig trippeklar nå
Takk takk
Som jeg nevnte har jeg ikke prøvd bare 2c-b alene, så har ikke noen andre referanser enn hva jeg har lest rundt om kring, og det kommer kansje an på person til person?
anyways er jo flein høyst spirutuelt da

blir spennende å bare ta en skikkelig fullblåst fleintur å se forskjellen! selv om det er vansklig siden hver tripp somregel er helt forskjellig...
Alle tripper er forskjellig ja, og det er såklart individuelt hvordan opplevelse man får. Men noe som kan påvirke turens gang er setting, musikk, hvem du turer med, mengde og din mentale tilstand. Da jeg testet 2c-b prøvde jeg ikke dra trippen ned på et dypt nivå heller, og den høyeste doseringn var på 20mg. Men jeg vil anslå at 2c-b ikke er av de mest spirituelle drogene, så tror fleinen spilte en stor faktor her.
Sist endret av Sky; 10. oktober 2007 kl. 14:44.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg utrykket meg kanskje litt galt.

Jeg påsto ikke at det ikke er mulig å oppnå spirituelle opplevelser på flein eller LSD. Jeg snakket ut av mine egne erfaringer.

Sitat av speq
Jeg kan bekrefte at 2c-b er spirituelt, og etter min mening er det nok det stoffet som har gitt deg størst spirituel opplevelse.
Vis hele sitatet...
Deg kan byttes ut med meg. Skrive feil rett og slett =)

Etter mange år med utprøvning av psykadelia, som f.eks Fleinsopp, LSD og Meskalin. Har jeg aldri erfart noe spirituelt.
Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri noen sinne har vært på jakt etter det heller. Men etter å ha prøvd ut 2c-b en håndfull ganger hadde jeg en yttererst så spesiell opplevelse.
Jeg tok ca. 15.mg nasalt i en, èn gang. Hvor da etter 5 timer føltes det ut som om rusen var helt borte, opplevde jeg saker og ting som jeg aldri tidligere har erfart. Jeg satte spm. til hvorvidt det var øynene som spillte meg et puss eller ikke. Tok "syns tester" på forskjellige objekter som tidligere hadde pulsert under påvirket tilstand. Men objektene var "dagligdagse" og fluoriserte/pulserte ikke slik det pleier å gjøre under påvirket tilstand.

Hva jeg erfarte, kan være det samme - ettersom jeg regner med at 90% av forumet nok sikkert vil tro at jeg er stein gal
_________________________
Får ikke håpe du opplever det som om jeg vil ta over tråden din nå, boogyman =)
Høres ut som en grei trip, det der
Sitat av speq
Får ikke håpe du opplever det som om jeg vil ta over tråden din nå, boogyman =)
Høres ut som en grei trip, det der
Vis hele sitatet...
nei på ingen måte, Speq

jeg har søkt det åndelige/spirituelle siden jeg var 11/12 år, så psycadelia var virkelig midt i blinken for meg, så jeg søker nok mer det åndelige enn det du har gjort. Det kom jo også frem i din historie her på forumet om uvettig bruk av psycadelia
det er foresten en tråd jeg viser til alle mine venner som blir glad i LSD, sånn at de skal skjønne at det kan faktisk gå galt!
jeg har et sett med venner som faktisk ikke skjønner at man kan bad-trippe, og nesten har lyst til å fremprovosere det, men etter å ha lest din tråd, så forandret de raskt mening