Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3996
Hei, bestilte en komplett PC 21 mai, å den er ankommet nærmeste terminal nå.. Bestilte hjemlevering fra postnord, men de kan ikke levere den til meg før 1 juni

Er det bare meg eller er ikke det litt lang ventetid?

Fikk melding kl 6:45 på morran idag om at sendingsstatusen var: Lastet på bil for levering

Ringte Postnord men dama der sa at nei den var ikke lastet på noe bil, men at de kan levere imorgen mellom 13 - 17

Merkelige greier, lettere å bare hente selv på pickup point virker det som
Sist endret av hoan1221; 28. mai 2015 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du er ikke første som har problemer med postnord for å si det slik...

http://freak.no/forum/showthread.php?t=278333
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Postnord bør en etter mine erfaringer holde seg langt unna. De har ved 3 ganger klart å enten sende pakken feil eller vase det til med utleveringen slik at det har tatt ekstra lang tid. Jeg har fått meldinger om at jeg skulle kunne hente pakken i butikk/kiosk en torsdag, men da jeg kom dit var pakken enda 15 mil unna og jeg måtte vente til tirsdag.

For min del har de 100% feilrate.
Sitat av hoan1221 Vis innlegg
Merkelige greier, lettere å bare hente selv på pickup point virker det som
Vis hele sitatet...
Jepp, billigste og raskeste/mest pålitelige alternativ, hvis du er i nærhet av PickupPoint.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hm, merkelig. PostNord er eneste alternativ i Nordland i hvert fall om man ikke vil betale heroinpriser for hjemlevering eller post-i-butikk. 100% suksess-rate for min del og pakken jeg nettopp var med å bestille med en kar tror jeg kommer som planlagt.
Fikk faktisk en pakke en pakke i dag sendt med Postnod. Bestilte på nettbutikk og levert etter 3 dager, ingen problemer. Kanskje bare uheldig?
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Har bestilt pc jeg også, og den blir sendt med PostNord. Heldigvis pickup-point rett ved der jeg bor, så får håpe det funker bra. Bor i Nordland, så får se. Ble sendt fra komplett 27.05.2015 kl 0800 og kom til oslo 23.58 samme dag. Den er nå videresendt, og står den er beregnet å komme på mandag! Sier fra om de føkker opp eller gjør alt riktig.
Uvaksinert 👍
Postnord har nok vokst litt for raskt i privatmarkedet. De trenger nok litt mer erfaring med privatkunder og småpakker, håper det løser seg for deilig med ett alternativ til Posten.
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
Har en del småpakker som jeg har fått via Postnord. Bergen Vest på Kiwi butikken, 100% i bra form.
Siden så mange har problemer, så ser jeg ikke i fra at det kan komme feilsendt eller ødelagt! :/
Bestilte fra komplett, PostNord klarte å legge igjen pakken ute i regnet, så når jeg skulle hente pakken i butikken var den dryppende våt. 0 poeng fra meg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg fikk kameraet jeg bestillte fra komplett 4 dager før forventet leveringstid, Postnord.

Når det kommer til leveringer må man bare ta det litt på skjønn mener jeg, med mindre man har bestillt ekspresslevering over natten ser jeg ingen grunn til å klage.
Vel, om valget er irritasjon, idioti og mye annet med postnord er det jo mulig å bruke andre nettbutikker som ikke påtvinger deg slik faenskap. Når Komplett begynte med å bare tilby MyPack (Postnord), så skiftet jeg over til Dustin.
Har mye bedre erdaringer med postnord enn posten selv, bor i Nordland om det har noe å si. Posten klarer vertfall alltid å fuck til noe, men post nord har alltid vært tidsnok eller kommet før tiden.
Men som sagt er det min erfaring.
Sist endret av iColdman; 28. mai 2015 kl. 23:38.
Trådstarter
12 0
Fikk beskjed om at den skal komme i morgen mellom 13-17.. Så får jo bare se

Uansett mye styr å feilbeskjeder synes jeg

Fikk samme melding som i går kl 11 idag. "Lastet på bil for levering"

Har ikke kommet noe enda, selvom de er rundt 35 min unna der jeg bor

Fikk samme melding som i går kl 11 idag. "Lastet på bil for levering"

Har ikke kommet noe enda, selvom de er rundt 35 min unna der jeg bor v
Sist endret av hoan1221; 29. mai 2015 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Kom pakken frem? Hvordan gikk det?