Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3501
Min Samsung Galaxy s II starter ikke når jeg trykker på tastelås/start-knappen. For noen uker siden begynte telefonen min å skru se av når jeg la den på bordet ol. Om jeg skulle unngå det måtte jeg legge mobilen veldig forsiktig ned. Så i går kveld tok jeg å tilbakestilte mobilen tilbake til fabrikkinstillinger. Og nå i dag, ville ikke internettet fungere (noe som jeg fant ut senere ikke hadde noe med mobilen å gjøre) så jeg tok å skrudde av telefonen får å fikse det. Og nå har jeg en mobil som ikke vil skru seg på. Den gir litt liv fra seg ved å vise et grønt batteri i 2 sekunder om jeg putter i laderen eller USB-kabelen, og dette gjentar seg mange ganger om jeg ikke tar ut kabelen. Jeg har også prøvd å få den inn på Kies, men det går ikke. Pc-en finner den ikke.
Er det noen som har noen forslag på hva det kan være, og hva som kan løse det? :-)
Prøv dette

Så kaster du mobilen din etterpå, den har det ikke bra med tanke på HW om den kræsjer ved så lette støt..
Sitat av Bompi Bjørn Vis innlegg
Prøv dette

Så kaster du mobilen din etterpå, den har det ikke bra med tanke på HW om den kræsjer ved så lette støt..
Vis hele sitatet...
Dårligste rådet noensinne. Hørt om forbrukerkjøpsloven? Garanti?

Har telefonen noen gang vært i kontakt med væske el.? Det høres veldig ut som et fuktskade. Sjekk fuktindikatorene inne i telefonen og se om det er antydning til grønn-farge i lade/USB-kontakten. Dersom det ikke er det, og heller ingen synlige skader på telefonen, ville jeg absolutt gått tilbake til forhandler med den og fått dem til å sende den på verksted.
Trådstarter
3 0
det funker ikke det heller...
Sitat av Erhansen Vis innlegg
det funker ikke det heller...
Vis hele sitatet...
Får du i det hele tatt noe som helst respons når du setter i laderen. Lys? Vibrasjon?

Edit: Så at du hadde nevnt det over. Nvm.
Sist endret av m0nte; 28. august 2012 kl. 21:32.
Trådstarter
3 0
tusen takk