Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1729
Kanskje litt tilfeldig, men jeg bare lurte på en ting.. Hvorfor er det så mange tiggere som har en vekt forran seg? Jeg har lagt merke til det mange ganger. Er det bare for å veie seg?
Er vel for å veie andre mot en liten slant?
For å veie hvor mange gram de hadde råd til med dagens inntekt, antakelig.
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av tgod Vis innlegg
For å veie hvor mange gram de hadde råd til med dagens inntekt, antakelig.
Vis hele sitatet...
Lol, med badevekta da eller?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Har opplevd det jeg og, spesielt når jeg var i Tyrkia i sommer. Sto masse smågutter med ei baderomsvekt og skulle veie deg for litt penger.
Slu måte å finne ut hvor mye rohypnol du tåler Ellers har jeg null ide, sikkert for å tjene litt ekstra på rare turister.
Trådstarter
6 1
åja, så det er ikke noe symbolsk eller noe?
Sitat av BloodDrunk14 Vis innlegg
Er vel for å veie andre mot en liten slant?
Vis hele sitatet...
Ja, dette er årsaken. Noen pusser skoa dine, andre lar deg veies for en liten slant.
Jeg synes det er bra jeg, selv om det kanskje er litt meningsløst, men de prøver ihvertfall å selge en tjeneste istedetfor å bare sitte å tigge
Hehe, jeg så to drittunger som dreiv å veide seg på en vekt foran en rumener og rumeneren klikket i vinkel når ungene ikke ville betale for tjenesten :P