Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 606
Har hatt et problem den siste uken med Android produktene mine at jeg ikke får sjekket mailen min.

Får et par feilmeldinger.
Første er feil brukernavn/passord men dette stemmer.
Den andre er rimelig lik den første men det står også på engelsk under at det er for mange tilkoblinger på engang under i parantes..


Nå har jeg flere gmail kontoer satt opp med utstyret mitt og dette problemet gjelder kun den ene kontoen.
Å logge inn via nettleseren går uten problemer.


Noen som har en ide på hva dette kan være?
Har prøvd å resette Android produktene, men dette hjelper ikke..
Angående for mange tilkoblinger, dette er sikkert problemet ditt på alt.
http://support.google.com/mail/bin/a...o&answer=97150
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Angående for mange tilkoblinger, dette er sikkert problemet ditt på alt.
http://support.google.com/mail/bin/a...o&answer=97150
Vis hele sitatet...
Virker logisk at dette kan være problemet, men er usikker. Det er kun et Android produkt som er tilkoblet i slengen.
Nettbrett når jeg er hjemme og smartphonen når jeg er ute.

Tok en sjekk over IP adressene som har vært tilkoblet kontoen og alle er mine så det er ingen andre som overvåker mailen min.


Hvis det skulle være dette med at det er for mange tilkoblinger så hvorfor gjelder det bare en av kontoene mine og ikke de andre?

Tror faktisk jeg kanskje har funnet ut av problemet nå..

Mulig dette har vært en konflikt mellom Gmail app-en og Asus sin egen e-post klient..

Får vente å se om problemet dukker opp igjen om en liten stund.

Jaja.. Da har jeg funnet ut at app konflikten som jeg trodde det var et lite øyeblikk ikke var feilen..
Tilbake til tegnebrettet.

Ser ut som problemer ikke er konstant. Dukker opp med jevne mellomrom. Kanskje en gang annenhver time