Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1057
har skjønt det slik att dersom er fra en skole elller en bedrift, kan man handle i detts navn, og vedkommende som en handler hos setter regnskap på skolen/bedriften. Vil dette da si att jeg kan gå innpå en hvilken som helst butikk, handle noe å så sette det opp på noen andre enn meg selv, ved å oppgi informasjonen dens. Litt dårlig forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener.
japp det kan du hvis du har nokk info som kunde nr og org nr til den du skall sette det på samt at du er bemyndiget til og gjøre dette ved og signere for handelen.

dog hvor ofte de sjekker dette i en revisjon og du signerer men navnet til en som jobber hos den du setter dette på så går nok dette greit sålenge de som tar imot handelen kjenner han du utgir deg for og være, mange som svindler på denne måten
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
De fleste butikker har da en avtale med bedriften/instansen og du må signere på kvitering og ditt og datt, så blir nok mye bry for å handle litt da du må finne ut om bedriften har kreditt-avtale med butikken og slikt.