Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1130
HEi, har ett Logitech G930 - Trådløs headsett. Og ble plutselig lavere lyd høyere side. Har google meg grønn, og prøvd div. ting. Noen som har noe tips? Er de ødelagte, eller kan det fikses?


http://jaredheinrichs.com/logitech-g...b-browser.html

dette har jeg prøvd btw!
Sist endret av tmortenk; 18. desember 2015 kl. 19:40.
Flere foreslåtte løsninger til problemer med ublanasert G930 headset her:

Sound Balance Off for Logitech G930 Headset


f.eks.

I switched the Surround on on the left headset and it fixed my problem..

G930
Vis hele sitatet...
But here's the thing: today, the same problem started when watching YouTube videos in Chrome. After some fiddling about, I found that if I switch on surround, lower the side and back channels to 7 (out of 11) in the G930 software, and then turn the surround off, the balance issue is solved.
Vis hele sitatet...
Sitat av tmortenk Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Prøvd dette?

I fixed it by going to the G930 configuration menu and adjusting the volume levels in the surround sound mixer.

By default it's all set to 11, but I found that lowering the front left, front right and front center all to 9 brought audio balance back between left and right. I left the rest at 11 as they didn't seem to make a drastic difference. Seems to be a Logitech calibration issue.
Vis hele sitatet...
En annen løsning som krysser av andre alternativer enn de som brukes i guiden du fant:

I run 8.20 software, and here is the fix that worked for me.

1. Control Panel, Sound,
2. Select the G35 or G930 device, Configure
3. Select the 7.1 Surround option (will probably be the only one, if you see 5.1 you can repeat this process)
4. Select Center, Subwoofer, Side Pair, Rear Pair. Click next.
5. De-select Front Left and Front Right, and if you can de-select surround.

Click next or OK until done.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 18. desember 2015 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Neat freak
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Flere foreslåtte løsninger til problemer med ublanasert G930 headset her:

Sound Balance Off for Logitech G930 Headset


f.eks.







Prøvd dette?



En annen løsning som krysser av andre alternativer enn de som brukes i guiden du fant:
Vis hele sitatet...
PRøvd alt utenom siste. Men Virker faktisk som det ikke er bass i ene øre når jeg hører nøye etter, ikke nødvendigvis lavere lyd
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Prøv den på en annen maskin, dersom det er samme problem, så tror jeg vi kan konkludere med at headesettet er defekt.
Hadde samme problem, prøvde på flere pcer.
Funka fett i ett par månder så ble det rip
Neat freak
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Prøv den på en annen maskin, dersom det er samme problem, så tror jeg vi kan konkludere med at headesettet er defekt.
Vis hele sitatet...
Prøvde på macen, funke ikke der heller. så da blir det nye ser det ut som.