Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2266
Hei
Jeg har en Macbook pro 2008 modell og har ca 2 timer levetid hvis den er full laded. Hvis jeg bytter ut batteriet med et av de nye macbook proene som skal vare mye lengre, kommer jeg til å ha kompatabilitets problemer eller ingen effekt ved å bytte?
Tror du bør i første omgang sjekke om batteriet fra de nye Macbook Proene i det hele tatt passer i din
Det er det samme som de har nå, min er sånn aluminium og jeg vet den er 15"
Just to clear this up....

all the mid 2009 and mid 2010 have internal battery that are not user removable, although they can be, they cant with out tools, and taking the bottom case off. All the MBP "pre" mid 2009 i.e. early 2009, late 2008, and earlier have user removable batteries. They are not interchangeable with the newer MBP i.e. mid 2009 and mid 2010.

Now if you are talking about a mid 2009 and a mid 2010, then thats a different story.

They appear to be the same size and type of battery. but the mid 2010 has a slight longer watt-hour rating on it. i thinks its like 77.5WH compared to 73, not much, but i would take the 77.5 over the 73 anyday. just need to have ifixit test out my theories. (also look up my theory on changing mid 2009 15" MBP LCD panel with the Hi-Res panel used in the mid 2010 15 MBP)


http://www.ifixit.com/Answers/View/1...ld+MacBook+Pro
Merkelig :P Mitt batteri kan man bare ta rett ut, uten noen verktøy :P
Da har du en Mac Book Pro før de kom med unibody-modellene, og da kan du IHVERTFALL ikke bytte batteri, det er en helt annen type.